Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie - Trzcińsko - Karpniki w km 3+374 do 9+772” (z podziałem na etapy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756473102, 756473119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie - Trzcińsko - Karpniki w km 3+374 do 9+772” (z podziałem na etapy).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa9143c-3716-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007061/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie – Trzcińsko – Karpniki w km 3+374 do 9+772”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13932
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektr.miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/)ePUAPu(https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia)a także poczty elektr.(e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu)
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji,które nie są
istotne,w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zam. lub dokumentów zamówienia oraz
ofert.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publ. ,musi
posiadać konto na ePUAP .Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy:„Formularz do
złożenia, zmiany ,wycofania oferty lub wniosku” oraz„Formularz dokomunikacji”.Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektr. kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi)oraz Warunkach korzystania z elektr.
platformy usług administracji publicznej(ePUAP–https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania).
Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,określone w w/w Regulaminie oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.Max rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularzado złożenia,zmiany,
wycofania oferty lub wniosku”i„Formularza do komunikacji”wynosi150 MB.Natomiast w przypadku
komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektr.(e-mail),wielkość plików przesyłanych
jednorazowo wynosi maks. 20 MB(bez względu na ilość załączników).Zasady komunikowania się
Zamawiającego z Wykonawcami(nie dotyczy składania ofert i załączników do oferty).
Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale XVIII SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13932
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym
mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (SWZ - Dział XXXIX)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym
mowa w art. 19 ust. 4 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (SWZ - Dział XXXIX)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.1.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 674666,67 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44750,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) na przebudowę wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie – Trzcińsko - Karpniki w km 3+374 do 9+772, podzielonego na 3 etapy:
a) etap I, km od 3+374 do 4+934;
b) etap II, km od 4+934 do 7+982;
c) etap III, km od 7+982 do 9+772;
wraz z mapą do celów projektowych, wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz tabelarycznym zestawieniem kosztów opracowania dokumentacji i wykonania robót budowlanych.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej: PFU) zostanie opracowany na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129).
3. Program Funkcjonalno-Użytkowy zostanie opracowany zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, aktualnym w dacie przekazania opracowania. Zakres opracowania należy dostosować do planowanej procedury skutecznego ogłoszenia zamówienia publicznego w celu realizacji inwestycji - wykonany Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowić będzie podstawę wyłonienia wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie - Trzcińsko - Karpniki w km 3+374 do 9+772” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Wykonawca wykona Program Funkcjonalno-Użytkowy obejmujący w swym zakresie przebudowę wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2735D Janowice Wielkie – Trzcińsko - Karpniki km w 3+374 do 9+772 (Gmina Janowice Wielkie, Gmina Mysłakowice, Powiat Karkonoski) przy następujących założeniach technicznych:
a) Klasa techniczna drogi – Z (w przypadku ekonomicznej zasadności dopuszcza się projektowanie drogi w klasie L);
b) Kategoria ruchu dla projektowania nawierzchni – KR-3;
c) Nawierzchnia jezdni dwuwarstwowa z betonu asfaltowego z wykonaniem nowej podbudowy (dopuszcza się wykonanie konstrukcji nawierzchni metodą recyklingu MCE przy zachowaniu odpowiednich spadków przy zjazdach na posesje i na zatokach oraz skrzyżowaniach przy których należy zachować istniejącą niweletę drogi lub ją obniżyć jeśli wymaga);
d) Wykonanie chodników dla pieszych;
e) Regulacja zieleni przydrożnej;
f) Przebudowa istniejącego oświetlenia;
g) Profil podłużny – dostosowany do warunków terenowych;
h) Przekroje poprzeczne należy wykonać dla każdego rodzaju występujących wspólnie elementów drogi (jezdnia, ciągi piesze, pobocza, pobocza utwardzone, ścieki, rowy, rowy umocnione, obiekty inżynierskie - mury oporowe, ścianki czołowe, przepusty);
i) Przekroje konstrukcyjne urządzeń drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu;
j) W ramach przebudowy drogi należy uwzględnić również remont poniższych obiektów w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni i izolacji pomostów, wymiany lub konserwacji barier ochronnych i balustrad, uzupełnienia ubytków i spoin, a także oczyszczenia przestrzeni podmostowych:
• km 5+018 jednoprzęsłowy żelbetowy most belkowy ze współpracującą płytą pomostową o rozpiętości 4,60 m nad potokiem Janówka;
• km 5+414 jednoprzęsłowy kamienny most łukowy o rozpiętości 5,60 m nad potokiem Młynówka;
• km 5+986 jednoprzęsłowy żelbetowy most belkowy ze współpracującą płytą pomostową o rozpiętości 6,90 m nad potokiem Młynówka.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium I – CENA – 60 %;
2) Kryterium II – TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta przy realizacji przedmiotowego zamówienia, uprawnioną
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa
w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach
i podmiotowych środkach dowodowych, o których mowa w Dziale XIII SWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców – w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim każdy z tych
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby na
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca przedstawia – wraz z oświadczeniem, o
którym mowa w ust. 1 pkt 1 – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik Nr 2 do SWZ).
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
w ust. 1 pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp
do tych dokumentów.
6. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania – aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik Nr 6
do SWZ).
Wymagania Zamawiającego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy zostały
określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00224758/01 z dnia 2021-10-07
2021-10-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik
Nr 5 do SWZ);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu,
należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – w odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – oświadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ),
3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby –
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie
dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;
4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli umocowanie do
reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 4.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ),
3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;
4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.
Wszystkie informacje zawarte są w Dziale XIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Druk oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowej usługi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz opis warunków ich wprowadzenia zostały określone w
dokumentach zamówienia (w Dziale XVII SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak