Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 631 71 22
1.5.8.) Numer faksu: 44 631 71 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecb47c1-7b2f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rzasnia.eobip.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Szczegółowe informacje na temat parametrów zostały określone w rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rząśnia, ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, tel.: 44 6317122, e-mail: gmina@rzasnia.pl2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@rzasnia.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II "4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozostałe informacje w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UGB.271.3.2021.PC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową oczyszczalni ścieków w m. Biała wraz z budową kanalizacji sanitarnej, przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II.2. Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres robót podlegający nadzorowaniu: a) Część III zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gawłów i Rekle w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 6812,0 m - Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 3.915,2m- Tłocznia ścieków 6kpl.- Odtworzenia nawierzchnib) Część IV zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała Pęciaki i Biała Działy w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 3365,8m- Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 1343,8m - Tłocznia ścieków 4kpl.- Odtworzenia nawierzchni c) Część V zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała – Przysiółek i Biała-Ameryka wraz z terenem PKP w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 2427,2m- Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 828,3m - Tłocznia ścieków 3kpl.- Odtworzenia nawierzchni 3. Usługi nadzoru inwestorskiego będą pełnione w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Zakres obowiązków inspektora nadzoru określony został w projekcie umowy. Wymaga się aby inspektor w branży sanitarnej (koordynator) przebywał na terenie budowy minimum 2 dni w tygodniu.4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja projektowa określająca zakres robót budowlanych do wykonania zostanie udostępniona w oryginale wszystkim zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacja projektowa dotycząca robót jest również udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. Postępowanie pod linkiem https://www.rzasnia.eobip.pl/bip_rzasnia/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) - waga 60%C = (cena najniższa brutto* x cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru - 20%: Częstotliwość pobytu inspektora nadzoru branży sanitarnej pełniącego rolę koordynatora wszystkich inspektorów oceniana będzie jako tygodniowa ilość wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego ponad minimalną ilość wymaganą przez Zamawiającego tzn. ponad min 2 wizyty na terenie budowy w tygodniu. Pobyt inspektora nadzoru dotyczy okresu w którym prowadzone są prace zgodnie z zapisami dziennika robót. Maksymalna łączna ilość ocenianych pobytów na budowie to 5 pobytów tygodniowo.a) 3 pobyty na budowie – 10 pkt,b) 4 pobyty na budowie – 15 pkt,c) 5 pobytów na budowie – 20 pkt 3) Doświadczenie osoby sprawującej nadzór – 20%Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej pełniącego rolę koordynatora inspektorów będzie oceniane poprzez przyznanie odpowiedniej liczby punktów za doświadczenie w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową, rozbudową lub przebudową kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km wraz z przepompowniami lub tłoczniami i przyłączami. Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej pełniącego rolę koordynatora inspektorów oceniane w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert. Za każdą jedną wykazaną inwestycję nad którą był sprawowany nadzór przez w/w osobę Wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalna punktowana ilość nadzorowanych inwestycji (usług) dla wykazywanego doświadczenia to 4 usługi. Nadzór może być wykonywany w formie inwestora zastępczego czy inżyniera kontraktu. Ilość usług nadzoru przy badaniu doświadczenia osoby sprawującej nadzór inwestorski będzie wynikać z treści formularza ofertowego i potwierdzona odpowiednimi dokumentami referencje/poświadczenia. W przypadku nie załączenia do oferty referencji/poświadczeń Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie. Wymaga się osobistego świadczenia usługi przez osobę wskazaną w ofercie dla spełnienia danego kryterium. Nie dopuszcza się w ocenie przedmiotowego kryterium łączenia doświadczenia kilku inspektorów nadzoru lub bazowaniu na doświadczeniu podmiotów trzecich.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby sprawującej nadzór
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4