Poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach – Dawny Pałac Biskupów Krakowskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034068
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach – Dawny Pałac Biskupów Krakowskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-440-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mnki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach – Dawny Pałac Biskupów Krakowskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9c962c-9dd4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002570/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach - Pałac Biskupów Krakowskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mnki.pl/pl/zamowienia_publiczne/cat/2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiającybędziekomunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej1. W postępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych orazinnych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich przekazania naePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia (BZP). 8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymagaobowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazanyw rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczneprzekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocąpoczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącegopostępowanie” 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.10. Postępowanie oudzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.11.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wformacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12. W celu korzystania z systemu miniPortal koniecznejest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został wInstrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).14. Do przygotowaniaoferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcykwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegółoweinformacje w rozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Narodowe w Kielcach, Pl. Zamkowy 1, 25010 Kielce Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.261.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych w oddziałach Muzeum Narodowego w Kielcach, zgodnie z zaleceniami Państwowej Straży Pożarnej, obejmująca:1) Wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z hydrantami wewnętrznymi DN 25 w strefie SP1 (piwnice) Korpusu Głównego Muzeum Narodowego w Kielcach. Zadanie obejmuje:a) Hydranty wewnętrzne DN 25 z wężem półsztywnym typ PN-EN 671-1(W-25/30) oraz zawory hydrantowe ZH52 – 2 szt. Skład hydrantu:• Szafka hydrantowa o wymiarach 650x700x250mm z blachy stalowej lakierowanej z zamkiem patentowym oraz kluczem zapasowym, dodatkowo oznakowanie tabliczka znamionowa i znak bezpieczeństwa „HYDRANT WEWNĘTRZNY”,• Zawór hydrantowy ZH25 mosiężny z redukcją skośną,• Zwijadło węża wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, ułożyskowane na osi wodnej wykonanej z mosiądzu, wyposażone w hamulec do regulacji siły hamowania, wychylne o 180°,• Wąż tłoczny półsztywny o średnicy 25 mm i długości 30 m.b. zakończony prądownicą hydrantową PWh-25 połączoną na stałe z wężem za pomocą tulejki zaciskowej,• Podejścia do hydrantów i zaworów z rur stalowych ocynkowanych ze szwem o połączeniach gwintowanych i śr. DN 25-DN 50 oraz łączników żeliwnych o połączeniach gwintowanych,• Izolacja nierozprzestrzeniająca ognia oraz antyroszeniowa gr. 9mm rur w części niezabudowanej,• Przejścia rur przez ściany i stropy uszczelnić ognioochronną elastyczną masą uszczelniającą.2) Wykonanie instalacji elektrycznej grawitacyjnego systemu oddymiania na klatce schodowej północnej Korpusu Głównego w oparciu o istniejące górne okno dwuskrzydłowe oraz istniejące drzwi dwuskrzydłowe. Elementy systemu:a) Centrala Sterowania Oddymianiem D+H RZN 4408-K zasilana napięciem przemiennym 230 V i dostarczająca napięcie 24 V do urządzenia elektrycznego systemu oddymiania, wyposażona w akumulatory wytrzymujące 72 godziny czuwania i gwarantujące po tym czasie jednokrotne uruchomienie urządzeń. b) Siłownik okien oddymiających SHD 54/450-V 2 kpl.c) Siłownik drzwi napowietrzających DDS54/500 2 kpl.d) Ręczny przycisk oddymiania RT 45 2 szt.e) Przycisk przerywający z kluczykiem SLT 42U 1 szt.f) Zwora elektromagnetyczna 24VDC/0,15 a EL350S 1 kpl.g) Elektrozamek rewersyjny 24V/0,09 Ah) Przycisk awaryjny wyjścia 2A/30VDC DMN700G 1 szt.Okablowanie zostało wykonane w 2019 r. Wykonawca zobowiązany jest wpiąć nowy system w pętlę istniejącego systemu SSP. System SSP został wykonany w 2019 r i jest objęty gwarancją do 2024 r. Wykonawca robót zobowiązany jest do współpracy i podpisania umowy na wpięcie wykonanej instalacji wraz z programowaniem oraz uruchomieniem do istniejącego systemu SSP z firmą, która wykonała ten system.3) Wykonanie modernizacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach Muzeum Narodowego w Kielcach Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich:a) Korpus Główny b) Skrzydło południowe i budynek biurowyc) Oficyna ogrodowa (budynek historyczny)Elementy systemu:a) Oprawy awaryjne:• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20.2W-AW1-RC1 302M AT/W 14 szt.• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20.2W-AW2-RM2 302 AT/W 48 szt.• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20. 2W -AW3- RW1 302 AT/W 11 szt.• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20. 5W -AW5 -RM5 305 AT/W 1 szt.• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20. 5W -AW6 -RW2 305 AT/W 6 szt.b) Oprawy ewakuacyjne: • Oprawy LED z AUTOTESTEM IP20.1W-EW1-GE1P301 MAT/W lub równoważne 97 szt.• Oprawy LED z AUTOTESTEM IP65.1W-EW2-SW1 302 AT/W lub równoważne 9 szt.c) Zasilanie opraw oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego z tablic bezpiecznikowych poprzez wyłącznik instalacyjny S301B10 przewodem YDY żo 3x1,5 oraz YDY żo 4x1,5, oraz w piwnicy ułożyć przewód w tynku PH HDGS 3x1,5 żo. Przewody układane w bruzdach pod tynkiem, natomiast w piwnicy w rurkach PVC.4) Dostosowanie istniejących drzwi i klap wyłazowych do przepisów przeciwpożarowych w Pałacu Biskupów Krakowskich.a) Drzwi nowo projektowane:• Dymoszczelne drewniane EI30S (D7) – 1 szt. w piwnicy wykonane na wzór istniejących drzwi w piwnicach budynku, uszczelnienie drzwi pianką ognioodporną i masą szpachlową,• Stalowe o odporności EI60 (D11) – 1 szt. - do wbudowania na podeście schodów strychowych z wykonaniem ścianki gr.12cm z bloczków silikatowych i stropu z płyt pożarowych L500 2x20mm w części głównej Pałacu.b) Drzwi istniejące do adaptacji oraz wymiany na nowe:• Drzwi o odporności EI30 (D: 1,2,3,4) stalowe zlokalizowane na poddaszach – 4 szt., do wymiany w miejsce istniejących drzwi w skrzydle południowym i północnym niespełniających wymagań. Wymiary według istniejących drzwi, uszczelnienie drzwi pianką ognioodporną i masą szpachlową,• Drzwi o odporności EI60 (D: 5,6) drewniane – 2 szt., do wymiany w miejsce istniejących drzwi niespełniających wymagań. Wymiary, wygląd zewnętrzny drzwi identyczne z drzwiami istniejącymi, okucia mosiężne wzmocnione, uszczelnienie drzwi pianką ognioodporną i masą szpachlową,• Drzwi o odporności EI30S (D8+9+10) dymoszczelne drewniane – 3 szt., do wymiany w miejsce istniejących drzwi drewnianych niespełniających wymagań. Wymiary, wygląd zewnętrzny drzwi identyczne z drzwiami istniejącymi, okucia mosiężne wzmocnione, uszczelnienie drzwi pianką ognioodporną i masą szpachlową,• Drzwi istniejące drewniane (Dd1+2+4) do wyposażenia w uszczelki dymoszczelne – 3 szt., w tym w „listwę opadającą” zapewniającą dymoszczelność pomiędzy skrzydłem a podłogą. Uszczelki obwodowe klejone. Listwa opadająca montowana do spodu skrzydła w płaszczyźnie prostopadłej do płaszczyzny skrzydła (wersja szczelinowa),• Drzwi drewniane łukowe dymoszczelne Dd3 do wymiany w miejsce istniejącego – 1 szt.. Wymiary, wygląd zewnętrzny identyczne z drzwiami istniejącymi, okucia mosiężne wzmocnione .d) Klapy wyłazowe (K1,K2) do wymiany na nowe o odporności EI30 – 2 szt., o wymiarach 60x70 i 70x70 cm.e) Okno na klatce schodowej północnej 150x243 zabezpieczone do odporności EI60 – 1 szt.. Zabezpieczenie wykonać płytą pożarową L500 2x20 mm, obwodowo mocować kątownik 40x20x1mm do portalu kamiennego kołkami M-6x50 max. co 40cm. Płyty pożarowe L500 mocować wkrętami na kleju K84 do kątownika, oraz połączone ze sobą zszywkami stalowymi, złącze płyt przesunięte względem siebie o 40cm w pionie i poziomie, szczeliny między konstrukcją budynku a zabudową uszczelnić wełną mineralną o gęstości 60kg/m2 i masą szpachlową ognioodporną. Od strony klatki schodowej na wypełnieniu wykonać rysunek okna według istniejącego okna w sali ekspozycyjnej.Wszystkie wymienione drzwi powinny zostać wyposażone w samozamykacz, w stolarce drzwiowej o określonej klasie odporności ogniowej samozamykacz przeznaczony do stosowania w drzwiach pożarowych zgodnie z posiadaną aprobatą techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 11 pkt 1 będą prace z zakresu:Roboty budowlaneRoboty instalacyjne w budynkachRoboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarneRoboty instalacyjne wodne i kanalizacyjneRoboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:dwie roboty budowlane w tym: - jedna związana z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpożarowych w obiektach muzealnych, galeriach sztuki, obiektach sakralnych wpisanych do rejestru zabytków. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 100 000,00 zł brutto.- druga związana z wykonaniem wydzielenia p.poż., montażem systemu oddymiania i montażem drzwi p.poż. o wartości 100 000,00 zł brutto.UWAGA!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;- aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy „D” do 1 kV w zakresie dozoru nad pracami montażowymi, konserwacyjnymi i kontrolno-pomiarowymi; - doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu elektronicznych przewodowych systemów zabezpieczających w obiektach muzealnych lub innych obiektach, w których znajdują się dzieła sztuki, wpisanych do rejestru zabytków.• Kierownikiem robót posiadającym:- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;- doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych w obiektach muzealnych lub innych obiektach, w których znajdują się dzieła sztuki, wpisanych do rejestru zabytków.• Kierownikiem robót posiadającym:- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej sanitarnej;- doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych związanych z montażem instalacji hydrantowych.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż:300 000,00 PLN.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót – zgodnie z rozdz. V ust. 3 pkt 1 SWZ2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o posiadanych uprawnieniach – zgodnie z rozdz. V ust. 3 pkt 2 SWZ3) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.2) Pozostałe warunku udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI