III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto - na załączniku nr 7. Warunek ten nie podlega zsumowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich spełnia w/w warunek. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), - co najmniej 2 letnie doświadczenie od uzyskania uprawnień, w tym pracę na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu obejmującym budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont drogi. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 63, poz. 65). Osoba o której mowa wyżej winna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy: wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego – na załączniku nr 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1/ zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/. 2/ zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/. 3/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/. 4/ oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); /Wymagana forma dokumentu – oryginał/.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1/ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – na załączniku nr 7. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.1.2. a). /Wymagana forma dokumentów: a) wykaz robót budowlanych – oryginał na załączonym formularzu, b) dowody – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/. 2/ Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na załączniku nr 8. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.1.2. b) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.6.3 ppkt 1/ - 3/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie - 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł.) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi w Pągowcu – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi w miejscowości Dębno – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) zgodnie z zapisem § 3 pkt 2; c) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy „Prawo zamówień publicznych” (łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia podobnych robót, nie wyszczególnionych w Przedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do przedmiaru robót, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności o ile zapisy poszczególnych paragrafów umowy nie stanowią inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
1. Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona lewa, - usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona prawa, - rozebranie powierzchni utwardzonych strona lewa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - rozebranie powierzchni utwardzonych strona prawa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - rozebranie konstrukcji jezdni (szerokości powyżej 6.0m) (nawierzchnia bitumiczna, podbudowy) z uzupełnieniem gruntem nasypowym pod przyszły chodnik/pobocze lub wyrównanie do poziomu terenu istn. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - likwidacja pionowych znaków drogowych - słupka + fundamentu., - likwidacja pionowych znaków drogowych - tarcz, tabliczek w ilości 3,00 szt, - rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - korytowanie strona lewa, na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt, - korytowanie strona prawa na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V. Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt, - profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona lewa, - profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona prawa, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona lewa, - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona prawa, - frezowanie nawierzchni wyrównawcze na średnią głębokość 4cm, - oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni po frezowaniu, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład., - warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład., - oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi, - ustawienie słupków z rur stalowych min. fi60 dla znaków drogowych wraz z fundamentem, - zakup, dostawa, przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - typ 2, - ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, szerokość ścieku 20cm, wykonywany na ławie betonowej 20cm, - krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem po uprzednim korytowaniu na odpowiednią głębokość, - obrzeża strona lewa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15, - obrzeża strona lewa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15, - obrzeża strona prawa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15, - obrzeża strona prawa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15, - chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika, - chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m, - chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika, - chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m, - zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa, - zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa, - regulacja pionowa pokryw studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, wpustów deszczowych, - regulacja pionowa zasuw wodnych, - zabezpieczenie otworu pomiędzy przepustem a wpustem deszczowym, za pomocą pokrywy betonowej. Wymiary płyty min. 1.5m x 1.1m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe – załączniki nr 2, b) przedmiary robót – rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne – rozdział IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2. Przebudowa drogi w Pągowcu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu, - koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,5m-1,0m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść, - w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni, - w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe – załączniki nr 2, b) przedmiary robót – rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne – rozdział IV - pobocza i zjazdy z krusyzwa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm, - oznakowanie poziome jezdni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
3. Przebudowa drogi we miejscowości Dębno; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odcinek od drogi wojewódzkiej DW 764 - Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu, - Rozebranie powierzchni utwardzonych (płyty chodnikowe betonowe, beton wylewany) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 30cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia asfaltowa) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia brukowa jezdni) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji, - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu pozyskanego przez Wykonawcę, spełniającego warunki określone w SST wraz z transportem, formowaniem i zagęszczaniem, - Koryto wykonywane mechanicznie na szerokości 2,3m pod chodnik. Głębokość koryta średnio 20 cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść, - Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,7m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść, - Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 1,0m. Głębokość koryta 40cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść, - W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni, - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni, - Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład., - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład., - Krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem na wysokość połowy krawężnika, - Chodniki i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr.3cm., - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie z betonu C12/15 z oporem, - Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na ławie z betonu C12/15. Szerokość ścieku 20cm, - Wykonanie ścieków podchodnikowych z krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15, płyt chodnikowych 50x50x7 i częściowym uzupełniem z betonu C12/15, - Oznakowanie poziome jezdni, - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, - Tablice znaków drogowych kat. A,B,C,D,T mocowane do słupków stalowych, - Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm, - Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, - Regulacja pionowa zasuw i hydrantów sieci wodociągowej, - Przebudowa hydrantów nadziemnych na podziemne. Hydranty zlokalizowane w chodniku. Odcinek od drogi powiatowej 0349T - Geodezyjne wytyczenie granicy pasa drogowego w terenie, - Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu, - Wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu skarpy z transportem urobku na nasyp lub wbudowanie z pobocza w gr. kat. I-V. pozyskany materiał do wbudowania w pobocza, nadmiar mas ziemnych do odwozu poza teren budowy, - Remont przepustów rur betonowych o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku, - Remont ścianki czołowej przepustu dla rur betonowych o śr. 400mm. Rozbiórka istniejącej ścianki i jej ponowy montaż do wykonaniu remontu przepustu wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku, - Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego, - W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 15cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni, - W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład, - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład., - Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm, - Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 40cm. Materiał wbudować w pobocza lub wywieść, - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, - Tablice znaków drogowych kat. A i D mocowane do słupków stalowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe – załączniki nr 2, b) przedmiary robót – rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne – rozdział IV
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: