Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBusko-Zdrój
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-15
  • Numer ogłoszenia539836-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539836-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza  10 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
Numer referencyjny: RSID.271.13.2020.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”.Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Dokumentacja projektowa, na podstawie której realizowane jest wykonanie przedmiotowego zamówienia obejmuje działki ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój.1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu II, który obejmuje:1) wykonanie urządzeń wodnych, w tym: budowa kładki małej (koryta na strumień wody łączącego staw z tzw. „studnią–fontanną”), drewnianych budek lęgowych dla kaczek – 3 szt., drewnianych platform lęgowych dla łabędzi– 2 szt. Przedmiotowe prace należy realizować w oparciu o wydane przez Starostę Buskiego pozwolenie wodnoprawne – Decyzja z dnia 21.06.2017r. Uwaga!W ramach niniejszego zamówienia nie należy wykonywać kładki rekreacyjnej nad stawem (kładka duża);2) remont istniejącego domku dla łabędzi zlokalizowanego w południowo-zachodniej części Stawu Niemieckiego polegającego na wymianie spróchniałych elementów drewnianych, pokrycia dachowego itp.;3) demontaż istniejącej fontanny pływającej zlokalizowanej na Stawie Niemieckim oraz jej ponowny montaż w zachodniej części Stawu Niemieckiego (dokładne miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego);4) zakup, montaż oraz uruchomienie fontanny pływającej na Stawie Niemieckim (fontanna pływająca o wysokości obrazu wody do 10m, szerokości obrazu wody min. 8m z opcją oświetlenia (oświetlenie kolorowe autozmienne) – dysza tulipan.W ramach przedmiotowych robót należy wykonać wszystkie niezbędne prace w celu uruchomienia przedmiotowej fontanny, w tym zabezpieczenia przeciwporażeniowe, przeciwzwarciowe, przeciążeniowe itp. W kosztach zamówienia należy uwzględnić rozruch fontanny z zaprogramowaniem i instruktażem obsługi.5) wykonanie nasadzeń zieleni wokół Stawu Niemieckiego zgodnie z dokumentacją projektową – rys. IV 1 c ”plan nasadzeń i wycinki – strefa stawu niemieckiego” oraz wykonanie nasadzeń wokół urządzeń siłowni plenerowej (ślizgi, wioślarz);6) wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie workout (ślizgi, wioślarz) wraz z dojściami oraz nasadzeniem projektowanej zieleni; 7) wykonanie elementów małej architektury w postaci ławek w ilości 28szt. oraz koszy na śmieci w ilości 6 szt. (teren wokół istniejących boisk piaszczystych);8) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oświetlenie terenu Stawu Niemieckiego tj. wykonanie instalacji i opraw oświetleniowych w płn.- zach. części stawu tj. :a) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oświetlenie terenu wraz z montażem słupów oświetleniowych z oprawami - zgodnie z typem opraw oznaczonych w dokumentacji jako typ A S03/1/10 oraz A S03/1/S11 – 2 szt.;b) wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z typem opraw ozn. w dokumentacji jako typ D S03/2 – 4 kpl.Zasilanie w/w oświetlenia należy wykonać z istniejącej instalacji oświetleniowej zakończonej oprawą typu A S03/1/S4 (punkt oświetleniowy zlokalizowany w płn. – zach. części stawu (oprawa typ A S03/1/S4 – zgodnie z dokumentacją projektową rys. IE-01 „oświetlenie zewnętrzne. Plan zagospodarowania terenu”).UWAGA!Zamawiający informuje, że w związku z rezygnacją z budowy kładki nad Stawem Niemieckim nie należy wykonywać instalacji zasilającej oświetlenie projektowanej kładki wraz z oprawami typu E oraz instalacji zasilającej oświetlenie zewnętrzne wraz oprawami typ A (numer oprawy: S1, S2, S3, S4, S5, S6, S7, S8, S9);9) Wykonanie instalacji monitoringu wraz z montażem kamer stałopozycyjnych ozn. w dokumentacji CAM01 oraz CAM05 -2 szt. oraz kamery obrotowej CAM15 – 1 szt. W celu podłączenia kamer stałopozycyjnych CAM01 i CAM05 w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać punkt dystrybucyjny PDO4 wraz z wyposażeniem określonym na schemacie ideowym – (dok. proj. rys. IEN-2). Kamerę obrotową CAM15 należy podłączyć do istniejącego przełącznika w PD01 w miejscu demontowanej istniejącej kamery - zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej;10) wykonanie instalacji wodociągowej (jako punktu czerpalnego wody do podlewania) wraz z przyłączem w strefie sportowej:• od istniejącego zaworu ogrodowego zlokalizowanego we wschodniej części terenów zielonych (skate-park) do punktu zlokalizowanego w północno-zachodniej części skate-parku tj. wykonanie ok. 80m instalacji wodociągowej z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm zakończonej zaworem czerpalnym ogrodowym nie zamarzającym w obudowie.Przedmiotowe prace należy wykonać w technologii bez wykopowej (przyciskiem bądź przewiertem).Wykonany zawór ogrodowy, w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zniszczeniem należy zakończyć zabudowaną pokrywą żeliwną.UWAGA!Zamawiający informuje, że w ramach niniejszego zamówienia nie należy wykonywać punktów czerpalnych ujętych w dokumentacji projektowej tj. • od studni wodomierzowej SW do projektowanego punku czerpalnego zlokalizowanego w zach.-płn. części stawu • od studni wodomierzowej SW do projektowanego punktu czerpalnego zlokalizowanego przy torze rowerowym tzw. „workaucie”; • instalacji wodociągowej zakończonej punktem czerpalnym zakończonym w płn. części terenów zielonych (na wysokości Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Kościuszki 14 w Busku-Zdroju.UWAGA!1. Zamawiający informuje, że zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego zostało podzielone na trzy etapy (Etap I, Etap II i Etap III). 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu II.3. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania zakresu prac dotyczących Etapu I i Etapu III.4. Zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnego postępowania przetargowego przeprowadzonego w 2019 roku.5. Zamawiający informuje, że załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty przedmiotowym zamówieniem publicznym (prace budowlane opisane w dokumentacji projektowej są przewidziane do realizacji w trzech etapach: Etap I, Etap II i Etap III). Wobec powyższego szacowanie realizacji robót budowlanych niniejszego przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przeprowadzoną wizję terenową oraz załączone przedmiary robót, opis przedmiotu zamówienia i dokumentację projektową. 1. Zakres prac wyłączonych z niniejszego zamówienia obejmuje m.in.:Roboty ujęte w ramach Etapu I:• wykonanie elementów małej architektury na pozostałym terenie (wokół istniejących boisk do siatkówki plażowej, wokół obiektów sportowych oraz w strefie wejściowej; • wykonanie punktów czerpalnych wody do podlewania w strefie wejściowej; • siłownię workout;• budynek sanitarno-szatniowy wraz z dojściami; • punkt czerpalny wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw;• wykonanie siłowni zewnętrznej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz, prysznic solarny wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową; • wykonanie linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina – kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina – moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); • monitoring wizyjny tj. kamery (CAM 16, CAM 17, CAM 18);• elementy małej architektury w strefie wejściowej, sportowej (ławki, kosze, stojaki na rowery, itp.);• zagospodarowanie terenu w strefie wejściowej, w tym: budowę parkingu wraz z drogą wewnętrzną, budowa zjazdu z drogi gminnej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju, rozbiórkę istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych), remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa), wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych w strefie wejściowej, sportowej, wykonanie utwardzenia „placu przed blokiem” nr 9 os. Pułaskiego;• wykonanie fontanny posadzkowej;• wykonanie toru rowerowego tzw. „pumptracka”;• wykonanie nasadzeń zieleni w strefie wejściowej i sportowej; Prace budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów zielonych ujęte w ramach Etapu I zostały zrealizowane przez Gminę Busko-Zdrój w ramach odrębnego postępowania przetargowego przeprowadzonego w 2019r. Roboty ujęte w ramach Etapu III:• obiekty sportowe i ogrodzenie (boiska do koszykówki z piłkochwytami, boisko do badmintona, boisko do gry w bule, pentataque) wraz z oświetleniem obiektów oraz nasadzeniem projektowanej zieleni;• odwodnienie boisk (boisko do koszykówki, boisko do badmintona i inne);• kładkę rekreacyjną nad stawem (kładka duża);• oświetlenie kładki rekreacyjnej nad stawem;• projektowane trybuny + podest wejściowy;• oświetlenie wokół stawu niemieckiego wraz z instalacją CCTV, z wyłączeniem oświetlenia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia;• oświetlenie terenu w strefie sportowej (w tym: wokół istniejących boisk do siatkówki plażowej, skate-parku wraz z instalacją CCTV);W/w prace budowlane ujęte w ramach Etapu III są przewidziane do realizacji w ramach odrębnego postępowania przetargowego.Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację zadaniapn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności:a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane;b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami;c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysu ofertowego dotyczącego wynagrodzenia ryczałtowego;d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym;e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej;f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru;h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót;i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój);j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców;k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych;l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad;o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych;p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad;r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia;s) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;t) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;u) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;v) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych;w) poświadczenie terminu zakończenia robót;x) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;y) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;z) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;aa) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją;bb) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; cc) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji;ee) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach -przez stały nadzór rozumie się obecność inspektorów nadzoru we wszystkich wymaganych branżach na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy; ff) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych;gg) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; hh) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową;ii) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II”. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji.1.2 W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów zielonych miedzy os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” obejmującego zakres prac opisanyw pkt 3.1.1 SIWZ.1.3 Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Projekt zawiera: Dokumenty formalno-prawne; Zagospodarowanie terenu - Projekt zagospodarowania terenów zielonych między os. Kościuszki i os. Pułaskiego w Busku-Zdroju wraz z niezbędnym doposażeniem istniejącego zagospodarowania (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia);  Projekt nasadzeń i wycinki zieleni (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia); Projekt siłowni plenerowej + linarium (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia); Projekt małej architektury (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia); Projekt kładka mała, schematy, przekroje dot. budowy kładki małej (koryta na strumień wody łączącego staw z tzw. „studnią–fontanną”); Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – oświetlenie terenu (w zakresie objętym niniejszym zamówieniem); Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – monitoring (w zakresie objętym niniejszym zamówieniem); Lokalizacja proponowanego do wykonania punktu czerpalnego (w płn. – zach. części zagospodarowanego terenu) - ok. 80m instalacji wodociągowej z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 32mm zakończonej zaworem czerpalnym ogrodowym nie zamarzającym w obudowie; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71541000-2
71540000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania usługi (pełnienia nadzoru inwestorskiego): do dnia 15.11.2020 r. tj. do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego zadania - w ciągu 4 m-cy od podpisania umowy oraz uzyskania częściowego pozwolenia na użytkowanie - w ciągu 1 m-ca od daty podpisania pozytywnego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zadania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami:Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowalnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowalnej oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z zagospodarowaniem terenów.Inspektor nadzoru robót sanitarnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanejz zagospodarowaniem terenów.Inspektor nadzoru robót elektrycznych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z zagospodarowaniem terenów.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach. Do wykazu osób w stosunku do inspektorów należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. b) stosuje się odpowiednio. 3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w SIWZ pkt. 9.4.4).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z wykazem ich doświadczenia zawodowego, zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 SIWZ – załącznik nr 5 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d) SIWZ”.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. Działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, w przypadku wydłużenia terminu realizacji zadania, o taki sam okres ulegnie wydłużeniu okres nadzoru inwestorskiego. 2. W zakresie ceny jeżeli w trakcie jej obowiązywania: - Zamawiający przewiduje zmianę ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego. - Wydłużono realizację inwestycji z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę (nadzór inwestorski) o ponad trzy miesiące, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie proporcjonalnie do zaoferowanej ceny liczonej od pierwszego dnia po wydłużonym okresie trzech miesięcy i pod warunkiem, że w okresie wydłużonym będą trwały roboty budowlane. Do okresu wydłużonego nie są wliczane przestoje. 3. Wykonawca ma prawo do zastąpienia każdej z osób wymienionych w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie Wykonawcy. 4. Zmiana osób w zespole inspektorów nadzoru na zasadzie zastępstwa. Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyrażenie zgody na zastępstwo wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje osoby zastępującej nie mniejsze niż wymagane na tym stanowisku. Zastępstwo wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i nie wymaga zmiany postanowień umowy. 5. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach żądać zmiany osób wchodzących w skład nadzoru inwestorskiego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukiwane brygady elewacyjne - Kazimierza Wielka
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukiwane brygady elewacyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi relacji Bukowie-Gorzesław.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zwiększenie retencji korytowej na obszarze działania RZGW w Gdańsku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi relacji Bukowie-Gorzesław.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI