Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971dbdfe-864b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski nad wskazanymi inwestycjami realizowanymi przez Gminę Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuFormularzy, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021.KC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 883000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach:1) drogowej (bez ograniczeń)2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych (bez ograniczeń)3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń)4) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń teletechnicznych (bez ograniczeń) w imieniu i na rzecz Zamawiającego nad inwestycją gminy Długołęka pod nazwą: „Budowa ulicy Wiosennej wraz z sięgaczem, budowa ulicy Wiśniowej wraz z sięgaczem, przebudowa ulicy Różanej i Ładnej w obrębie miejscowości Kiełczów” zarówno w trakcie wykonywania umowy podstawowej zawartej z wykonawcą robót budowlanych w ramach wspomnianej inwestycji, w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych, jak i w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych ewentualnych robót zamiennych, uzupełniających oraz robót dodatkowych, w oparciu o zakres rzeczowy robót na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z wykonawcą robót budowlanych, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące opisu robót budowlanych zawiera dokumentacja wykonawcza oraz projekt umowy z wykonawcą robót budowlanych, które dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Długołęka: https://dlugoleka.bip.net.pl/?a=116164. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie jego realizacji i odbioru zawarty jest w niniejszej SWZ oraz załącznikach do niej m.in. projekt umowy.5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.6. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. na dodatkowe usługi.7. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: gmina Długołęka w miejscowości Kiełczów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) – waga kryterium 40 %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60 %cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podanaprzez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesiew związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) – waga kryterium 40 %.Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w branży drogowej tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto;.Punktacja w kryterium nr 2 Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa (D) przyznawana będzie w następujący sposób:• za 1 usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 0 pkt – wykazanie 1 usługi to potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu;• za 2 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 5 pkt;• za 3 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 10 pkt;• za 4 usługi zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 20 pkt;• za 5 usług i więcej zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat usługi nadzoru inwestorskiego obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad robotami budowlanymi drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, obejmującymi swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę drogi klasy minimum L (lokalna) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem ulicznym – 40 pkt.a) Podstawą oceny ofert w zakresie kryterium nr 2 będą informacje zawarte w pkt 2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ), w którym Wykonawca zobowiązany jest podać informacjeo ilości usług wykonanych przez wskazanego inspektora nadzoru w branży drogowej.b) Inspektor nadzoru w branży drogowej wskazany w Formularzu ofertowym musi zostać uwzględniony również w wykazie osób (Załącznik nr 5a do SWZ) składanym na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt b1.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4