„Dobudowa do budynku szkoły w Sulęcinie sali gimnastycznej wraz z zapleczami - etap...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dobudowa do budynku szkoły w Sulęcinie sali gimnastycznej wraz z zapleczami - etap I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzykosy
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyGMINA KRZYKOSY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038221
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Dobudowa do budynku szkoły w Sulęcinie sali gimnastycznej wraz z zapleczami - etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYKOSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 37

1.5.2.) Miejscowość: Krzykosy

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-024

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 612851514

1.5.8.) Numer faksu: 612851592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzykosy@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dobudowa do budynku szkoły w Sulęcinie sali gimnastycznej wraz z zapleczami - etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ce44ae7-a34b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Sali gimnastycznej w Sulęcinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.krzykosy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: skrzynka ePUAP Zamawiającego:/bo546v1ga3/SkrytkaESP- korespondencja e-mail: krzykosy@wokiss.plprzy zastrzeżeniu, żeskuteczne złożenie oferty może nastąpić wyłącznie przy użyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal.Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentówlub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:michal.jankowiak@krzykosy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnympod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1 ) dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Krzykosy z siedzibą przy ul. Głównej 37, 63-024 Krzykosy;• Dane kontaktowe inspektoraOgłoszenie nr 2021/BZP 00026799/01 z dnia 2021-04-012021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneochrony danych osobowych w Gminie Krzykosy to: odo24@wp.pl tel. 600 282 112• Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego;• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „UstawaPzp”• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;• Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa a art. 18 ust. 2 RODO ;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;• Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art.17 ust 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.ZSPS.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dobudową objęty jest istniejący budynek szkoły podstawowej w Sulęcinie, ul. Długa 24. Etap Irozbudowy obejmuje:- roboty ziemne i fundamentowe- podłoża - ściany, stropy i schodykonstrukcję i pokrycie dachowe nad salą- pokrycia dachowe – dach płaski- pokrycia dachowenad salami i łącznikiem- stolarkę okienną i drzwiową- kanalizację sanitarną wewnętrzną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu onastępujące kryteria:1) Cena oferty brutto – 60% - 60pkt2) Gwarancja – 40% - 40pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcaubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że: a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remonciebudynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto; b)Wykonawca dysponuje co najmniej: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wspecjalności: konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej jednymudokumentowanym doświadczeniem przy kierowaniu robót przy budynku użytecznościpublicznej (prace o wartości nie mniejsze niż 200.000 zł brutto)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót, wykaz osób

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składakażdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawcapowołuje się na jego zasoby,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp., w szczególności:1) wzakresie terminu przewidzianego na ukończenie robót, o okres przyczyn, z powodu którychbędzie zagrożone dotrzymanie terminu, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny zpowodu których zagrożone będzie dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwemokoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności nieterminoweprzekazanie terenu budowy, konieczność zmian dokumentacji projektowej lub STWiOR, wzakresie w jakim wyżej wymienione okoliczności będą miały wpływ lub mają wpływ na terminzakończenia robót,b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiającedochowanie warunków technicznych i technologicznych właściwych dla przedmiotu umowy,trwające powyżej 5 dni roboczych, o ile Wykonawca zgłosił fakt wystąpienia przedmiotowejprzesłanki w terminie 10 dni od dnia jej zaistnienia,c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót,o których mowa w §1 ust. 3 i 4, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,d)działanie organów administracji publicznej, a w szczególności przekroczenie terminu wydawanialub odmowy wydania decyzji, uzgodnień itp., z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,e)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy zgodnie z jejpostanowieniami,f) konieczność usunięcia błędu lub wprowadzenia zmian w dokumentacjitechnicznej lub STWiOR, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:a) niedostępność na rynkumateriałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub STWiOR,b) pojawienie sięna rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztówrealizacji przedmiotu umowy lub uzyskanie lepszej jakości robót,3) zmiana wysokościwynagrodzenia: a) z uwagi na prowadzenie robót, o których mowa w §1 ust. 3 i 4 umowy,b) wprzypadkach o których mowa w pkt. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na Miniportalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-07

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa rękawic medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krzykosy: Przebudowa ulicy Słonecznej w Sulęcinku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: OZE w gminie Rybczewice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oświetlenia przy drogach gminnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI