„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuchedniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyGmina Suchedniów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279217
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu na terenie Gminy Suchedniów – przejścia dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7adc04-4c27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011493/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu starodroża DK nr 7

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu:
a) miniPortalu dostępnego pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl
b) platformy ePUAP dostępnej pod adresem internetowym: https://epuap.gov.pl
c) poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl
2. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem miniPortal (uzp.gov.pl) oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, lub
datę dostarczenia na pocztę elektroniczną Zamawiającego.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, email:
zamowieniapubliczne@suchedniow.pl
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
zamowieniapubliczne@suchedniow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Gmina Suchedniów przetwarza dane zawarte w ofertach
albo wnioskach
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w
publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego
na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z
2021 poz. 1129). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub
"RODO"), mają charakter danych osobowych.
2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Suchedniów, ul. Fabryczna 5, 26 – 130
Suchedniów tel (41) 25 43 186,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Władysławem Grudniewskim – adres mailowy
sekretariat@suchedniow.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Administratorze Ogólnego Rozporządzenia
o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez administratora,
• celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji
na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych
powyżej celów:
• przez okres wymagany przepisami prawa,
• do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
• do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa
do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania
informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
• prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia
niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu
danych,
• prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. W
przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy
jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z
prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym
lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi,
• prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać,
• prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść
sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1
lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie
jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po
rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych
sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy
do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów,
praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie
zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy prawa.
4. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie
jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w
pozostałym zakresie jest dobrowolne.
5. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GNI.271.8.2021.AJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów – Gmina Suchedniów (przejście przy Kościele).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
f) roboty wykończeniowe,
g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
h) regulacja studzienek teletechnicznych i zaworów wodociągowych,
i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 315 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 m wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 1 zamówienia opisana została w załączniku nr 10 do SWZ – Przejście przy Kościele – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna
na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji części zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Ostojów, Gmina Suchedniów (przejście przy szkole).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Ostojów, gmina Suchedniów, w ciągu starodroża DK nr 7, działka o nr ewid. geod. 572/1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wszelkie niżej wskazane roboty w km 0+060 do km 0+140.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej,
j) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
k) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
l) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
m) montaż nowej wiaty przystankowej,
n) roboty wykończeniowe,
o) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
p) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych,
q) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 276 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 2 zamówienia opisana została w załączniku nr 11 do SWZ – Przejście przy szkole – Ostojów zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji części zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy skrzyżowaniu z ul. Jasną).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy skrzyżowaniu z ul. Jasną), działka o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
3) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
c) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym oraz rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej, wycinka drzew wraz z karczowaniem pniów, uwaga: Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej
na wycinkę drzew kolidujących z robotami do wykonania w ramach części 3 zadania,
r) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
s) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
t) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
u) montaż nowej wiaty przystankowej,
v) roboty wykończeniowe,
w) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
x) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych
y) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 283 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 7 słupów oświetleniowych metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 14 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 3 zamówienia opisana została w załączniku nr 12 do SWZ – Przejście
ul. Kielecka przy ul. Jasna, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji części zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część 4 – „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Kieleckiej w Suchedniowie (przy kaplicy).
1) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę przejścia dla pieszych. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Suchedniów, na ul. Kieleckiej (przy kaplicy), działka o nr ewid. geod. 34/10 obręb 001 Suchedniów.
2) W ramach zadania planuje się przebudowę przejścia dla pieszych, przebudowę chodników oraz zjazdów w obszarze oddziaływania przejścia, odtworzenie istniejących rowów
i przepustów oraz doświetlenie przejść dla pieszych.
4) Zakres rzeczowy obejmuje m. in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych na zjazdach, kostki betonowej lub granitowej, mechaniczne karczowanie krzewów, rozebranie słupów oświetleniowych ze znakiem D-6 oraz panelem słonecznym,
c) roboty ziemne, w tym: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy oraz przekopy, formowanie i zagęszczanie nasypów,
d) wykonanie robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych, w tym: chodników, zjazdów oraz jezdni, obrzeży i krawężników betonowych, wykonanie warstw konstrukcyjnych: zjazdy – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podsypka grysowa 3 cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8 cm, chodniki: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm., podsypka grysowa gr. 3 cm., kostka brukowa betonowa kolor szary gr. 8 cm, droga – warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm, warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.,
e) wykonanie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących przepustów, wymiana przepustów z rur żelbetowych, umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi,
f) roboty wykończeniowe,
g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na dojściu do przejścia dla pieszych wykonanie nawierzchni z płyt integracyjnych,
h) regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej i zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych
i) w zakresie branży elektrycznej: ułożenie ziemnej linii kablowej YAKXs 4x25 mm (dł. około 291 mb, w tym zapas oraz kabel w słupie) w rurze osłonowej montaż 8 słupów oświetleniowych metalowych o wysokości 8 metrów wraz z fundamentami, wysięgnikami dwuramiennymi, montaż 16 opraw oświetleniowych LED, wykonanie szafy oświetlenia ulicznego, oznakowania trasy linii kablowej oraz wykonanie zabezpieczeń linii.
Szczegółowo część 4 zamówienia opisana została w załączniku nr 13 do SWZ – Przejście
ul. Kielecka przy kaplicy, zawierającym: dokumentację techniczną branży drogowej i branży elektrycznej, przedmiar robót branży drogowej oraz branży elektrycznej, SST branży drogowej – dostępna na stronie internetowej https://www.suchedniow.bip.doc.pl/.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres rzeczowy zamówienia jest mniejszy niż w projekcie technicznym. Ilość poszczególnych robót do wykonania została zaktualizowana w przedmiarach robót branży drogowej i branży elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami.
2. W odniesieniu do kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 1 oferta najkorzystniejsza w każdej części zamówienia może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
3. Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone zgodnie z niżej wskazanym opisem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w zakresie terminu realizacji części zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie określa w/w warunku udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek udziału w postępowaniu w części 1, 2, 3 i 4 za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj.:
Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
Kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wskazane osoby powinny posiadać wymagane uprawnienia budowlane
i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wyłącznie złożenia wraz z ofertą oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
a) w celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia składane
na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy zawarte w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ. Z treści składanego oświadczenia powinno jasno wynikać w zakresie, której części zamówienia oświadczenie jest składane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenia składy każdy z Wykonawców osobno. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (zawarte w załącznikach 3a i 4a do SWZ), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu brak oraz podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wskazane oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenia te należy złożyć do oferty. Forma składanych dokumentów: forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
a) w celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia składane
na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy zawarte w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ. Z treści składanego oświadczenia powinno jasno wynikać w zakresie, której części zamówienia oświadczenie jest składane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenia składy każdy z Wykonawców osobno. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (zawarte w załącznikach 3a i 4a do SWZ), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu brak oraz podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wskazane oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenia te należy złożyć do oferty. Forma składanych dokumentów: forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający informuje, że w bieżącym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy zgodnie z art. 58 Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem,
c) zgodnie z art. 117 pkt. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia,
z którego będzie wynikało które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
d) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5) oraz 7) Pzp,
e) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia
przesłanek ustawowych określonych w art.455ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące
możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie oraz na następujących
warunkach:
1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy lub jego części, w sytuacji pojawienia się na rynku
nowych rozwiązań technologicznych lub materiałowych, pod warunkiem że zmiany takie są
korzystne dla Zamawiającego i nie zachodzi konieczność zwiększenia wynagrodzenia
należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności
spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że:
a) wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu
wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
b) wykonanie części przedmiotu umowy nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących postronie
Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego
Wykonawcy;
c) wykonanie części zakresu przedmiotu umowy utraciło zasadność realizacji dla
Zamawiającego, zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy nie może przekroczyć 15% wartości
zamówienia.
3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidziećw chwili
zawierania umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w umowie;
b) jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich,
c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które
nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego
istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
d) jeśli w toku realizacji umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac
nieprzewidzianych
w dokumentacji technicznej, a bez wykonania których prawidłowa realizacja przedmiotu umowy
jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona,
e) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. w szczególności
deszczu, gradu, śniegu, ujemnych temperatur itp. występujących nieprzerwanie lub uporczywie
przez okres co najmniej 3 dni kalendarzowych, uniemożliwiających lub znacznieutrudniających:
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób lub sprawdzeń, lubdokonywanie
odbiorów;
f) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych, potwierdzonych
zaświadczeniem/oświadczeniem (lub innym dokumentem) Instytutu Meteorologii i Gospodarki
Wodnej;
g) w przypadku wstrzymania realizacji zadania przez Zamawiającego na skutek okoliczności
nieleżących po stronie Wykonawcy;
h) skrócenie terminu realizacji za zgodą Zamawiającego;
i) w przypadku zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu zmiany umowy zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Dokumenty postępowania dostępne na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do skupu okien Ponzio PE78N- Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do skupu okien Ponzio PE78N. Okna są nowe, nieużywane. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI