Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z budową drogi pieszorowerowej od ulicy Nad Nielbą do ulicy Gnieźnieńskiej w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z budową drogi pieszorowerowej od ulicy Nad Nielbą do ulicy Gnieźnieńskiej w Wągrowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e40bb3-a47e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030382/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi związanymi z budową drogi pieszo-rowerowej od ulicy Nad Nielbą do ulicy Gnieźnieńskiej w Wągrowcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Budowa infrastruktury rowerowej w Wągrowcu jako alternatywny sposób komunikacji wraz z działaniami informacyjnymi i promocyjnymi dotyczącymi transportu publicznego, rowerowego i pieszego”, RPWP.03.03.01-30-0031/20.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie
z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne znajdują się w załączniku nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.06.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie drogi pieszo - rowerowej od ulicy Nad Nielbą do ulicy Gnieźnieńskiej w Wągrowcu.
2. Prace budowlane będą obejmować w szczególności:
1) Budowę drogi pieszo - rowerowej dwukierunkowej o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej
2) Budowę skarp z humusowaniem i obsianiem trawą
3) Roboty rozbiórkowe
4) Budowę kanalizacji deszczowej
5) Budowę oświetlenia drogowego
6) Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
7) Budowę obiektów inżynierskich: kładki i podziemnego przejścia dla pieszych i rowerzystów
8) Usunięcie kolizji
Do podstawowych czynności i obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),
b) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją
inwestycji pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, z warunkami pozwolenia na budowę oraz szczegółowymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
c) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
d) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, w tym z infrastrukturą kolejową (budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż istniejącej linii kolejowej),
e) koordynowanie, na budowie, robót realizowanych przez Wykonawcę,
f) udział w naradach technicznych dotyczących rozstrzygnięcia spraw i problemów technicznych objętych zakresem nadzoru w toku trwania budowy,
g) zatwierdzanie materiałów budowlanych i kart technologicznych,
h) kontrolowanie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i urządzeń budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
i) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi,
j) codzienna obecność na placu budowy inspektora nadzoru branży drogowej oraz branży mostowej, w dniach w których prowadzone są roboty budowlane – obecność potwierdzona wpisem w rejestr prowadzony przez Zamawiającego, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przekazania ich do użytkowania,
l) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót budowlanych i wszelkich okolicznościach mających wpływ na jakość i terminowość wykonywanych robót w zakresie objętym nadzorem,
m) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, oraz stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla
właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót) - Wykonawca ma obowiązek bieżącego potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy,
n) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację,
o) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz ze służbami PKP w zakresie infrastruktury kolejowej, a także Wodami Polskimi w zakresie cieków wodnych,
p) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej
powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego,
q) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań,
r) przeprowadzenie odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych wraz z przygotowaniem protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym,
s) uczestnictwo w naradach zwoływanych przez Zamawiającego,
t) czuwanie nad kontrolą wydatków niezbędnych do realizacji robót budowlanych, nie przekraczania kosztów inwestycji,
u) nadzór nad rozliczeniem finansowym, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania dokumentów od Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych
potwierdzanie swoim podpisem zakresu oraz wartości finansowego wykonania robót zgodnie z kosztorysami wykonawczymi wykonawcy robót,
v) w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach
gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót, a w przypadku ich stwierdzenia, sprawowania nadzoru (bez dodatkowego wynagrodzenia) nad
ich usunięciem przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie ich usunięcia,
w) zorganizowanie na własny koszt Biura Inspektorów,
x) kontrolowanie, czy na budowie roboty budowlane wykonują uprawnieni (zgłoszeni) Wykonawcy/Podwykonawcy i informowanie Zamawiającego o występowaniu nieprawidłowości w tym zakresie.
y) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
z) kontrola jakości i terminowości wykonywania robót,
aa) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót
budowlanych,
bb) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o
zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
cc) na etapie realizacji dokumentacji i robót - zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
dd) przygotowywanie niezbędnych dokumentów wymaganych przez instytucje procesu budowlanego,
ee) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 2 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
ff) zapewnienie biura inspektorów zlokalizowanego na terenie miasta Wągrowca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług o wartości do 61 500,00 zł brutto.
2. Podobne zamówienie może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą dotyczących warunków umowy, w tym ceny, i może obejmować następujące zakresy: nadzór inwestorski nad budowa, przebudową lub rozbudowa dróg
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące :
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje w tym okresie usługi polegające na nadzorze inwestorskim nad realizacją inwestycji drogowych (budowa, przebudowa lub rozbudowa ulicy) o łącznej wartości robót nie mniejszych niż 10 mln zł brutto, w tym minimum jedna usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad realizacją inwestycji drogowej (budowa, przebudowa lub rozbudowa ulicy) o wartości robót nie mniejszej niż 5 mln zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby okres sprawowania nadzoru nad inwestycją dla każdej wykazywanej dla potrzeb spełnienia warunku usługi, był nie krótszy niż 6 miesięcy.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej obejmujące swoim zakresem uprawnienia drogowe oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą przedmiotowe uprawnienia minimum 10 lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej zadań drogowych (budowa, przebudowa lub rozbudowa ulicy) o łącznej wartości robót nie mniejszych niż 8 mln zł brutto, w tym minimum jedno odrębne zamówienie na usługę polegającą na nadzorze nad realizacją inwestycji drogowej (budowa, przebudowa lub rozbudowa ulicy) o wartości robót nie mniejszej niż 4 mln zł brutto.
- jedną osobą na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą przedmiotowe uprawnienia minimum 10 lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
- jedną osobą na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego robót mostowych, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej obejmujące swoim zakresem uprawnienia mostowe oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą przedmiotowe uprawnienia minimum 10 lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień)
- jedną osobą na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
- jedną osobą na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży kanalizacyjnej posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Dopuszcza się łączenia ze sobą funkcji wskazanych powyżej. Pod pojęciem uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
Wykonawcy występujący wspólnie łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w załączniku nr 2 i 3, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 09:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak