PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W KIELCACH”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyŚwiętokrzyskie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W KIELCACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 42 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W KIELCACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d21d22a-7040-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (Program operacyjny – kod RPSW.00.00.00) Efektywna i zielona energia (Oś priorytetowa – kod RPSW.03.00.00). Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym (Działanie – kod RPSW.03.03.00).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - celem prawidłowego złożenia oferty Zamawiający zamieścił na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje - Instrukcje składania oferty dla Wykonawcy.- korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.- korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.- w celu usprawnienia procedury wyjaśnień treści SIWZ zaleca się przesyłanie plików z pytaniami w wersji edytowalnych plików za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce.Osoby wskazane do komunikowania się z Wykonawcami:- w zakresie przedmiotu zamówienia: inż. Wojciech Kopycki.- w zakresie zagadnień proceduralnych:Mariusz Klimczak.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XVII – DANE OSOBOWE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XVII – DANE OSOBOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.2411.01.2021.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków należących do Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi (1% - 1 pkt):Cena (C) - 60%Dodatkowe doświadczenie zawodowe Inspektorów nadzoru (S) – 30%Dodatkowe doświadczenie Koordynatora realizacji umowy (D) – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe Inspektorów nadzoru

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Koordynatora realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:a. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi współfinansowane ze środków unijnych, polegające na pełnieniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego lub Inżyniera Kontraktu z przygotowaniem dokumentacji przetargowej na zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych, zatrudnieniem branżowych inspektorów nadzoru, opracowaniem audytu ex-post, rozliczeniem umowy dotacyjnej i promocją projektu, przy realizacji termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3 każdy (kubatura dotyczy łącznej kubatury budynków użyteczności publicznej, które były realizowane w ramach jednej odrębnej usługi) o wartości projektu nie mniejszej niż 12.000.000,00 zł brutto każdy.b. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:- jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora realizacji umowy, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz doświadczenie w pełnieniu, w okresie ostatnich pięciu lat, funkcji kierownika lub koordynatora realizacji projektu unijnego przy minimum jednej inwestycji polegającej na budowie, rozbudowie lub termomodernizacji czynnego budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 12.000.000,00 zł brutto, - jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, która w okresie ostatnich pięciu lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub termomodernizacji czynnego budynku użyteczności publicznej przez okres minimum 18 miesięcy. - jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, która w okresie ostatnich pięciu lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub termomodernizacji czynnego budynku użyteczności publicznej przez okres minimum 18 miesięcy. - jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych, oraz która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji minimum jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub termomodernizacji czynnego budynku użyteczności publicznej przez okres minimum 18 miesięcy.- jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń, która prowadziła przez okres co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich pięciu lat rozliczenie projektów unijnych polegających na zwiększeniu efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej (minimum jedna realizacje o wartości co najmniej 12.000.000,00 zł brutto). Dopuszcza się aby jedna osoba pełniła nadzór w kilku branżach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Mając na uwadze, iż w kryteriach oceny ofert Zamawiający będzie punktował doświadczenie dodatkowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji Koordynatora realizacji umowy oraz osób wskazanych do pełnienia funkcji Inspektorów nadzoru, dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania niezbędne jest wykazanie na etapie składania ofert, iż zgłoszone przez Wykonawcę osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX pkt 4 lit. b SWZ. Z tego też względu, na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda podania w treści Formularza oferty wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2 . Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, pod rygorem nieważności.Wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, na cały przedmiot zamówienia. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.4. Wraz z ofertą Wykonawca składa:a. Pełnomocnictwo – gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku poleganiu na zdolnościach podmiotów trzecich Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 4a (podmiot udostępniający zasoby). c. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający , że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu trzeciego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 5a (podmiot udostępniający zasoby). Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. d. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku polegania na zdolnościach któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenia zamówienia należy podać dane poszczególnych Wykonawców z zaznaczeniem ich roli oraz zakresu wykonywanych usług zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2a. e. Wadium – zob. Rozdział I pkt 9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed terminem składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości 6.400,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy czterysta złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy rodzaj i zakres zmian został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-29

2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha - Holendry
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI