Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-10-24
  • ZamawiającyWojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00394251
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531632298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 18-19-20

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 66 424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@wbp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wbp.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531632298

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Piastowska 18-19-20

1.11.4.) Miejscowość: Opole

1.11.5.) Kod pocztowy: 45-081

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.9.) Numer telefonu: 77 40 66 424

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@wbp.opole.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wbp.opole.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51447d6-4b06-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.2 Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
3) poczty elektronicznej kontakt@wbp.opole.pl
- z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
14.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
14.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
14.6 Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 14.2.
14.7 Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście
wszystkich postępowań na miniPortalu (zakładka Szczegóły) oraz podany jest na pierwszej stronie SWZ.
14.8 Ofertę składa się pod rygorem nieważności:
1) w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym e-dowodem.
14.9 Złożenie oferty:
1) Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
2) Ofertę sporządza się w języku polskim.
3) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz w zał. nr 7 do SWZ.
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
5) Do oferty należy dołączyć oświadczenie (wg wzoru w zał. nr 2 do SWZ, nr 4 – jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
6) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
7) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu
8) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podano w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA/25/2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Nazwa zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”.
4.2. Pełnienie nadzoru obejmuje kompleksowo nadzór w specjalnościach:
1. konstrukcyjno-budowlanej,
2. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych
3. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 3 do SWZ) oraz na stronie postępowania na wybór Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych :
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b8d0d706-56ac-4aca-a450-6ec57df937da

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60/100 pkt.
2) Doświadczenie osób z uprawnieniami –40/100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób z uprawnieniami

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1 Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (dysponowanie osobami) tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby którymi będzie dysponował łącznie:
1. Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń tj.: posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2. Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń tj.: posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3. Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń tj.: posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

9.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
9.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
9.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby tj.: ich zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
9.5. Jeżeli zdolność zawodowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzi spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub będą zachodzić wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
9.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności zawodowe podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby.
9.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia łącznie muszą spełnić warunek udziału w postępowaniu, bez ograniczeń w tym zakresie przez Zamawiającego. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu regułą jest, że wykonawców łącznie występujących w postępowaniu należy traktować, jakby byli jednym wykonawcą
i w rezultacie sumować ich potencjały.
Źródło https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0028/49078/Komentarz-do-Prawa-Zamowien-Publicznych-wersja-uzytkowa.pdf

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie informacje dotyczące dysponowania osobami (wymienionymi w warunku udziału w postępowaniu) będą zawarte w ofercie ze względu na kryteria oceny ofert i tym samym nie ma podstawy do ponownego żądania wykazu osób z tymi sami informacjami co w ofercie. Doświadczenie inspektorów będzie punktowane w jednym z kryteriów oceny ofert co musi znaleźć się w formularzu ofertowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie składane, w treści oświadczenia zał. nr 2 do SWZ, na podstawie:
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
4) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Podano bezpośrednio pod warunkami udziału w postępianiu. Konieczność wypełniania oświadczenia z art. 117 ust. 4 (w treści oferty).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na obszerność treści PPU w tym zakresie i ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu szczegóły zmiany podano w zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-24 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 17:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie min. 18 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.

ZAMAWIAJĄCY:
Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
powierza przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w mieniu Zamawiającego, zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych:

Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu
ul. Piastowska 18-20
45-081 Opole

na podstawie uchwały nr 7319/2022 Zarządu Województwa Opolskiego z dnia 20 czerwca 2022r. w sprawie przyjęcia projektu Porozumienia dotyczącego realizacji inwestycji i uzyskania częściowego jej dofinansowania w ramach programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”, powierzenia jednostce Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w mieniu Zamawiającego – Województwa Opolskiego zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień oraz udzielenia pełnomocnictwa do występowania przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed innymi organami do tego uprawnionymi w przypadku wystąpienia innych środków ochrony prawnej, dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę garażu z płyt warstwowych, otynkowanego, jednostanowiskowego- Krapkowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę garażu z płyt warstwowych, otynkowanego, jednostanowiskowego z dachem dwuspadowym lub jednospadowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI