„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.:

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku. ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyPOWIAT KIELECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00455362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 200 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3cf86b-dcd9-4558-9993-f6d0021d6d02

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu pn. Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d3cf86b-dcd9-4558-9993-f6d0021d6d02

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu:
- bezpłatnej Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl,
- poczty elektronicznej Zamawiającego - e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdz. XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku”.
Zamówienie obejmuje przebudowę, rozbudowę oraz nadbudowę budynku Szpitala Powiatowego w Chmielniku wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury towarzyszącej, wykonaniem wszelkich robót rozbiórkowych, budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników szpitala, dostawą i montażem wyposażenia (dotyczy budynku diagnostyki obrazowej) oraz przekazaniem obiektu do użytkowania.
W zakres nadzorowanej inwestycji wchodzi w szczególności:
 wykonanie wszelkich prac przygotowawczych związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, które są niezbędne do rozpoczęcia i przeprowadzenia całego procesu inwestycyjnego w sposób prawidłowy zgodny z przepisami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami, przepisami polskiego prawa jak i wiedzą techniczną w tym m.in. zabezpieczenie placu budowy (ogrodzenie itp.), wykonanie zaplecza socjalnego i biurowego na potrzeby Zamawiającego i Wykonawcy, zaplecza na potrzeby działu administracyjno- technicznego Szpitala, zabezpieczenia kontenerowej pracowni RTG;
 wykonanie wszelkich robót budowlano- montażowych zgodnie z wielobranżową dokumentacją projektową, w tym:
o rozbudowa szpitala o budynek administracyjno- socjalny z pomieszczeniami apteki szpitalnej oraz laboratorium na potrzeby szpitala- część A;
o nadbudowa istniejącego budynku, w którym zlokalizowany jest blok operacyjny- część B;
o rozbudowa szpitala o budynek podjazdu dla karetek pogotowia- część C;
o przebudowa pomieszczeń w istniejącej części D z uwagi na realizowaną nadbudowę części B oraz dobudowę części A i C;
o budowa budynku diagnostyki obrazowej- część E, budynek tomografu komputerowego wraz z dostawą, montażem oraz uruchomieniem urządzenia tomografu komputerowego i pozostałego wyposażenia (uzyskanie zezwolenia od Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na uruchomienie i stosowanie aparatu TK do celów diagnostyki medycznej, uzyskanie zgody na prowadzenie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące w celach medycznych z zakresu TK i opracowanie procedur badań TK);
o zagospodarowanie terenu zewnętrznego wraz z przebudową sieci zewnętrznych (gazociąg, sieć cieplna, kanalizacja sanitarna, wodociąg, sieć energetyczna
i teletechniczna).
 wykonanie robót rozbiórkowych (budynek gospodarczy, fragment kotłowni z częścią administracyjną);
 wykonanie wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających, pomocniczych
i tymczasowych, związanych z usunięciem kolizji wykonawczych;
 wykonanie wszystkich prac określonych w treści Umowy oraz takich, które wynikają z zobowiązań nałożonych na Wykonawcę w trakcie realizacji inwestycji przez organy administracji państwowej (decyzje, postanowienia, itp.);
 opracowanie, uzgodnienie ze stosownymi organami i instytucjami projektu ochrony radiologicznej pracowni RTG zlokalizowanej na parterze części B wraz z realizacją prac obejmujących ww. dokumentację, w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń umożliwiających eksploatację pracowni RTG, a także opracowanie projektów warsztatowych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót (np. na wykonanie palisady z pali wierconych zbrojonych, zabezpieczenie wykopu tzw. ścianką berlińską, itp.);
 zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej i geologicznej;
 zagospodarowanie wszelkich powstałych w trakcie realizacji inwestycji odpadów. Na wszystkie wywiezione materiały rozbiórkowe muszą być przedstawione dokumenty poświadczające ich prawidłowe zagospodarowanie lub utylizację;
 wycięcie kolidujących z inwestycją drzew, w tym także uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń;
 wykonanie wszelkich prac niezbędnych do uzyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie realizowanych obiektów w tym opracowanie
i aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla wszystkich obiektów wchodzących w skład Szpitala, a także prawidłowe oznakowanie obiektów do ewakuacji wraz z rozmieszczeniem gaśnic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru;
 przygotowanie dokumentacji do odbiorów technicznych, w tym m.in.: tomografu komputerowego, przyłączy mediów oraz kotłowni, przeprowadzenie odbiorów przez dostawców mediów oraz uczestnictwo w procesach odbiorowych z udziałem Zamawiającego;
 przygotowanie instrukcji eksploatacji budynku, która będzie zawierała m.in. warunki konserwacji i tabelaryczne zestawienie urządzeń wraz z typami, rodzajami, numerami fabrycznymi i wymaganiami serwisowymi związanymi z okresowymi przeglądami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi;
 wykonanie próbnego rozruchu technologicznego wszystkich instalacji jednocześnie przed planowanym odbiorem robót budowlanych, w tym także przeprowadzenie rozruchów technicznych przez autoryzowany serwis producenta;
 przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji cyfrowej (zawierającej m.in. projekt wykonawczy z naniesionymi zmianami, karty materiałowe, atesty, certyfikaty, świadectwa zgodności, protokoły z prób, pomiarów i narad koordynacyjnych, uzgodnienia z Zamawiającym, instrukcje obsługi urządzeń, warunki gwarancji wraz z instrukcją eksploatacji, itp.). Wszelkie dokumenty dołączone do dokumentacji powykonawczej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w języku polskim;
 uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie;
 przeszkolenie personelu technicznego i eksploatacyjnego służb Szpitala w zakresie zainstalowanych urządzeń i systemów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony w rozdz. XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru, lub Menadżera Projektu, lub Inżyniera Kontraktu, lub Inwestora Zastępczego, przy realizacji budowy, lub przebudowy, lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego - o powierzchni użytkowej powyżej 2 000, 00 m2
Pod użytymi w SWZ pojęciami:
„budowa”- należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego;
„przebudowa”- należy rozumieć definicję określoną w art. 3 pkt. 7a „Prawo Budowlane”,
„rozbudowa”- należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowa część istniejącego już obiektu budowlanego. Po przeprowadzeniu rozbudowy obiektu budowlanego, zwiększa się jego powierzchnia zabudowy (i powierzchnia użytkowa).

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa będący Załącznikiem nr 7 do SWZ - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót, posiadające wymieniowe poniżej kwalifikacje zawodowe
b) doświadczenie:
 min. 1 osobę posiadającą:
1) uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, lub przebudowie, lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej powyżej 2000, 00 m2
3) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
 min. 1 osobę posiadającą:
1) uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
 min. 1 osobę posiadającą:
1) uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
2) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
 min. 1 osobę posiadającą
1) uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
2) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
Zamawiający, dopuszcza łączenie funkcji osób zdolnych do realizacji zamówienia z poszczególnych branż, pod warunkiem spełnienia przedstawionych wymagań.
Uwaga:
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 334 ze zm.)lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa(t. j. Dz.U. z 2023r., poz. 551 ze zm.).

Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku należy złożyć Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza będzie zobowiązany dostarczyć w odpowiedniej formie:
• dokumenty potwierdzające aktualne uprawnienia w/w osób,
• dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w oparciu o wzór stanowiący - Załącznik nr 9 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji, wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4) powyżej, zastępuje się go odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeśli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
3. W przypadku, gdy Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty w kryterium, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 2 pkt 2), winien wraz z ofertą złożyć Załącznik nr 12 – Doświadczenie Inspektora Nadzoru wraz z referencjami lub innymi dokumentami, potwierdzającymi, że osoba wskazana w Zał. Nr 12 - ,,Doświadczenie Inspektora Nadzoru’’ pełniła funkcję Inspektora Nadzoru we wskazaniach tam zadaniach.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 4a do SWZ.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu, o którym mowa w rozdziale VIII według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ - jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 złotych brutto.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Szczegółowe wymagania dotyczące wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien być dołączony do oferty i zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VII ust. 4 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały przewidziane w Załączniku nr 10 do SWZ - wzór Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na przygotowanym przez Zamawiającego Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, dostępny na portalu: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż urządzeń na place zabaw - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż urządzeń na place zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbiórka dwóch budynków komunalnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa zewnętrznej windy dla niepełnosprawnych do budynku B
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI