Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Naprawa ubytków w nawierzchniach – remont cząstkowy w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz remont cząstkowy w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco z wytwórni mas bitumicznych.
1.1.9 Naprawa ubytków w nawierzchniach – remont cząstkowy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
2.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego
2.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2023 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.
2.2.2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw .
2.2.3. Zamówienie obejmuje :
Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera.
Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów.
Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca.
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 600 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 3 400 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 23 200 m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 6 500 m².
- naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 400 Mg
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o:
- faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów
- ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach
w przeciągu 2024 roku.
Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej:
CZĘŚĆ 1.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 200 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 750 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 6200m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 1700 m².
(łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 141,2 km).
2.2.4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
- wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie,
- protokołu odbioru wykonanych remontów ,
2.2.5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SWZ.
2.2.4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
- wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie,
- protokołu odbioru wykonanych remontów ,
2.2.5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SWZ.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego
2.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2024 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.
2.2.2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw .
2.2.3. Zamówienie obejmuje :
Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera.
Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów.
Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca.
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 600 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 3 400 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 23 200 m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 6 500 m².
- naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 400 Mg
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o:
- faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów
- ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach
w przeciągu 2024 roku.
Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej:
CZĘŚĆ 2.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 200 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 1200 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 8500 m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2300 m².
(łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 142,2 km).
2.2.4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
- wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie,
- protokołu odbioru wykonanych remontów ,
2.2.5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SWZ.
2.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. 2023 poz. 641 ).
2.4a Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
we flocie pojazdów używanych do wykonania przedmiotu zamówienia wynosił co najmniej 10%.
2.5 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2.6 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , 1a do SWZ.
Jeżeli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, to Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne).
Materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów (jeśli ma miejsce) służy jedynie doprecyzowaniu poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego
2.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2024 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.
2.2.2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw .
2.2.3. Zamówienie obejmuje :
Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera.
Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów.
Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca.
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 600 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 3 400 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 23 200 m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 6 500 m².
- naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 400 Mg
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o:
- faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów
- ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach
w przeciągu 2024 roku.
Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej:
CZĘŚĆ 3.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości:
- naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 200 m²,
- naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 1450 m²,
- naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 8500 m²,
- naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2500 m².
(łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 170,4 km).
Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 – 3.
2.2.4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
- wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie,
- protokołu odbioru wykonanych remontów ,
2.2.5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SWZ.
2.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. 2023 poz. 641 ).
2.4a Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
we flocie pojazdów używanych do wykonania przedmiotu zamówienia wynosił co najmniej 10%.
2.5 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2.6 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , 1a do SWZ.
Jeżeli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, to Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne).
Materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów (jeśli ma miejsce) służy jedynie doprecyzowaniu poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca.
CZĘŚĆ 4
Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni lub wykuciu do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno – bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) oraz uszczelnienie połączeń technologicznych. Lokalizacja robót – miejsca wbudowania masy ustalona zostanie przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego.
Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca.
Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi:
- otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy (na małe powierzchnie dopuszczamy zagęszczarkę płytową),
- naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 400 Mg
2.2.4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
- wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie,
- protokołu odbioru wykonanych remontów ,
2.2.5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SWZ
2.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. 2023 poz. 641 ).
2.4a Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym
we flocie pojazdów używanych do wykonania przedmiotu zamówienia wynosił co najmniej 10%.
2.5 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2.6 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , 1a do SWZ.
Jeżeli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, to Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne).
Materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów (jeśli ma miejsce) służy jedynie doprecyzowaniu poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Art. 109 ust. 1 pkt 4