Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Długołęka
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoDługołęka
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-24
ZamawiającyGmina Długołęka
Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
Numer ogłoszenia2021/BZP 00018487
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018487 z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski nad wskazanymi inwestycjami realizowanymi przez Gminę Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków wspólnotowych: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Długołęka” w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna”; Działania nr 3.4 „Wdrażanie strategii niskoemisyjnych” poddziałania nr 3.4.2 „Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – ZIT WrOF”; Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portalhttps://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach:1) drogowej bez ograniczeń,2) mostowej bez ograniczeń,3) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych bez ograniczeń,4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,5) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, w imieniu i na rzecz Zamawiającego nad inwestycją gminy Długołęka pod nazwą „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Długołęka”, zarówno w trakcie wykonywania umowy podstawowej zawartej z wykonawcą robót budowlanych w ramach wspomnianej inwestycji, w okresie rękojmii gwarancji wykonawcy robót budowlanych, jak i w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych ewentualnych robót zamiennych, uzupełniających oraz robót dodatkowych,w oparciu o zakres rzeczowy robót na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrzez wykonawcą robót budowlanych, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.Informacje dotyczące opisu robót budowlanych zawiera dokumentacja wykonawcza oraz projekt umowy z wykonawcą robót budowlanych, które dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Długołęka: https://dlugoleka.bip.net.pl/?a=11505.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru - branża drogowa
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) wykonał (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub rozbudową dróg rowerowych lub/i dróg w klasie minimum L (lokalna) o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości co najmniej 2000m2 wraz z odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego i oświetleniem ulicznym, o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto; UWAGA:W przypadku wykonania usługi nadzoru obejmującego różny zakres niż tylko ten wymieniony wyżej, należy w wykazie usług uszczegółowić zakres oraz wskazać wartość robót budowlanych dla wykonywanej usługi nadzoru w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunku zamówienia zawartego w SWZ.b) dysponują lub będą dysponować następującymi osobą / osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:b1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeńw specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która nadzorowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowęlub rozbudowę dróg rowerowych lub / i dróg w klasie minimum L (lokalna) o nawierzchniz mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości co najmniej 2000m2 wraz z odwodnieniemi oświetleniem ulicznym o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto; b2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeńw specjalności elektrycznej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która nadzorowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie infrastruktury sieci elektrycznej dróg rowerowych lub / i dróg w klasie minimum L (lokalna); b3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeńw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która nadzorowała w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie infrastruktury sieci kanalizacyjnej dróg rowerowych lub / i dróg w klasie minimum L (lokalna); b4) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru bez ograniczeńw specjalności mostowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która nadzorowała w okresie ostatnich5 lat co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży mostowej przy budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów mostowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawcaz przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 5 do SWZ).UWAGA:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólniez innymi Wykonawcami, w/w wykaz dotyczy usług, w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5a do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.