Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwierzyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-19
  • ZamawiającyGmina Iwierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337790
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)745 59 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70dc063-694c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002365/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https//przetargi.iwierzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.iwierzyce.pl , www.bip.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej.
2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.
3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl
6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
W zakresie proceduralnym: Paulina Adamska
W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.
10) SWZ wraz załącznikami została opublikowana na stronie Urzędu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Iwierzyce, Iwierzyce 80,
39 -124 Iwierzyce, reprezentowana przez Wójta, który wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Gminy w Iwierzycach.

2. Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – adw. Jakub Curzytek. Jest to osoba, z którą mogą
się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób poprzez:
1) e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl
2) telefonicznie: 692616480

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku
z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej – ustawa PZP) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.

4. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający
z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowiązujących administratora.

5. Komu przekazujemy Państwa dane?
Odbiorcami danych osobowych będą:
• osoby i podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne, a także podmiot zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem centralnej platformy zakupowej.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, z tym że, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pani że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.

7. Obowiązek podania danych
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy PZP i konieczne do przystąpienia do postępowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów ustawy PZP i może nią być brak możliwości udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.

8. Przetwarzanie danych
W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.7.2021.PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 216956,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.

Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad niżej wymienionymi zadaniami inwestycyjnymi. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia w branży sanitarnej w pełnym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz w branży instalacyjnej, posiadając uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1186) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie niniejszego zamówienia.

2. Zakres robót budowlanych obejmuje:

1) Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami i przyłączami we wsi Nockowa

Krótki opis przedmiotu zamówienia (OPZ):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych z budownictwa mieszkaniowego, instytucji i zakładów pracy z wyodrębnieniem ścieków pochodzenia zwierzęcego z budynków inwentarskich dla wsi Nockowa
Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych dotyczy budowy:
- sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
- pompowni ścieków P1, P2, P3, P4, P5, Pz, oraz modernizacja i przebudowa pompowni na dz.1535/1 Nockowa i pompowni na dz.1018/4 Iwierzyce
- rurociągów tłocznych z ww.
- zasilenia energetycznego pompowni.

2) Budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Bystrzyca-Sępia

Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje budowę
- pompowni wody w obudowie kontenerowej z zamontowanym zestawem pompowym, oraz zbiornika wyrównawczego, prefabrykowanego, stalowego, poziomego V = 50 m 3 wraz z niezbędną infrastrukturą do jej funkcjonowania.
- sieci wodociągowej w układzie sieci rozgałęzieniowym wraz z przyłączami.
Zakres projektowanych sieci i obiektów wodociągowych:
- sieci wodociągowej:
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 6,6 mm, L = 4 379 mb
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania. 90 x 5,4 mm, L = 1 107,5 mb
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 3,8 mm, L = 352,0 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 10 mm, L = 448,0 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 90 x 8,2 mm, L = 193,5 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 5,8 mm, L = 61,5 mb
Łącznie 6 840,5 mb

- przyłącza do budynków:
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 2,4 mm, L = 1 216 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 3,7 mm, L = 211,5 mb
Łącznie 1 427,5 mb

Razem 8 268m

3) Budowę sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w miejscowości Bystrzyca-Wola
Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę:
- sieci wodociągowej:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
fi 110 x 6,6 mm, L = 3 733 m,
fi 63 x 3,8 mm, L = 215 m,
- przyłącza do budynków:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
fi 40 x 2,4 mm, L = 1 052 m,
Łącznie 5 000 mb

4) Budowę sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w miejscowości Nockowa-Pola:

Zakres inwestycji nie obejmuje całego projektu budowlanego, lecz został graficznie przedstawiony w pliku pod nazwą „Zakres Nockowa”, i według niego należy kalkulować ofertę. Są to działki o nr ewid:
W miejscowości Olchowa: 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1700, 1702, 1362/4, 1352, 1703;
W miejscowości Nockowa: 231, 1905, 236/1, 236/4, 236/3, 240, 241, 242, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 1931, 262, 265, 1932, 264, 323, 266, 267, 268, 272, 322/1, 322/2, 1947, 321, 356, 320/4, 361/1, 360, 319, 318, 317, 372, 273, 274, 277/3, 277/4, 278, 290, 310, 291, 309, 294.
W miejscowości Będziemyśl: 1266, 1265, 1264, 1263, 1133, 1132, 1131, 1130, 1129, 1128, 1089/1, 1089/2, 1088, 1081, 1080, 1079, 1065, 1064, 1063, 1039, 1038, 1037, 1010, 994/2, 994/1, 995, 989, 991, 968, 967, 966, 940/1
Planowana inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, że nie zmieni sposobu użytkowania terenu, ani jego przeznaczenia, nastąpi jedynie zmiana w jego zagospodarowaniu poprzez budowę obiektu liniowego zlokalizowanego na ww. działkach. Projektowaną sieć prowadzono w sposób umożliwiający prawidłowe zagospodarowanie działek, na terenie których jest usytuowana. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana zgodnie z warunkami określonymi przez dysponenta sieci, warunkami przejścia przez drogę - określonymi przez Zarządcę drogi, oraz zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać sieci wodociągowe i ich usytuowanie. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana z uwzględnieniem przebiegu istniejących sieci uzbrojenia terenu.

Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę:
- sieci wodociągowej:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
110 x 6,6 mm, L = 2177,5 m,

63 x 3,8 mm, L = 226,0 m

z rur PE HD 100-RC szereg SDR 11; PN 16 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
110 x 10,0 mm, L = 74,0 m,

Łącznie 2477,5 m

5) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Olchowa Pod Będziemyślem.
Przedmiotem opracowania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych
Sieć kanalizacyjna:
Kanały zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC-U, lite z wydłużonym kielichem, typ ciężki klasy "S", o sztywności obwodowej rury SN 8 kN/
m2:
- kanalizacja sanitarna - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 200 mm, L = 2038,5 m,
- przyłącza do budynków - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 160 mm, L = 168 m,
Razem 2 206,5m
Sieć wodociągowa:
Rurociągi zaprojektowano z rur PE HD 100-RC PN 10 SDR 17 warstwowa, łączone metodą zgrzewania:
- wodociąg 110 x 6,6 mm, L = 1417,5 m,
63 x 3,8 mm, L = 88 m,
- przyłącza do budynków - 40 x 2,4 mm, L = 52 m,
Razem 1557,5m

Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem
https://przetargi.iwierzyce.pl/#/offer/a4bd7bab-2259-4306-9aba-38c5ad64cbdb

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 60%
- doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej – 40%

1) W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
Ocena cena [C] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 60 pkt

2) Opis sposobu oceny ofert w kryterium doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej

Zgodnie z przepisem art. 242 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający ustanawia kryterium doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. inspektora nadzoru branży sanitarnej.

Liczba punktów przyznana badanej ofercie za doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej do realizacji zamówienia:

- jedno zadanie dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i jedno zadanie polegające budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 0 pkt

- dwa zadania dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i dwa zadania polegające na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 20 pkt

- trzy zadania dot. robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (o wartości min. 2 000 000,00 zł) i trzy zadania polegające na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej (o wartości min. 1 000 000,00 zł) – otrzyma 40 pkt

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.


UWAGA! Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie ma doświadczenia i ofertę odrzuci.

Łączna punktacja = C+D

Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

2. O wyborze oferty zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
5. Zgodnie z art. 223 ustawy Pzp, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży sanitarnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:
a) Doświadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
ad. a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną /1/ usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym o wartości zadania inwestycyjnego minimum 2 000 000,00 złotych brutto oraz co najmniej jedną /1/ usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na budowie i/lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót minimum 1 000 000,00 złotych brutto

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.


ad. b) Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi
i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, tj.:

a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831),
b) co najmniej jedną osobę, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru robót branży instalacyjnej, posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)

Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.

Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,
b) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
d) potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych)

1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy
z wykonawców samodzielnie.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest obowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniami zawartymi w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.iwierzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji, o ile będa prowadzone, trzech wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu i zostaną ocenione najwyżej na podstawie kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt IV 1.1) SWZ, tj. cena – waga 60%, - doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej – 40%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa drogi gminnej nr 080441C Małki - Florencja.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwierzyce: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwierzyce: Dostawa kruszyw drogowych na remont dróg gminnych w 2022 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont drogi powiatowej nr 3634W Wołyńce – Mościbrody w m. Wólka Wiśniewska”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa drogi gminnej nr 080441C Małki - Florencja.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI