Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDługołęka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyGmina Długołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018459
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971dbdfe-864b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad wskazanymi inwestycjami realizowanymi przez Gminę Długołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuFormularzy, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021.KC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 883000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach:1) drogowej (bez ograniczeń)2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych (bez ograniczeń)3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń)4) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń teletechnicznych (bez ograniczeń) w imieniu i na rzecz Zamawiającego nad inwestycją gminy Długołęka pod nazwą: „Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów” zarówno w trakcie wykonywania umowy podstawowej zawartej z wykonawcą robót budowlanych w ramach wspomnianej inwestycji, w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych, jak i w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych ewentualnych robót zamiennych, uzupełniających oraz robót dodatkowych, w oparciu o zakres rzeczowy robót na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót budowlanych, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące opisu robót budowlanych zawiera dokumentacja wykonawcza oraz projekt umowy z wykonawcą robót budowlanych, które dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Długołęka: https://dlugoleka.bip.net.pl/?a=116164. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie jego realizacji i odbioru zawarty jest w niniejszej SWZ oraz załącznikach do niej m.in. projekt umowy.5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.6. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. na dodatkowe usługi.7. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: gmina Długołęka w miejscowości Kiełczów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) – waga kryterium 40 %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60 %cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podanaprzez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesiew związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) – waga kryterium 40 %.Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w branży drogowej tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto;.Punktacja w kryterium nr 2 Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) przyznawana będzie w następujący sposób:• za 1 usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 0 pkt – wykazanie 1 usługi to potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu;• za 2 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 5 pkt;• za 3 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 10 pkt;• za 4 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 20 pkt;• za 5 usług i więcej zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 40 pkt.a) Podstawą oceny ofert w zakresie kryterium nr 2 będą informacje zawarte w pkt 2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ), w którym Wykonawca zobowiązany jest podać informacjeo ilości usług wykonanych przez wskazanego inspektora nadzoru w branży drogowej.b) Inspektor nadzoru w branży drogowej wskazany w Formularzu ofertowym musi zostać uwzględniony również w wykazie osób (Załącznik nr 5a do SWZ) składanym na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt b1.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto;UWAGA:W przypadku wykonania usługi nadzoru obejmującego różny zakres niż tylko ten wymieniony wyżej, należy w wykazie usług uszczegółowić zakres oraz wskazać wartość robót budowlanych dla wykonywanej usługi nadzoru w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunku zamówienia zawartego w SIWZ.b) dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą:a1. posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedna umowę/zadanie obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg w klasie minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto,b1. Posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru w specjalności elektrycznej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną umowę/zadanie obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie infrastruktury sieci elektrycznej dla dróg w klasie minimum L (lokalna)c1. Posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną umowę/zadanie obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie infrastruktury sieci kanalizacyjnej dla dróg w klasie minimum L (lokalna)3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawcaz przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 5 do SWZ);UWAGA:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólniez innymi Wykonawcami, w/w wykaz dotyczy usług, w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5a do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI