Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwierzyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyGmina Iwierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00324813
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)7455950

1.5.8.) Numer faksu: (17)2221444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f8d5bf-623f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002365/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https//przetargi.iwierzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https//przetargi.iwierzyce.pl, www.bip.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.

Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej.
2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.
3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.”
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl
6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
W zakresie proceduralnym: Paulina Adamska
W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.
10) SWZ wraz załącznikami została opublikowana na stronie Urzędu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. V1.2.) SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. V1.2.) SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.6.2021.PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 10847845,7 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie jest dofinansowane jest z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Na Przedmiot Zamówienia składa się wykonanie:

1) Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami i przyłączami we wsi Nockowa:

Poniższy opis jest integralną częścią PB „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ TŁOCZNEJ I GRAWITACYJNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI I PRZYŁĄCZAMI WE WSI NOCKOWA” - uwzględnia zmiany parametrów obudów pompowni, średnicy przewodów tłocznych i ilości studzienek betonowych i z tworzyw, które zostały opisane w projekcie technicznym opracowanym i załączonym i które należy zastosować podczas opracowania oferty cenowej i realizacji przedsięwzięcia

Krótki opis przedmiotu zamówienia (OPZ):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji ścieków bytowo-gospodarczych z budownictwa mieszkaniowego, instytucji i zakładów pracy z wyodrębnieniem ścieków pochodzenia zwierzęcego z budynków inwentarskich dla wsi Nockowa
Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych dotyczy budowy:
- sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
- pompowni ścieków P1, P2, P3, P4, P5, Pz, oraz modernizacja i przebudowa pompowni na dz.1535/1 Nockowa i pompowni na dz.1018/4 Iwierzyce
- rurociągów tłocznych z ww.
- zasilenia energetycznego pompowni.

Materiał i montaż kanałów
System rur kanalizacyjnych zaprojektowano o następujących parametrach:
Kolektory wykonane w wykopie
- rury PVC - U lite z wydłużonym kielichem, typ ciężki "S" 200 x 5,9 mm, z uszczelką w systemie Sewer-Lock składającego się z pierścienia uszczelniającego i pierścienia mocującego wykonanego z PP
- Materiał: PCV-U (bez zmiękczaczy)
- Klasa sztywności obwodowej rury SN: co najmniej 8 kN/m2,
- znormalizowany stosunek wymiarów SDR: SDR 34 rury i kształtki.
- rury PVC - U lite z wydłużonym kielichem, typ ciężki "S" 160 x 4,7 mm, z uszczelką w systemie Sewer-Lock składającego się z pierścienia uszczelniającego i pierścienia mocującego wykonanego z PP
Kolektory wykonane przewiertem sterowanym
- rury PE 100-RC SDR 17 PN 10, woda, 2-warstwowe współwytłaczane, ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania  200 x 11,9 mm, wykonane w zgodność z PAS 1075
- rury PE 100-RC SDR 17 PN 10, woda, 2-warstwowa, współwytłaczane, ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 160 x 9,5 mm, wykonane w zgodność z PAS 1075
- Studnie z tworzyw sztucznych  400 mm,
- Studnie betonowe 1200 mm o połączeniach międzykręgowych na felc.

Rurociągi tłoczne
Rurociągi wykonane w wykopie - rury PE 100-RC SDR 17 PN 10, woda, 2-warstwowa, współwytłaczane, ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania  110 x 10 mm, 90 x 8,2 mm, 63 x 5,8 mm wykonane w zgodność z PAS 1075.
Przewiert sterowany rurami - Rury PE 100-RC SDR 17 PN 10, średnice jw. woda, 2-warstwowa, współwytłaczane, ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania.

Przejście pod drogami
Przejścia wykonane będą przewiertami sterowanymi rurami PE 100 –RC warstwowymi, współwytłaczanymi, ciśnieniowymi łączonymi metodą zgrzewania o śr. zewn. zgodnej z ww, wykonane w zgodność z PAS 1075.
Końcówki rury należy uszczelnić pianką poliuretanową. Średnice i długości rur ochronnych dla poszczególnych przejść pokazano na mapach sytuacyjno - wysokościowych i profilach.


Działki wyłączone z zakresu postępowania: 115, 116, 117, 118, 125/1, 125/2, 127, 831, 832, 833/1, 833/2, 834, 835, 836, 837, 923, 932, 933, 935, 937, 938/1, 938/2, 939, 940, 2039/2, 2039/3, 934.


2) Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi do budynków mieszkalnych dla miejscowości Bystrzyca-Sępia
Przedmiotem opracowania jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi do budynków mieszkalnych.
Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje budowę
- pompowni wody w obudowie kontenerowej z zamontowanym zestawem pompowym, oraz zbiornika wyrównawczego, prefabrykowanego, stalowego, poziomego V = 50 m 3 wraz z niezbędną infrastrukturą do jej funkcjonowania.
- sieci wodociągowej w układzie sieci rozgałęzieniowym wraz z przyłączami.
Zakres projektowanych sieci i obiektów wodociągowych:
- sieci wodociągowej:
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 6,6 mm, L = 4 379 mb
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania. 90 x 5,4 mm, L = 1 107,5 mb
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 3,8 mm, L = 352,0 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 110 x 10 mm, L = 448,0 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 90 x 8,2 mm, L = 193,5 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 63 x 5,8 mm, L = 61,5 mb
Łącznie 6 840,5 mb

- przyłącza do budynków:
Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 2,4 mm, L = 1 216 mb
Rury PE 100 -RC PN 16 SDR 11, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania 40 x 3,7 mm, L = 211,5 mb
Łącznie 1 427,5 mb

Razem 8 268m

3) Budowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych dla miejscowości Bystrzyca-Wola
Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje: budowy sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych.
Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę:
- sieci wodociągowej:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
fi 110 x 6,6 mm, L = 3 733 m,
fi 63 x 3,8 mm, L = 215 m,
- przyłącza do budynków:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
fi 40 x 2,4 mm, L = 1 052 m,
Łącznie 5 000 mb


4) Budowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych dla miejscowości Nockowa-Pola

Zakres inwestycji nie obejmuje całego projektu budowlanego, lecz został graficznie przedstawiony w pliku pod nazwą „Zakres Nockowa”, i według niego należy kalkulować ofertę. Są to działki o nr ewid:
W miejscowości Olchowa: 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1700, 1702, 1362/4, 1352, 1703;
W miejscowości Nockowa: 231, 1905, 236/1, 236/4, 236/3, 240, 241, 242, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 1931, 262, 265, 1932, 264, 323, 266, 267, 268, 272, 322/1, 322/2, 1947, 321, 356, 320/4, 361/1, 360, 319, 318, 317, 372, 273, 274, 277/3, 277/4, 278, 290, 310, 291, 309, 294.
W miejscowości Będziemyśl: 1266, 1265, 1264, 1263, 1133, 1132, 1131, 1130, 1129, 1128, 1089/1, 1089/2, 1088, 1081, 1080, 1079, 1065, 1064, 1063, 1039, 1038, 1037, 1010, 994/2, 994/1, 995, 989, 991, 968, 967, 966, 940/1
Planowana inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, że nie zmieni sposobu użytkowania terenu, ani jego przeznaczenia, nastąpi jedynie zmiana w jego zagospodarowaniu poprzez budowę obiektu liniowego zlokalizowanego na ww. działkach. Projektowaną sieć prowadzono w sposób umożliwiający prawidłowe zagospodarowanie działek, na terenie których jest usytuowana. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana zgodnie z warunkami określonymi przez dysponenta sieci, warunkami przejścia przez drogę - określonymi przez Zarządcę drogi, oraz zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać sieci wodociągowe i ich usytuowanie. Inwestycję zaprojektowano i będzie realizowana z uwzględnieniem przebiegu istniejących sieci uzbrojenia terenu.

Zakres projektowanych obiektów obejmuje budowę:
- sieci wodociągowej:
z rur PE HD 100-RC szereg SDR 17; PN 10 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
110 x 6,6 mm, L = 2177,5 m,

63 x 3,8 mm, L = 226,0 m

z rur PE HD 100-RC szereg SDR 11; PN 16 warstwowa, łączonych metodą zgrzewania
110 x 10,0 mm, L = 74,0 m,

Łącznie 2477,5 m

Przyłącza
Przyłącza wykonać z rur PE 100-RC PN 10 SDR 17 40 x 2,4 mm o wytrzymałości na ciśnienie 1,0 MPa, L=470,0 m i PN 16 SDR 11 40 x 3,7 mm o wytrzymałości na ciśnienie 1,6 MPa, L= 54,0 m, atestowanych do wody pitnej
Łącznie 524 m.

5) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych dla miejscowości Olchowa Pod Będziemyślem
Przedmiotem opracowania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych
Sieć kanalizacyjna:
Kanały zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC-U, lite z wydłużonym kielichem, typ ciężki klasy "S", o sztywności obwodowej rury SN 8 kN/
m2:
- kanalizacja sanitarna - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 200 mm, L = 2038,5 m,
- przyłącza do budynków - rury PVC - U klasy S o przekroju fi 160 mm, L = 168 m,
Razem 2 206,5m
Sieć wodociągowa:
Rurociągi zaprojektowano z rur PE HD 100-RC PN 10 SDR 17 warstwowa, łączone metodą zgrzewania:
- wodociąg 110 x 6,6 mm, L = 1417,5 m,
63 x 3,8 mm, L = 88 m,
- przyłącza do budynków - 40 x 2,4 mm, L = 52 m,
Razem 1557,5m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt

W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt
Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy
Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. III.4.1, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

III.3.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
III.3.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:
a) Doświadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
ad. a)
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną/1/ inwestycję związaną z budową, przebudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót co najmniej 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony i 00/100 złotych brutto) oraz co najmniej jedno /1/ zamówienie polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion i 00/100 złotych brutto)

ad. b)
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia na stanowisku kierownika budowy (branża sanitarna) – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
e) kosztorys ofertowy - sporządzony podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiaru robót – nieobligatoryjny przy składaniu ofert, jednak będzie wymagany przed zawarciem umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w celu wyodrębnienia poszczególnych zadań oraz ich wartości

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy i 00/100 złotych)

1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce”

4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy
z wykonawców samodzielnie.

5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest obowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniami zawartymi w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.iwierzyce.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji, o ile będą prowadzone, trzech Wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu i zostaną ocenione najwyżej na podstawie kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt IV 1.1.) SWZ, tj. cena i okres gwarancji jakości.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Stosownie do treści art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:
- prace w zakresie instalacji i sieci
- pełnienie funkcji operatorów maszyn do wykonania robót ziemnych.
Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy osób wykonujących wyżej wskazane czynności.
W przypadku ustania zatrudnienia, np. z rozwiązania stosunku pracy przez osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia, inne osoby do wykonywania ww. czynności.
W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymienionych osób na podstawie stosunku pracy lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych kserokopii umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy.
Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania.


Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania
zamówienia w celu sprawdzenia, czy osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego są osobami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy.
W przypadku wystąpienia wątpliwości co do osób zatrudnionych do obsługi wymienionego sprzętu Zamawiający zgłosi taką sytuację do Państwowej Inspekcji Pracy celem ich weryfikacji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę przywiezienie i założenie pokrywy betonowej na beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI