Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach: Annowo, Jasiewo, Okonin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach: Annowo, Jasiewo, Okonin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80afc675-ba2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej nr 041432C w Annowie
1.3.5 Nadzór inwestorski nad przebudową odcinka drogi gminnej nr 041424C w Jasiewie od km 0+002 do km 0+951
1.3.6 Nadzór inwestorski nad przebudową odcinka drogi gminnej nr 041428C w Okoninie od km 0+004 do km 0+409
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.gruta.acessnet.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: "Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz "Formularza do komunikacji" przy pomocy których może komunikować się z Zamawiającym. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym podadresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania ePUAP. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, adres email: przetargi@gruta.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta, adres e-mail: gruta@gruta.pl , tel. 56 4683 121. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można kontaktować się poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: iodo@gruta.pl . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (ZP.271.18.2021.EK) na zamówienie pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach: Annowo, Jasiewo, Okonin” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 8. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.18.2021.EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK).
2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 1 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na drodze gminnej nr 041432C w Annowie”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.1- dla części nr 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym cenowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 3 W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie. 4. Każda część postępowania będzie bada oddzielnie.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
b) Okres doświadczenia - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)
6. Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów: a) Kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: - oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt. Kc =Cmin/Cbad x 60; gdzie:
Kc – ilość punktów w kryterium cena, Cmin – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Cbad – cena oferty badanej
b) kryterium „okres doświadczenia” [Kd] – ocena będzie przeprowadzona na podstawie okresu doświadczenia osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży drogowej.
W kryterium „Okres doświadczenia” Zamawiający oceni czas pełnienia funkcji Inspektora nadzoru podany w miesiącach i przyzna następujące ilości punktów: - doświadczenie zawodowe 36 miesięcy - 0 pkt
- doświadczenie zawodowe do 60 miesięcy - 10 pkt, - doświadczenie zawodowe powyżej 60 miesięcy - 40 pkt, UWAGA – W przypadku wykazania doświadczenia krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) lub niewypełnienia w formularzu ofertowy cenowej informacji dot. doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zadania oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
7. Każdej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
K = Kc + Kd, Gdzie: Kc – ilość punktów w kryterium cena, obliczona zgodnie z pkt. 6a), Kd - ilość przyznanych punktów w kryterium okres doświadczenia, zgodnie z pkt. 6 b). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres doświadczenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 2 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK). 2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 2 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na odcinku drogi gminnej nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.2- dla części nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym cenowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 3 W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie. 4. Każda część postępowania będzie bada oddzielnie.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
b) Okres doświadczenia - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)
6. Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów: a) Kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: - oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt. Kc =Cmin/Cbad x 60; gdzie:
Kc – ilość punktów w kryterium cena, Cmin – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Cbad – cena oferty badanej
b) kryterium „okres doświadczenia” [Kd] – ocena będzie przeprowadzona na podstawie okresu doświadczenia osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży drogowej.
W kryterium „Okres doświadczenia” Zamawiający oceni czas pełnienia funkcji Inspektora nadzoru podany w miesiącach i przyzna następujące ilości punktów: - doświadczenie zawodowe 36 miesięcy - 0 pkt
- doświadczenie zawodowe do 60 miesięcy - 10 pkt, - doświadczenie zawodowe powyżej 60 miesięcy - 40 pkt, UWAGA – W przypadku wykazania doświadczenia krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) lub niewypełnienia w formularzu ofertowy cenowej informacji dot. doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zadania oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
7. Każdej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
K = Kc + Kd, Gdzie: Kc – ilość punktów w kryterium cena, obliczona zgodnie z pkt. 6a), Kd - ilość przyznanych punktów w kryterium okres doświadczenia, zgodnie z pkt. 6 b). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres doświadczenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 041432C w Annowie i odcinków dróg gminnych: nr 041424C w miejscowości Jasiewo od km 0+002 do km 0+951 i nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409 na terenie gminy Gruta”, część nr 3 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409, (znak sprawy: RIR.271.6.2021.EK). 2. Przedmiotem zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi w miejscowościach Annowo, Jasiewo, Okonin” są usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: część nr 3 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na odcinku drogi gminnej nr 041428C w miejscowości Okonin od km 0+004 do km 0+409”. Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewni kompleksowy nadzór nad realizacją przedmiotowych inwestycji. 3. Szczegółowy zakres ww. inwestycji wraz z dokumentacją techniczną dostępny jest pod adresem: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&n_id=4224, załączniki nr 8.3- dla części nr 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym cenowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)] z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 3 W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie. 4. Każda część postępowania będzie bada oddzielnie.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
b) Okres doświadczenia - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)
6. Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów: a) Kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: - oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt. Kc =Cmin/Cbad x 60; gdzie:
Kc – ilość punktów w kryterium cena, Cmin – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Cbad – cena oferty badanej
b) kryterium „okres doświadczenia” [Kd] – ocena będzie przeprowadzona na podstawie okresu doświadczenia osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży drogowej.
W kryterium „Okres doświadczenia” Zamawiający oceni czas pełnienia funkcji Inspektora nadzoru podany w miesiącach i przyzna następujące ilości punktów: - doświadczenie zawodowe 36 miesięcy - 0 pkt
- doświadczenie zawodowe do 60 miesięcy - 10 pkt, - doświadczenie zawodowe powyżej 60 miesięcy - 40 pkt, UWAGA – W przypadku wykazania doświadczenia krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) lub niewypełnienia w formularzu ofertowy cenowej informacji dot. doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zadania oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
7. Każdej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru:
K = Kc + Kd, Gdzie: Kc – ilość punktów w kryterium cena, obliczona zgodnie z pkt. 6a), Kd - ilość przyznanych punktów w kryterium okres doświadczenia, zgodnie z pkt. 6 b). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres doświadczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
- osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru robót branży drogowej posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
Osoba ta musi się wykazać doświadczeniem zawodowym minimum 3 lata (od uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu Prawo budowlane) lub kierownika budowy, którego potwierdzeniem będą referencje. Referencje należy przesłać razem z ofertą. Te same są wymagania bez znaczenia na ile części Wykonawca złoży ofertę.