Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zadanie realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robot budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.110.2018 z dnia 21.05.2018 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1108/1 przy ul. Rynek 28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Opis przedmiotu zamówienia dla części I zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu ” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów. 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty instalacyjne branży elektrycznej, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu realizacji |
20,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Opis kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny: 1. Kryterium ceny – 60% Liczba otrzymanych punktów P1. Maksymalna ilość punktów – 6. oferta z najniższą ceną P1 = ------------------------------------ x 6 pkt. cena badanej oferty Kryterium skrócenia terminu realizacji ( maksymalnie 30 dni ) – 20% Dotyczy części 1 Termin wykonania zamówienia dla zadania pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu” - 120 dni od dnia 02.09.2019 r Maksymalny okres skrócenia terminu realizacji podany w dniach - 30 dni. Liczba otrzymanych punktów P2. Maksymalna ilość punktów – 2. Kryterium będzie oceniane na podstawie liczby dni skrócenia terminu podanych w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru: oferta badana ( liczba dni skrócenia : maksymalnie 30dni) P2 = -------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 30 dni Kryterium wydłużenia okresu gwarancji – 20 % - Dotyczy wszystkich części tj. 1,2,3,4,5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 m-cy, max. 60 m-cy. Liczba otrzymanych punktów P3. Maksymalna ilość punktów – 2. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 60 m-cy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie max. okres gwarancji tj. 60 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ. okres gwarancji badanej oferty ( liczba miesięcy wydłużenia > 36 m-cy ) P3 = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 24 miesiące ( max. Ilość miesięcy wydłużenia gwarancji ) Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. P = P1 + P2 + P3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa liczba punktów do uzyskania - 10 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 2 „ Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zadanie realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 243/2018 z dnia 12.06.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachu, oraz remoncie elewacji budynku, przypory i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej na działce nr ewid. 1106 przy ul. Rynek 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Opis przedmiotu zamówienia dla części II zadanie pn. „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” 1) Rozbiórka pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, dokonanie przeglądu konstrukcji dachu po rozebraniu pokrycia i wykonanie nowego pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówką w kolorze dachówki istniejącej. 2) Wykonanie docieplenia stropu poddasza płytami styropianowymi. 3) Wykonanie docieplenia kominów i ogniomurów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 4) Dokonanie przeglądu opierzeń blacharskich i orynnowania, oraz odtworzenie instalacji odgromowej. 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, remontu uszkodzonych miejsc dekoracji sztukatorskiej, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych, a także przypory od strony południowej i komina ciepłowniczego. 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty instalacyjne branży elektrycznej, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu realizacji |
20,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryterium ceny – 60% Liczba otrzymanych punktów P1. Maksymalna ilość punktów – 6. oferta z najniższą ceną P1 = ------------------------------------ x 6 pkt. cena badanej oferty 2) Kryterium skrócenia terminu realizacji ( maksymalnie 30 dni ) – 20% Dotyczy części 2 Termin wykonania zamówienia dla zadania pn. „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” - 160 dni od dnia 02.09.2019r. Maksymalny okres skrócenia terminu realizacji podany w dniach -30 dni. Liczba otrzymanych punktów P2. Maksymalna ilość punktów – 2. Kryterium będzie oceniane na podstawie liczby dni skrócenia terminu podanych w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru: oferta badana ( liczba dni skrócenia : maksymalnie 30dni) P2 = -------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 30 dni 3) Kryterium wydłużenia okresu gwarancji – 20 % - Dotyczy wszystkich części tj. 1,2,3,4,5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 m-cy, max. 60 m-cy. Liczba otrzymanych punktów P3. Maksymalna ilość punktów – 2. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 60 m-cy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie max. okres gwarancji tj. 60 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ. okres gwarancji badanej oferty ( liczba miesięcy wydłużenia > 36 m-cy ) P3 = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 24 miesiące ( max. Ilość miesięcy wydłużenia gwarancji ) Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. P = P1 + P2 + P3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa liczba punktów do uzyskania - 10 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 6 w Sandomierzu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 6 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zadanie realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.109.2018 z dnia 21.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1073 przy ul. Zamkowej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Opis przedmiotu zamówienia dla części III zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 6 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu płyt balkonowych, cokołów kamiennych i schodów zewnętrznych. 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty instalacyjne branży elektrycznej, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu realizacji |
20,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryterium ceny – 60% Liczba otrzymanych punktów P1. Maksymalna ilość punktów – 6. oferta z najniższą ceną P1 = ------------------------------------ x 6 pkt. cena badanej oferty 2) Kryterium skrócenia terminu realizacji ( maksymalnie 30 dni ) – 20% Dotyczy części 3 Termin wykonania zamówienia dla zadania pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 6 w Sandomierzu” - 150 dni od dnia zawarcia umowy Maksymalny okres skrócenia terminu realizacji podany w dniach -30 dni. Liczba otrzymanych punktów P2. Maksymalna ilość punktów – 2. Kryterium będzie oceniane na podstawie liczby dni skrócenia terminu podanych w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru: oferta badana ( liczba dni skrócenia : maksymalnie 30dni) P2 = -------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 30 dni 3) Kryterium wydłużenia okresu gwarancji – 20 % - Dotyczy wszystkich części tj. 1,2,3,4,5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 m-cy, max. 60 m-cy. Liczba otrzymanych punktów P3. Maksymalna ilość punktów – 2. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 60 m-cy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie max. okres gwarancji tj. 60 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ. okres gwarancji badanej oferty ( liczba miesięcy wydłużenia > 36 m-cy ) P3 = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 24 miesiące ( max. Ilość miesięcy wydłużenia gwarancji ) Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. P = P1 + P2 + P3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa liczba punktów do uzyskania - 10 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 8 w Sandomierzu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 8 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zadanie realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (Zgłoszenie nr AB.6743.1.108.2018 z dnia 21.05.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1072 przy ul. Zamkowej 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 8 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu płyt balkonowych, cokołów kamiennych i schodów zewnętrznych. 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty instalacyjne branży elektrycznej, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu realizacji |
20,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryterium ceny – 60% Liczba otrzymanych punktów P1. Maksymalna ilość punktów – 6. oferta z najniższą ceną P1 = ------------------------------------ x 6 pkt. cena badanej oferty 2) Kryterium skrócenia terminu realizacji ( maksymalnie 30 dni ) – 20% Dotyczy części 4 Termin wykonania zamówienia dla zadania pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 8 w Sandomierzu” - 120 dni od dnia zawarcia umowy Maksymalny okres skrócenia terminu realizacji podany w dniach -30 dni. Liczba otrzymanych punktów P2. Maksymalna ilość punktów – 2. Kryterium będzie oceniane na podstawie liczby dni skrócenia terminu podanych w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru: oferta badana ( liczba dni skrócenia : maksymalnie 30dni) P2 = -------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 30 dni 3) Kryterium wydłużenia okresu gwarancji – 20 % - Dotyczy wszystkich części tj. 1,2,3,4,5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 m-cy, max. 60 m-cy. Liczba otrzymanych punktów P3. Maksymalna ilość punktów – 2. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 60 m-cy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie max. okres gwarancji tj. 60 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ. okres gwarancji badanej oferty ( liczba miesięcy wydłużenia > 36 m-cy ) P3 = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 24 miesiące ( max. Ilość miesięcy wydłużenia gwarancji ) Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. P = P1 + P2 + P3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa liczba punktów do uzyskania - 10 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zadanie realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.107.2018 z dnia 21.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i kominów, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1134/1 przy ul. Opatowskiej 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Opis przedmiotu zamówienia dla części V zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu płyt balkonowych, cokołów kamiennych i schodów zewnętrznych. 2) Wykonanie docieplenia kominów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 3) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 4) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty instalacyjne branży elektrycznej, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu realizacji |
20,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Kryterium ceny – 60% Liczba otrzymanych punktów P1. Maksymalna ilość punktów – 6. oferta z najniższą ceną P1 = ------------------------------------ x 6 pkt. cena badanej oferty 2) Kryterium skrócenia terminu realizacji ( maksymalnie 30 dni ) – 20% Dotyczy części 5 Część 5 Termin wykonania zamówienia dla zadania pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” - 150 dni od dnia zawarcia umowy. Maksymalny okres skrócenia terminu realizacji podany w dniach -30 dni. Liczba otrzymanych punktów P2. Maksymalna ilość punktów – 2 Kryterium będzie oceniane na podstawie liczby dni skrócenia terminu podanych w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru: oferta badana ( liczba dni skrócenia : maksymalnie 30dni) P2 = -------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 30 dni 3) Kryterium wydłużenia okresu gwarancji – 20 % - Dotyczy wszystkich części tj. 1,2,3,4,5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 m-cy, max. 60 m-cy. Liczba otrzymanych punktów P3. Maksymalna ilość punktów – 2. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 60 m-cy do obliczenia punktacji zamawiający przyjmie max. okres gwarancji tj. 60 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ. okres gwarancji badanej oferty ( liczba miesięcy wydłużenia > 36 m-cy ) P3 = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 2 pkt. 24 miesiące ( max. Ilość miesięcy wydłużenia gwarancji ) Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. P = P1 + P2 + P3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa liczba punktów do uzyskania - 10 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę.