Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1
w miejscowości Piastów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Piastów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 77 05 200
1.5.8.) Numer faksu: 22 723 66 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umpiastow@piastow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1
w miejscowości Piastów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab58fd6-45e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008376/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo- rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab58fd6-45e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniuo
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty
elektronicznej - zamowieniapubliczne@piastow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:• administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest:Burmistrz Miasta Piastowa, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów;• administrator
wyznaczył inspektoradanych osobowych w Urzędzie Miejskim, kontakt: adres e-mail iod@piastow.pl;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na: „Sprawowaniu nadzoru i dozoru geologicznego podczas wykonywania prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych i opracowaniem właściwych dokumentacji w ramach przedsięwzięcia pn. " Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów" dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce” w ramach zadania inwestycyjnego: „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów - Pozyskanie wód termalnych do wykorzystania w instalacjach ciepłowniczych na terenie miasta”.
1. Dla zadania: „Nadzór i dozór geologiczny”:
a) sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem prac przygotowawczych, w szczególności w zakresie ich zgodności z Prawem geologicznym, budowlanym i górniczym oraz merytoryczne doradztwo podczas wyboru przez Zamawiającego wykonawcy robót wiertniczych,
b) sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”, z dokonywaniem bieżącej analizy faktycznych wyników badań, testów i informacji pozyskanych w trakcie głębienia otworu geotermalnego, a w przypadkach tego wymagających proponowaniem i po uzgodnieniu z Zamawiającym wprowadzaniem koniecznych modyfikacji prac i robót określonych w „Projekcie”,
c) opracowanie dokumentacji otworowej - wynikowej otworu geotermalnego,
d) sprawowanie dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji i raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania,
e) przygotowanie materiałów przetargowych na wyłonienie wykonawcy prac i robót geologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych (Specyfikacji Warunków Zamówienia z załącznikami) oraz innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej,
f) stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
g) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót wiertniczych, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach,
h) podejmowanie wszelkich czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
i) bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą odwiertu, koordynowanie prac oraz rozstrzyganie wszelkich wątpliwości technicznych i organizacyjnych a także przewidywanie i zapobieganie nieprzewidzianym zdarzeniom mogącym zagrozić realizacji założonego celu,
j) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót,
a w razie potrzeby zasięgnięcie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców,
k) zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji.
l) pomoc w rozliczeniu inwestycji w NFOŚiGW, w tym w szczególności:
1) przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu;
2) przygotowywanie załączników do wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu;
3) sprawdzenie poprawności przygotowania dokumentów rozliczeniowych,
4) monitorowanie budżetu Projektu w relacji do ponoszonych wydatków i opracowanie koniecznych zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego i harmonogramu wypłat,
5) przygotowywanie sprawozdań dla Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu;
6) weryfikacja zgodności realizacji Projektu z Umową o dofinansowanie Projektu i przygotowywanie stosownych aktualizacji Wniosku o dofinansowanie Projektu,
7) kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie realizacji Projektu;
8) przygotowywania wszelkich pism, wniosków i wyjaśnień do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie realizacji Projektu;
9) udział w kontrolach Projektu, w tym niezwłoczne udzielenie i przygotowywanie wszelkich informacji i wyjaśnień dla kontroli;
10) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu;
11) przygotowanie rozliczenia końcowego zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu;
12) przygotowanie dokumentów potwierdzających osiągnięcie Efektu rzeczowego Przedsięwzięcia w ramach Projektu zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu .
2. Dla zadania: „Badania laboratoryjne”:
a) Badania laboratoryjne próbek okruchowych i rdzeni:
- określanie litologii i udziału procentowego poszczególnych typów skał w próbkach okruchowych,
- oznaczanie zawartości węglanów CaCO3,
- badania petrograficzne,
- badania porowatości i przepuszczalności,
- badania mikropaleontologiczne,
b) Badania laboratoryjne próbek wody termalnej:
- badania właściwości fizykochemicznych,
- badania izotopowe, stężenie: 222Rn, izotopów radu, uranu, toru oraz całkowitej aktywności promieniotwórczej,
- badania mikrobiologiczne,
- badania składu gazów wydzielających się z wody termalnej.
3. Dla zadania: „Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej:
a) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych,
b) wytworzoną dokumentację należy oznakować zgodnie z aktualną Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, dostępnej na stronie internetowej NFOŚiGW,
c) uczestnictwo w procedurze zatwierdzania dokumentacji hydrogeologicznej, aż do dnia otrzymania przez Zamawiającego decyzji właściwego organu administracji geologicznej, zatwierdzającej dokumentację,
d) protokolarne przekazanie Zamawiającemu obiektu i sporządzonej dokumentacji hydrogeologicznej w wymaganej prawem ilości i formie, po zakończeniu przedsięwzięcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79994000-8 - Usługi zarządzania umowami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium cena
Liczba punktów = x 60
Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto
Cn – wartość ceny ofertowej brutto zaproponowanej w ocenianej ofercie
Zamawiający przyjmuje 1% = 1 punkt
Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 60.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia
Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia. Wartość punktowa za ww kryterium wyliczona jest wg punktacji:
Zamawiający przyzna za doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia niżej wymienione punkty:
do 10 usług - 0 pkt.;
od 11 do 20 usług - 20 pkt.;
od 21 i więcej usług - 40 pkt.
Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 40.
UWAGA!!! W przypadku braku ww. informacji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował doświadczenie zespołu do 10 usług.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów oceny ofert, wyliczonych wg następującego wzoru:
K = KC + KD
K – suma punktów oceny;
KC - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę dla kryterium: Całkowita cena brutto;
KD – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę dla kryterium: Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:
1.1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
1.2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Pzp;
1.3) spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE;
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE;
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej – ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE;
• zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi, z których każda obejmowała swym zakresem:
- sprawowanie (pełnienie) nadzoru i dozoru geologicznego,
- badania laboratoryjne skał, wody i gazu,
- sporządzenie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych,
podczas wykonywania (wiercenia) badawczego otworu geotermalnego, o głębokości nie mniejszej niż 1500 m p.p.t., przy czym łączna wartość tych usług była nie mniejsza niż 700.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z nich musi wykazać spełnienie warunku w całości.
Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach spośród tych wykonawców, którzy wymagane roboty budowlane lub usługi wykonali.
UWAGA!!! Wykonawca przedstawi dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami wskazanymi w poniższej tabeli, które będą zaangażowane w realizację zamówienia.
LP. NAZWA
PEŁNIONEJ
ROLI WYMAGANIA LICZBA
1. Koordynator projektu Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t. 1 osoba
2. Hydrogeolog (nadzór Hydrogeologiczny) Posiada kwalifikacje geologiczne
z kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;
Posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru hydrogeologiczny podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t., które zakończone zostały sporządzeniem dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych, 1 osoba
3. Geolog (nadzór geologiczny) Posiada kwalifikacje geologiczne
z kategorii II zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;
Posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t. 1 osoba
4. Kierownik dozoru geologicznego Posiada kwalifikacje geologiczne
z kategorii XIII zgodnie z wymogami
wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;
Posiada doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t 1 osoba
5. Geolog (dozór geologiczny) Posiada kwalifikacje geologiczne
z kategorii XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;
Każda z wymienionych osób musi posiadać doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t 4 osoby
UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Jako otwór geotermalny Zamawiający rozumie otwór z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20 C.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: d) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – wg załącznika nr 6
e) dowody określające, czy usługi zostały wykonane należycie;
UWAGA!!! Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
f) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Koordynator projektu
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t. - 1 osoba
Hydrogeolog (nadzór Hydrogeologiczny)
Posiada kwalifikacje geologiczne z kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi; Posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru hydrogeologiczny podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t., które zakończone zostały sporządzeniem dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych - 1 osoba
Geolog (nadzór geologiczny)
Posiada kwalifikacje geologiczne z kategorii II zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi; Posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t.
- 1 osoba
Kierownik dozoru geologicznego
Posiada kwalifikacje geologiczne z kategorii XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi; Posiada doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 3 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t.
- 1 osoba
Geolog (dozór geologiczny)
Posiada kwalifikacje geologiczne z kategorii XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi; każda z wymienionych osób musi posiadać doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1500 m p.p.t. - 4 osoby
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 roku, poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 26.11.2021 roku, do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości: 14.000,00 złotych (czternaście tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, 836 i 1572).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: Bank Pekao S.A. Oddział w Pruszkowie, Nr rachunku:
92 1240 5497 1111 0010 7489 5048. W tytule przelewu należy wpisać znak sprawy postępowania.
UWAGA!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miasto Piastów, 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowały swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6) Zwrotu wpłaconego wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika pełnomocnictwo.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg załącznika nr 8 do SWZ.
4) Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art.455 PZP oraz wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni