Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMorawica
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-24
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00306918
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413114692

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a375a8f-1d61-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, http://www.morawica.eobip.pl/bip_morawica/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek¬tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu¬larzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowa¬niu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednic¬twem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej”
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
11. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ dla prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 311 46 92 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.46.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
 pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,
 opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:

 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Kryteria i ich opis:
1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60, gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 60 pkt
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.
- 1 projekt - 10 pkt.,
- 2 projekty - 20 pkt.,
- 3 i więcej projektów - 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 40 pkt
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą sumą punktów za dwa kryteria.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
 pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,
 opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:

 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Kryteria i ich opis:
1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60, gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 60 pkt
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.
- 1 projekt - 10 pkt.,
- 2 projekty - 20 pkt.,
- 3 i więcej projektów - 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 40 pkt
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą sumą punktów za dwa kryteria.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki – część II:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
 pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,
 opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:

 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Kryteria i ich opis:
1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60, gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 60 pkt
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.
- 1 projekt - 10 pkt.,
- 2 projekty - 20 pkt.,
- 3 i więcej projektów - 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium: 40 pkt
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą sumą punktów za dwa kryteria.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie projektanta - osoby uprawnionej do sporządzania projektów aktów planistycznych) rozumiane jako liczba sporządzonych przez tego projektanta opracowań planistycznych osobiście lub w zespole.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i posiadają zdolność techniczną i zawodową,
2. Za posiadającego zdolność techniczną i zawodową Zamawiający uzna wykonawcę , który wykaże, że dysponuje co najmniej : 1 osobą – osobą uprawnioną do sporządzania projektów aktów planistycznych, zgodnie z warunkami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia o:
a) spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
b) niepodleganiu wykluczeniu.
2. Oświadczenia o których mowa w ust.1 należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostepniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postępowaniu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę , którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych , którymi są :
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego rejestru wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia w tym : uprawnień do sporządzania projektów aktów planistycznych , posiadanego doświadczenia poprzez wskazanie liczby , przedmiotu , terminu , zleceniodawcy usług, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowania – posiadania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca dołączy wymagane w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, art. 5 dokumenty, tj. wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikacje, dyplomy, uprawnienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej Wykonawców oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale 13 wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. Podwykonawcy.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usług innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do:
1) określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty – załącznik do SWZ) informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z podaniem jego danych jeżeli są znane.
2) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów.
3) Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia zgłosić nowych podwykonawców do realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z zapisani umowy § 2 ust. 2. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust.1 nastąpi w 2-ch transzach:
― 30% po wykonaniu opracowania z uwzględnieniem wymaganych opinii i uzgodnieniu (koniec II-ego etapu harmonogramu rzeczowo- terminowego),
― 70% po opublikowaniu opracowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego (koniec V etapu harmonogramu rzeczowo- terminowego).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zawrze z Wykonawcą odrębną umowę na każdą z części przedmiotu zamówienia, także w przypadku, gdy jeden Wykonawca złoży ofertę, która okaże się najkorzystniejsza na więcej niż jedną część.
2. Warunki wykonywania zamówienia zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy, w załączniku nr 1 do SWZ. Postanowienia te nie podlegają negocjacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Załącznik nr 1 Wzór umowy
Załącznik nr 2 Formularz oferty
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3a Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 4a Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Załącznik nr 6 Oświadczenie o podwykonawcach
Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 Wykaz osób
Załącznik nr 9 Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”
Załącznik nr 10 Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.”
Załącznik nr 11 Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
Załącznik nr 12 Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.”
Załącznik nr 13 Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.
Załącznik nr 14 Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.
Załącznik nr 15 Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki – część II.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI