Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie dok. projekt. na przebudowy i remont odcinków dróg gminnych, w miejscowościach: Okonin, dla drogi nr 041418C w Kitnowie, dla drogi nr 041445C w Wiktorowie, dla drogi nr 041422C w Grucie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564683121
1.5.8.) Numer faksu: 564683121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projekt. na przebudowy i remont odcinków dróg gminnych, w miejscowościach: Okonin, dla drogi nr 041418C w Kitnowie, dla drogi nr 041445C w Wiktorowie, dla drogi nr 041422C w Grucie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8d56a2-bd07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi projektowe: opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowy i remont odcinków dróg gminnych, w miejscowościach: Okonin, nr041418C w Kitnowie, nr041445C w Wiktorowie, nr041422C w Grucie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.gruta.akcessnet.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 2. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji przy pomocy których może komunikować się z Zamawiającym. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania ePUAP. 4. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, adres email: przetargi@gruta.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta, adres e-mail: gruta@gruta.pl , tel. 56 4683 121.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można kontaktować się poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: iodo@gruta.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.19.2021.CC na zamówienie pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowy i remont odcinków dróg gminnych, w miejscowościach: Okonin, dla drogi nr 041418C w Kitnowie, dla drogi nr 041445C w Wiktorowie, dla drogi nr 041422C w Grucie” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.19.2021.CC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 Przebudowa odcinka drogi gminnej w Okoninie
Założenia techniczno, projektowo – użytkowe do wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania 1.
Zakres opracowania dokumentacji: przebudowa odcinka drogi gminnej w Okoninie, długość ok. 530 m, istniejąca nawierzchnia drogi – gruntowa. (załącznik SWZ nr 7)
Wykaz działek w istniejącym pasie drogowym: obręb Okonin, dz. nr 117
Minimalne parametry techniczno – projektowe i użytkowe:
1) szerokość jezdni 3,5 m (nawierzchnia jezdni asfaltobeton dwuwarstwowo),
3) szerokość poboczy 0,75 m (kruszywo),
4) zjazdy i dojścia w granicach pasa drogowego do:
a) nieruchomości zabudowanych i gruntów rolnych (asfaltobeton),
b) powiązanie z innymi drogami (asfaltobeton),
5) odwodnienie,
6) oznakowanie pionowe i poziome.
SWZ zawiera pełny opis informacje o szczegółowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania tj. złożenie zatwierdzonej dokumentacji projektowej do Organy Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 041418C w Kitnowie
Założenia techniczno, projektowo – użytkowe do wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania 2.
Przebudowa drogi gminnej nr 041418C w Kitnowie, długość ok. 630 m, istniejąca nawierzchnia drogi – gruntowa. (załącznik SWZ nr 7)
Wykaz działek w istniejącym pasie drogowym: obręb Kitnowo, dz. nr 85/2
Minimalne parametry techniczno – projektowe i użytkowe:
1) szerokość jezdni 3,5 m (nawierzchnia jezdni asfaltobeton dwuwarstwowo),
3) szerokość poboczy 0,75 m (kruszywo),
4) zjazdy i dojścia w granicach pasa drogowego do:
a) nieruchomości zabudowanych i gruntów rolnych (asfaltobeton),
b) powiązanie z innymi drogami (asfaltobeton),
5) odwodnienie,
6) oznakowanie pionowe i poziome.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania tj. złożenie zatwierdzonej dokumentacji projektowej do Organy Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 041445C w Wiktorowie
Założenia techniczno, projektowo – użytkowe do wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania 3
Przebudowa odcinka o długość ok. 540 m, istniejąca nawierzchnia drogi – gruntowa. (załącznik SWZ nr 7)
Wykaz działek w istniejącym pasie drogowym: obręb Wiktorowo, dz. nr 15/2, 23/23, 23/28, 44.
Projektowaną drogę poprowadzić po śladzie istniejącej drogi gruntowej.
Minimalne parametry techniczno – projektowe i użytkowe:
1) szerokość jezdni 3,5 m (nawierzchnia jezdni asfaltobeton dwuwarstwowo),
3) szerokość poboczy 0,75 m (tam gdzie stan prawny na to pozwala), kruszywo,
4) zjazdy i dojścia w granicach pasa drogowego do:
a) nieruchomości zabudowanych i gruntów rolnych (asfaltobeton),
b) powiązanie z innymi drogami (asfaltobeton),
5) odwodnienie,
6) oznakowanie pionowe i poziome.
SWZ zawiera pełny opis informacje o szczegółowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania tj. złożenie zatwierdzonej dokumentacji projektowej do Organy Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 041422C w Grucie
Założenia techniczno, projektowo – użytkowe do wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania 4. Polegającego na remoncie nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 041422C Gruta-Jasiewo, długość ok. 450 m, istniejąca nawierzchnia drogi – masa bitumiczna. (załącznik SWZ nr 7)
Wykaz działek w istniejącym pasie drogowym: dz. nr 109 obręb Gruta
Minimalne parametry techniczno – projektowe i użytkowe:
1) szerokość jezdni 4 - 5 m (nawierzchnia jezdni asfaltobeton dwuwarstwowo),
3) szerokość poboczy 0,75 m (kruszywo),
4) zjazdy i dojścia w granicach pasa drogowego do:
a) nieruchomości zabudowanych i gruntów rolnych (asfaltobeton),
b) powiązanie z innymi drogami (asfaltobeton),
5) odwodnienie,
6) oznakowanie pionowe i poziome.
SWZ zawiera pełny opis informacje o szczegółowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania tj. złożenie zatwierdzonej dokumentacji projektowej do Organy Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5