Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 230 53 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 230 53 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81a3e6f-a46f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013163/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą”. Szczegółowe informacje
dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale VII niniejszej
SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać
się z Instrukcją korzystania z Platformy.
Zalecenia
2.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
2.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
2.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: .zip ; 7Z.
2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,
który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp
służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na
format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
2.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca
powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego
samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może
doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
2.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
2.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem
kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
2.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności
Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
16.2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
16.2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, tel. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej „Zamawiającym”;
16.2.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 Włocławek;
16.2.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowiązków wynikających umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących umów o roboty budowlane, w tym wypłaty wynagrodzenia;
16.2.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Dalsze informacje RODO -SWZ rozdział I pkt 16
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/ Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
16.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
16.10.2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
16.10.3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.06.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:
I. Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz
z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej
na terenie Gminy Włocławek”.
Realizacja Inwestycji obejmuje w szczególności:
1) etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych na:
- budowę rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem
z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz
z komorami, w tym:
- budowę rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie
- budowę komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- budowę komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej
- budowę komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- wymianę nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;
- budowę zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentami, w tym:
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie kompletnych zbiorników wraz z połączeniem z układem;
- budowę studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;
- wymianę pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;
- modernizację/przebudowę węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym:
- modernizację/przebudowę węzłów,
- remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),
- przebudowę odcinka sieci DN50 na PE DN75;
- wymianę hydrantów zewnętrznych - sieć SUW Dębice i SUW Smólnik;
- realizację węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym:
- węzły,
- sieć DN160 (bezwykopowo),
- sieć DN250;
- dostawę agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą;
w tym m. in.:
a) pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów itp.)
b) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej;
2) etap II: wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych polegających na:
- budowie rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem
z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz
z komorami, w tym:
- budowie rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie
- budowie komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- budowie komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej
- budowie komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- wymianie nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;
- budowie zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentami, w tym:
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie kompletnych zbiorników wraz z połączeniem z układem;
- budowie studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;
- wymianie pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;
- modernizacji/przebudowie węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym:
- modernizacja/przebudowa węzłów,
- remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),
- przebudowa odcinka sieci DN50 na PE DN75;
- wymianie hydrantów zewnętrznych - sieć SUW Dębice i SUW Smólnik;
- realizacji węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym:
- węzły,
- sieć DN160 (bezwykopowo),
- sieć DN250;
- dostawie agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją zdjęciową/poglądową, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
2.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
3.1. Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie koniecznym do wykonania robót ziemnych, części budowlanej hydrotechnicznej, prac wykończeniowych i porządkowych, tj.: m. in. robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót rozbiórkowych, wykonywania rurociągów, wykonywania studni, wykonywania umocnień wlotów i wylotów na rurociągach;
z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4.2. Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;
4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”- na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady – 40,00 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Wykonanie robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej
na terenie Gminy Włocławek”.
Wykonanie robót obejmuje:
1) budowę odcinków sieci wodociągowej DN110 I DN160 na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego w następujących lokalizacjach:
a) w miejscowości Józefowo dz. nr 10 do dz. nr 5/5-5/1;
b) w miejscowości Józefowo dz. nr 172 i 173/8;
c) w miejscowości Kruszyn, ul. Topolowa;
d) w miejscowości Ładne;
2) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
Zamawiający informuje, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4.2. Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;
4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”- na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady – 40,00 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Inwestycji „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część I przedmiotowego zamówienia);
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część II przedmiotowego zamówienia).
Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został
w przedmiotowym postępowaniu, w ten sposób że:
- dla Części I, realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia zawierający dokumentację zdjęciową/poglądową stanowiący Załącznik nr 9a do SWZ;
- dla Części II, realizowanej w formule „wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ
- oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8b do SWZ.
Wskazana powyżej dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek .
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca/cy, którzy złożą ofertę na Część I lub Część II lub Część I i Część II nie mogą złożyć oferty na Część III oraz, którzy złożą ofertę na Część III nie mogą złożyć oferty na Część I lub Część II lub Część I i Część II.
Wskazana powyżej dokumentacja (odpowiednio dla Części I oraz dla Części II) dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek .
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru (N) – waga kryterium 40 % (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4.2. Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + N
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
N – punkty uzyskane w kryterium „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru”;
4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
2) Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru (N)- waga 40% (maksymalnie można uzyskać 40 pkt).
Zamawiający przyzna punkty za „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru”- na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby podanej w ofercie.
Zamawiający określa jako minimalną częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru, która obejmuje 4 wizyty w miesiącu (minimum jeden raz w tygodniu).
Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
- za oferowaną liczbę 4 wizyt w miesiącu Zamawiający przyzna – 0 pkt.
- za oferowaną liczbę minimum 8 wizyt w miesiącu (minimum 2 razy w tygodniu) Zamawiający przyzna – 20 pkt.
- za oferowaną liczbę minimum 12 wizyt w miesiącu (minimum 3 razy w tygodniu) Zamawiający przyzna – 40 pkt.
W kryterium „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru” Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanej częstotliwości pobytu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru (N)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia szczegółowy warunek w tym zakresie w ten sposób, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli:
Część I:
a) wykaże, tj. należyte wykonanie/zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków w ramach której należało wykonać co najmniej roboty konstrukcyjno – budowlane, technologiczne i elektryczne, o łącznej wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych 00/100);
b) skieruje do wykonania zamówienia minimum:
• 1 osobę (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót;
• 1 osobę (kierownik robót branży drogowej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem
w branży na stanowisku kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej;
• 1 osobę (kierownik robót branży elektrycznej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży na stanowisku kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• 1 osobę (kierownik robót branży ogólnobudowlanej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży na stanowisku kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca, składając oferty na większą liczbę części niż jedna, w każdej części zamówienia wykazał się tymi samymi osobami.
Część II:
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum:
• 1 osobę (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót;
• 1 osobę (kierownik robót branży drogowej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem
w branży na stanowisku kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień. Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca, składając oferty na większą liczbę części niż jedna, w każdej części zamówienia wykazał się tymi samymi osobami.
Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalności.
Część III
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum:
• 1 osobę do pełnienia funkcji Koordynator – Inspektor Nadzoru (Inżynier Kontraktu) robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
• 1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń
• 1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
• 1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
• 1 osobę do pełnienia nadzoru nad pracami projektowymi posiadającą kwalifikacje i uprawnienia
do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalności.
w postępowaniu określone poniżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP- według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ.
2.2.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 ustawy Pzp przedstawienia środka dowodowego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych (tylko dla Części I) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność – załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób (odpowiednio dla każdej z Części), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami poszczególnych branż bez ograniczeń – załącznik nr 7 do SWZ / załącznik nr 7a do SWZ / załącznik nr 7b do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)formularz ofertowy;
2) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu;
4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia
31.03.2022 r. do godz. 09:00 w wysokości
- Część I: 73.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt trzy tysiące);
- Część II: 34.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści cztery tysiące)
i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kujawsko- Dobrzyńskim Banku Spółdzielczym - numer rachunku 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 z dopiskiem
w przelewie: „Wadium w postępowaniu RBRiGK.271.2.06.2022 pn.: Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” – należy dopisać w ramach której z Części Wykonawca wnosi wadium (odpowiednio Część I / Część II).
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt.2.2-2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp.
W takim przypadku:
1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty;
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. a SWZ spełnią ten warunek wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców lub podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. b SWZ spełnią ten warunek jeżeli chociaż jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniający zasoby spełni ten warunek samodzielnie lub wykonawcy łącznie spełnią ten warunek.
1.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
1.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że w każdej z Części (w Części I, w Części II oraz w Części III) zostanie zawarta umowa o odpowiedniej treści.
6.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących odpowiednio dla Części I Załącznik nr 8 do SWZ; dla Części II Załącznik nr 8a oraz dla Części III Załącznik nr 8b.
6.3 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
6.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym w Załączniku nr 8 do SWZ, w Załączniku nr 8a do SWZ oraz w Załączniku nr 8b do SWZ.
6.5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Dla części I - paragraf 15 zmiany w zakresie ; zmiany wysokości wynagrodzenia; zmiany terminu wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj";zmiany wykonawcy.
dla części II
zmiany wynagrodzenia wykonawcy ; zmiany terminu wykonania robót budowlanych ;zmiany wykonawcy.
Część III
zmiany wynagrodzenia wykonawcy ; zmiany terminu wykonania robót budowlanych ;zmiany wykonawcy.
dla części II
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 29.04.2022 r.– tj. 30 dni
3.2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w pkt. 3.1. zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się jednokrotnie
do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres,
nie dłuższy niż 30 dni.
3.3. Przedłużenie terminu związania ofertą, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia
o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
7.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.