Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej na dostosowanie budynku przy ul. Żytniej 40 do potrzeb dwóch placówek: Sz.P. nr 166 i Sz.P. Specjalnej nr 147, pełnienie nadzoru autorskiego (8/ZP/21)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435684, 224435683
1.5.8.) Numer faksu: 224435600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej na dostosowanie budynku przy ul. Żytniej 40 do potrzeb dwóch placówek: Sz.P. nr 166 i Sz.P. Specjalnej nr 147, pełnienie nadzoru autorskiego (8/ZP/21)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56986f31-8ba4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Opracowanie dokumentacji projekt-koszt na dostosowanie budynku przy ul. Żytniej 40 do potrzeb funkcjonowania w nim dwóch placówek Szkoły Podst nr 166 i fili Szkoły Podst Specj nr147-prace przygotowawc
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym post o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem zapisów pkt 2, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2.Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 3. Ofertę z zał, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, wskazanej w Rozdziale I pkt 4 SWZ, tj.: https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanej dalej także Systemem. 4. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem Systemu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zadania pytań do SWZ także drogą elektroniczną. Pytania należy wówczas kierować na adres wola.zzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. 6.Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródeł zapytań w Systemie. 7.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ udostępnia w Systemie. 8. Pozostałe dokumenty w post., w szczególności oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, niewskazane w pkt 3-4, należy przekazywać za pośrednictwem Systemu lub drogą elektroniczną na adres wola.zzp@um.warszawa.pl. 9.Za datę wpływu ww. dokumentów przekazanych na adres Zamawiającego, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu ww. dokumentów do Zamawiającego przekazanych za pośrednictwem Systemu, przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania w Systemie. 10.Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystaniu Systemu do elektronicznej komunikacji w Wykonawcami udostępnianym pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl. 11.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. 12.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 13.Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 142057,08 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku przy ul. Żytniej 40 do potrzeb funkcjonowania w nim dwóch placówek: Szkoły Podstawowej nr 166 i fili Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 147” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Celem przedmiotu zamówienia jest dostosowanie istniejącego budynku przy ul. Żytniej 40 do potrzeb funkcjonowania w nim dwóch placówek: Szkoły Podstawowej nr 166 i fili Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 147. W chwili obecnej użytkownikiem budynku przy ul. Żytniej 40 jest Szkoła Podstawowa nr 166. Zamawiający oczekuje, że dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia zapewni podzielenie/dostosowanie budynku w taki sposób aby możliwe stało się użytkowanie go przez dwie różne jednostki oświatowe tzn.: Szkoła Podstawowa nr 166 pozostanie w obiekcie, zmieniając lokalizacje zajmowanych pomieszczeń w sposób, który umożliwi użytkowanie pozostałych pomieszczeń przez Szkołę Podstawową Specjalną nr 147.3. Lokalizacja budynkuBudynek Szkoły Podstawowej nr 166 im. Żwirki i Wigury zlokalizowany ul. Żytnia 40, 01-198 Warszawa. Brak dokumentacji archiwalnej architektoniczno-budowlanej.4. Prace projektowe będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem szkoły. Zamawiający oświadcza a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu oświatowego szkoły podczas realizowania żadnego z Etapów będących przedmiotem zamówienia. Należy zapewnić jak najmniejszą uciążliwość prowadzonych inwentaryzacji, ekspertyz bądź prac projektowych.5. Planowane do realizacji na podstawie obecnego zamówienia roboty budowlane, do wykonania na podstawie ww. dokumentacji projektowej, w ramach ww. zadania inwestycyjnego, planowane są jako przebudowa obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 2020.08.03).6. Zakres rzeczowy opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – wzorem umowy stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 3 do załącznika nr 7, wraz z wymaganymi uzgodnieniami i decyzjami, w szczególności:1) ETAP I – opracowania wstępne:a) wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej budynku – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie pdf;.b) opracowanie ekspertyzy stanu technicznego budynku wraz z niezbędnymi uwagamii wnioskami – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie pdf;.c) opracowanie koncepcji architektonicznej (w dwóch wariantach roboczych), uwzględniającej potrzeby Użytkownika – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie pdf;.2) ETAP II - opracowanie projektu budowlanego uwzględniającego wszystkie branże, dokumentację geologiczno-inżynierską lub geotechniczne warunki posadowienia obiektu, zagospodarowanie terenu oraz sporządzenie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i uzyskanie pozwolenia na budowę – w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie pdf, w podziale na:a) projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych lub jej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta;b) projekt architektoniczno-budowlany (wraz z niezbędnymi postanowieniami udzielającymi zgody na odstępstwo, o czym mowa w art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333, z późn. zm.), jeżeli takie postanowienia będą niezbędne);c) projekt techniczny;d) opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, zgodnie z art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 03.08.2020r.).3) ETAP III – opracowanie wielobranżowego projektu wykonawczego – w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie PDF, dwg, doc, wraz z opracowaniem przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. wersji elektronicznej na CD w formacie PDF, ath, doc, xls.7. Dokumentację na każdym etapie (projekt koncepcyjny, budowlany i wykonawczy, kosztorysy, STWiORB) należy opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym wraz z dostarczeniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, z uwzględnieniem wytycznych Konserwatora Zabytków. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm oraz być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego dla rozwiązań projektowych każdego z Etapów. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ.10. Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednorodny i brak jest możliwości wydzielenia jego części. Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.11. Zgodnie z treścią § 3 ust. 7 projektowanych postanowień umowy – wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100.000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy.12. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 174.730,20 zł.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10