Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
OZE w gminie Rybczewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 119
1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48815844460
1.5.8.) Numer faksu: +48815844474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OZE w gminie Rybczewice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da7151d-9e7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 OZE w gminie Rybczewice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
OZE w gminie Rybczewice
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=1443.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=144
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@rybczewice.pl. 2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani/Pan Marcin Kucharski, tel. 81 58 44 467 email m.kucharski@rybczewice.pl 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa poprzednim zdaniu, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie wskazanym w pierwszym zdaniu, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.11. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=144
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA RYBCZEWICE;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż 75 szt. paneli kolektorów słonecznych (w 36 lokalizacjach) na budynkach prywatnych na terenie gminy Rybczewice, obejmująca między innymi:1) dostawę i montaż, w oparciu dokumentację techniczną stanowiącą załącznik do SWZ, zestawów kolektorów słonecznych na potrzeby przygotowywania ciepłej wody użytkowej, zgodnie z poniższym zestawieniem:a) instalacja z 2 kolektorami słonecznymi, montowana na dachu – 34 szt.,b) instalacja z 3 kolektorami słonecznymi, montowana na dachu – 1 szt.c) instalacja z 4 kolektorami słonecznymi, montowana na dachu – 1 szt.2) montaż kolektorów słonecznych w miejscu najbardziej korzystnym z punktu widzenia operowania promieni słonecznych w skali roku,3) posadowienie podgrzewacza c.w.u., 4) podłączenie do podgrzewacza wody zimnej z istniejących instalacji wody zimnej, wyjścia ciepłej wody do instalacji c.w.u. oraz cyrkulacji c.w.u., 5) wykonanie instalacji łączącej kolektory z dolną wężownicą podgrzewacza c.w.u.,6) wyposażenie zasobnika c.w.u. w dodatkową wężownicę, która zostanie podłączona do istniejącego układu pompowego źródła ciepła - w przypadku braku alternatywnego źródła ciepła zasobnik c.w.u. należy wyposażyć w grzałkę elektryczną (pokrycie kosztów zakupu i montażu grzałki elektrycznej oraz zakupu materiałów i podłączenia górnej wężownicy zasobnika z istniejącym źródłem ciepła jest obowiązkiem Użytkownika),7) zainstalowanie grupy pompowej dwudrogowej, sterowanej przez regulator solarny,8) montaż armatury, naczynia przeponowego i pozostałych elementów instalacji, 9) wykonanie płukania oraz prób szczelności instalacji,10) napełnienie instalacji,11) uruchomienie instalacji,12) przeszkolenie Użytkowników,13) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,14) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów, 15) inne elementy ujęte w załączniku Nr 8a do SWZ (dokumentacja techniczna) i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 7a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż pomp ciepła powietrze/woda w budynkach prywatnych na terenie gminy Rybczewice, obejmująca m.in.:1) dostawę i montaż 12 szt. pomp ciepła powietrze/woda do przygotowania c.w.u. ze zbiornikami o pojemności min. 300 l,2) posadowienie pompy ciepła zintegrowanej z podgrzewaczem c.w.u.,3) podłączenie podgrzewacza c.w.u. do istniejących instalacji wody zimnej, c.w.u. oraz cyrkulacji c.w.u.,4) montaż armatury, zespołu pompowego naczynia przeponowego i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,5) instalację układu sterującego,6) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,7) uruchomienie instalacji,8) przeszkolenie Użytkowników,9) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,10) inne elementy ujęte w załączniku nr 8b do SWZ (dokumentacja techniczna) i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 7b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż 18 szt. kotłów na biomasę, obejmująca m.in.:1) demontaż wyeksploatowanego źródła ciepła,2) dostawę i montaż, w oparciu o dokumentację techniczną, stanowiącą załącznik do SIWZ, kotłów na biomasę, zgodnie z poniższym zestawieniem:a) kocioł o mocy 15 kW – 7szt.,b) kocioł o mocy 25 kW – 9 szt.,c) kocioł o mocy 36 kW – 2 szt.,3) posadowienie kotła na biomasę,4) podłączenie układu kotłowego do istniejącej instalacji c.o. poprzez wymiennik płytowy,5) montaż armatury, ciepłomierza, zaworu bezpieczeństwa, naczyń przeponowych i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,6) instalacja układu sterującego,7) wykonanie odprowadzenia spalin z kotła do komina, spełniającego wymagania określone w dokumentacji technicznej,8) wykonanie płukania oraz prób szczelności instalacji,9) zabezpieczenie instalacji przed korozją,10) napełnienie instalacji,11) uruchomienie instalacji,12) przeszkolenie Użytkowników,13) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,14) uzupełnienie ubytków ścian, stropów,15) inne elementy ujęte w załączniku nr 8c do SWZ (dokumentacja techniczna) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż 52 instalacji fotowoltaicznych w budynkach prywatnych na terenie gminy Rybczewice, zgodnie z poniższym zestawieniem:a) instalacja o mocy 2,10 kWp, montowana na gruncie – 9 szt.,b) instalacja o mocy 3,0 kWp, montowana na budynkach mieszkalnych – 22 szt.,c) instalacja o mocy 4,2 kWp, montowana na gruncie – 21 szt.5. Realizacja części nr 4 obejmuje między innymi:a) montaż modułów fotowoltaicznych wraz z konstrukcją wsporczą,b) montaż inwerterów,c) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z automatyką zapewniającą dostosowanie parametrów produkowanej energii do wymogów pracy z siecią PGE Dystrybucja S.A.,d) montaż instalacji odgromowej (lub dostosowanie już istniejącej),e) połączenie instalacji z uziomem,f) wykonanie zabezpieczeń przeciwporażeniowych i przepięciowych instalacji,g) wyposażenie instalacji w system monitoringu pracy zestawu fotowoltaicznego,h) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z uzyskaniem, w imieniu użytkownika instalacji, warunków przyłączenia,i) dokonanie przez Wykonawcę wszelkich, wymaganych zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8d do SWZ, prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych instalacji fotowoltaicznych,j) przeszkolenie Użytkowników,k) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej użytkownikom,l) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów,m) inne elementy ujęte w załączniku nr 8d do SWZ (dokumentacja techniczna) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ).6. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji, w czterech częściach, w ramach jednej lokalizacji nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie.7. Wykonawca każdego z zadań udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 4 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SWZ).8. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8a, 8b, 8c i 8d do SWZ.9. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.10. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana o oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.11. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.12. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.13. Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach14. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.15. Użycie w SWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, oznacza że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga kryterium 60;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt, oddzielnie dla każdej części zamówienia.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, oddzielnie dla każdej części zamówienia:1) Cena (C) – waga 60 cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji (G) – waga 40Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”, oddzielnie dla każdej części zamówienia.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert, oddzielnie dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4