Poprawa Warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej poprzez remont klatki schodowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa Warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej poprzez remont klatki schodowej, wykonanie chodnika oraz montaż klimatyzacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobra
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyGMINA DOBRA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00123464
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa Warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej poprzez remont klatki schodowej, wykonanie chodnika oraz montaż klimatyzacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632799920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa Warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej poprzez remont klatki schodowej, wykonanie chodnika oraz montaż klimatyzacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4c5e32b-bbf0-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008604/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej, poprzez remont klatki schodowej, wykonanie chodnika oraz montaż klimatyzacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Marek Świętochowski.
12.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
12.3. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty
następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
12.4. Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem
www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
12.5. W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi
składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia
dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia
negocjacji.
12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały
określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie
www.postepowania.pl.150 MB.
12.8. Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie
(poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
12.9. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę
asystent.postepowania.pl albo wejść na stronę postepowania.pl i wybrać opcję zalogowania
„Przygotowanie i prowadzenie postępowania".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobra, Plac Wojska Polskiego 10 62-730
Dobra, inwestycje@dobra24.pl.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Dobra jest Pan/Pani: Ewa Galińska,
inspektor@osdidk.pl, ....
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Poprawa efektywności
energetycznej w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Dobrej, prowadzonym w trybie
podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) PosiadaPani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGOŚR.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

DLA ZADANIA POD NAZWĄ:

Poprawa Warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej poprzez remont klatki schodowej, wykonanie chodnika oraz montaż klimatyzacji.



Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu poprzez wykonanie chodnika od strony ulicy oraz zaplecza budynku, wykonania remontu klatki schodowej oraz montażu urządzeń klimatyzacji w 2 salach a także zakupem wyposażenia scenicznego i stołów do pracowni plastycznej. Zadanie obejmuje wykonanie chodnika poprzez ułożenie obrzeży i kostki brukowej na podsypce cementowej, wykonanie robót remontowych klatki schodowej polegających na zeskrobaniu starej farby na ścianach i suficie, zaprawienie bruzd, ułożeniu gładzi gipsowej, przygotowaniu podłoża do malowania farbami emulsyjnymi, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, demontażu i montażu bariery schodowej oraz poszerzeniu drzwi. Zadanie polega także na montażu klimatyzatorów sufitowych na sali głównej oraz montaż klimatyzatora na sali zajęć plastycznych. W ramach zadania planuje się także zakup wyposażenia scenicznego w postaci 4 szt. reflektorów LED o mocy 100 W, 4 reflektorów o mocy 60 W, 1 rozgałęźnik sygnału DMX, 1 klucz Chamsys DMX, 2 szt. kratownicy po podwieszenia sprzętu o długości około 2 x 2m, a także okablowanie, haki i linki. Planuje się także zakup do pracowni plastycznej ekranu multimedialnego oraz 3 szt. stołów o wymiarach około 1,5 x 1,20 m.

Klimatyzator kasetonowy 12kW:
Wydajonść (min/nom/max) Chłodzenie kW 3,60/12,10/12,80
Grzanie kW 3,60/13,50/14,50
Zasilanie 3-fazowe f/V/Hz 3/380-415/50
Klasa sezonowej efektywnosci energetycznej Chłodzenie/Grzanie - A++/A
Czynnik chłodniczy Typ - R32 Ilość kg 2,65
Elektryczna grzałka karteru sprężarki / tacy ociekowej - Tak/Tak
Sterownik standardowy (przewodowy) - Pilot
Gwarancja lata 5* *Pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w karcie gwarancyjnej
W zakresie montażu należy wykonać instalacje elektryczną tj. Rozbudowę rozdzielnicy zgodnie z normami.
Instalacje chłodniczą na sali należy wykonać nad płytą sufitową w pomieszczeniach socjalnych na ścianach w korytach PCV w kolorze białym,
Wysokość jednostki wewnętrznej nie może przekroczyć 30cm,
Skropliny z jednostek wewnętrznych należy wyprowadzić na zewnątrz budynku.
Klimatyzator ścienny 5kW:
Wydajonść nominalna chłodzenie kW 1,20/5,13/6,20
grzanie kW 1,20/5,28/6,60
Zasilanie 1-fazowe f/V/Hz 1/220-240/50
Klasa energetyczna Chłodzenie / Grzanie - A++/A+
Czynnik chłodniczy Typ - R32 Ilość kg 0,90
Elektryczna grzałka karteru sprężarki / tacy ociekowej - Nie/Tak
Sterownik standardowy (przewodowy) - Pilot
Gwarancja lata 5* *Pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w karcie gwarancyjnej.


Reflektory LED PAR 100 W - 4 sztuki
Spektrum kolorów - barwa biała ciepła,
Moc LED - 100 W
Liczba diod LED - 1
Temperatura barwy - 3100 K
CRI - 97
Kąt wiązki światła - 14 - 38 °
Wejście DMX - 5 - stykowe XLR, męskie, 3 - stykowe XLR, męskie
Wyjście DMX - 5 - stykowe XLR, żeńskie, 3 - stykowe XLR, żeńskie
Tryb DMX - 5 - kanałowy, 3 - kanałowy, 1 - kanałowy
Funkcje DMX - Dimmer Curve, Strobe
Tryby Standalone - Dimmer
Elementy obsługi - Up, Mode, Enter, Down
Wskaźniki - Wyświetlacz LC
Kolor obudowy - Czarny
Chłodzenie - wentylator sterowany temperaturą
Temperatura pracy - 30 - 40 °C
Strumień świetlny - 4100 lm
Akcesoria - Kolorowa rama filtrująca

Reflektory LED PAR 60 W - 4 sztuki
Spektrum kolorów: RGBW
Liczba diod LED: 1
Moc: 60 W
Częstotliwość odświeżania: 3600 Hz
Kąt wiązki światła: musiccenter.com.pl (Beam) 9° - 41° / (Field) 16° - 49 °
Wejście DMX: 3-stykowe XLR, męskie
Wyjście DMX: 3-stykowe XLR, żeńskie
Protokoły:
Protokół USITT: DMX 512
Tryb DMX: 5-kanałowy
Funkcje DMX: Colour Macro , Dimmer , RGBW , Strobe
Częstotliwość stroboskopu: 1–20 Hz
Tryby pracy bez sterowania: Programy automatyczne, Slave Mode, Sound Control, Static
Elementy obsługi - przyciski: musiccenter.com.pl Down , Enter , Mode , Up
Zasilanie: 100 V AC–240 V AC/50–60 Hz
Wskaźniki: Wyświetlacz LC
Materiał obudowy: metalowa
Kolor obudowy: Czarny
Chłodzenie: wentylator sterowany temperaturą
Temperatura pracy: 30 - 40 °C
Natężenie oświetlenia: 19800lx @ 1m
Strumień świetlny: 910 lm

Sześciokierunkowy spliter DMX (rozgałęźnik) - 1 sztuka
montaż bezpośrednio na aluminiowej kratownicy
- 1 x Wejście/Wyjście 3-pin DMX na przednim panelu urządzenia
- 6-kierunkowy spliter/programator DMX
- Zasilanie złączem IEC
- Przełącznik On/Off
- Kompaktowa wytrzymała konstrukcja

Oprogramowanie z kluczem /Adapter USB do DMX - 1 sztuka
Wyjście lub jako wejście do monitorowania DMX.
Wyjście DMX pozwalające na kontrolowanie 512 kanałów.
Jeden uniwersalny DMX (wyjście lub wejście)
5 pin żeński XLR
Złącze USB.
Brak ograniczeń czasowych
Podstawowe zabezpieczenie elektryczne
Wskaźnik stanu LED
Kompatybilny z MagicQ PC w systemach Windows i Mac

Okablowanie
- przewód DMX 1 metr - 6 szt
Długość : 1 metr
Złącza: 3 pinowy XLR męski- 3 pinowy XLR żeński (niklowana obudowa, posrebrzane piny)
Złącza z zabezpieczeniem przed wyrwaniem kabla
Wtyki lutowane cyną bezołowiową z dodatkiem srebra
Kolor przewodu - czarny

- przewód DMX 20 metrów - 2 szt
Długość: 20 metrów
Złącza: 3 pinowy XLR męski- 3 pinowy XLR żeński - (niklowana obudowa, posrebrzane piny)
Złącza z zabezpieczeniem przed wyrwaniem kabla
Wtyki lutowane cyną bezołowiową z dodatkiem srebra
Kolor przewodu - czarny

- przewód DMX 30 metrów - 1 szt

Długość: 30 metrów
Złącza: 3 pinowy XLR męski- 3 pinowy XLR żeński - metalowe (niklowana obudowa, posrebrzane piny)
Złącza z zabezpieczeniem przed wyrwaniem kabla
Wtyki lutowane cyną bezołowiową z dodatkiem srebra
Kolor przewodu - czarny

- Rozdzielacz elektryczny (listwa 5 gniazd) dł. 1,5 m - 5 szt
Wytrzymujące obciążenie po podłączeniu oferowanych reflektorów LED PAR 60W i 100W /4 sztuki na jeden rozdzielacz

kolor – czarny bez wyłącznika


- haki (atestowane) - 8 sztuk
Obejma do konstrukcji scenicznych mocowany na rurze o średnicy 50 mm
dedykowany do oferowanych reflektorów LED PAR 60W i 100W
Kolor - czarny
- uchwyty/linki (atestowane) - 8 sztuk
Długość minimalna: 50 cm
Udźwig - do 30 kg
Zaokrąglony karabińczyk, gwintowany/zakręcany
- skrętka + extender HDMI
Skrętka typu UTP cat5e/6 - długość 30 m, zakończona wtykami RJ45
Kabel HDMI - 2 sztuki x 3m
Extender HDMI (przedłużacz HDMI wykorzystujący jedną skrętkę) o parametrach :
Transmisja real-time
Transmisja sygnału HDMI przez jedną skrętkę UTP cat5e/6
Długość skrętki do 150m przy 1080p@60Hz
Wsparcie HDMI 1.3, HDCP1.2
Wskaźnik Led sygnalizujący aktywność HDMI
Wsparcie formatów audio: DTS-HD, Dolby-true HD, LPCM7.1, DTS, Dolby-AC3, DSD
Wsparcie formatów wideo: 480i@60Hz, 480p@60Hz, 576i@50Hz, 576p@50Hz, 720p@50/60Hz, 1080i@50/60Hz, 1080p@60Hz
Maksymalna przepustowość 80Mbps
Zasilanie DC5V/1A
Transmiter i receiver
Zabezpieczenie antystatyczne
Wbudowana dioda transil (TVS) zabezpieczająca przed skutkami przepięć
Port wejściowy nadajnika HDMI Typ A 19pin gniazdo
Port wejściowy odbiornika 1xRJ45 gniazdo
Port wyjściowy nadajnika 1xRJ45 gniazdo
Port wyjściowy odbiornika HDMI Typ A 19pin gniazdo

Kratownica 2 szt. x 2m

Długość kratownicy 2 m
Grubość rury głównej 50 mm
Typ TRI-SYSTEM lub KWADRAT
Kolor czarny lub srebrny
Materiał - stal lub aluminium - atest
Montaż do ściany lub sufitu.

Przykładowy link:
Stół do pracowni plastycznej
Długość 405 cm, szerokość 120 cm, wysokość 72 cm
Blat typu „kuchenny” dwustronnie zaoblony, narożniki zaokrąglone i oklejone
Grubość blatu 38 mm
Nogi na konstrukcji stalowej: rura o średnicy 60 mm, zabezpieczone ślizgami - 6 sztuk
Rama wykonana z profili stalowych 20 mm x 60 mm
Elementy stalowe - kolor czarny, malowane proszkowo
Kolor blatu - do uzgodnienia z zamawiającym
Montaż stołu u zamawiającego: w pracowni plastycznej

Ekran multimedialny
Przekątna - 120’’
Format obrazu - 16:10
Typ projekcji - przednia
Rozwijany elektrycznie (pilot)
Uniwersalna, biała, trójwarstwowa powierzchnia, do stosowania w warunkach kontrolowanego oświetlenia
Czarny tył
Współczynnik odbicia 1.0.
Sposób montażu - podwieszany/sufitowy, ścienny
Montaż:
Wszystkie przewody wprowadzone pod sufitem
W miejscu planowanej reżyserki sprowadzone od sufitu w listwie naściennej 400 cm x 10 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Termin gwarancji 40
2 Cena 60

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda:
10.1.1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
10.1.2. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p. dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji.
10.1.3. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
8.1.1. Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia zgodne z SWZ
Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem zawartym w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI