Modernizacji sieci komputerowych LAN w 5 jednostkach organizacyjnych podległych Izbie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacji sieci komputerowych LAN w 5 jednostkach organizacyjnych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00105281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacji sieci komputerowych LAN w 5 jednostkach organizacyjnych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3.IAS.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacji sieci komputerowych LAN w 5 jednostkach organizacyjnych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97970be9-de15-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008789/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie okablowania modernizacji sieci komputerowej LAN w 5 budynkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
przez Izbę Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w
Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn. Z administratorem
danych osobowych można się kontaktować w następujący sposób:
- pisemnie: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950
Olsztyn;
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres dostępny jest na stronie Biuletynu
Informacji Publicznej: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl w zakładce Kontakt - Dane teleadresowe;
- pocztą elektroniczną na adres: ias.olsztyn@mf.gov.pl
- telefonicznie: nr telefonu 895254101
2) W IAS Olsztyn wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za
pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olsztyn@mf.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w
szczególności w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenia zamówienia w
postępowaniu prowadzonym w oparciu o:
a) przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
2019);
b) przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 t.j.);
c) Regulamin udzielania zamówień publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie
(Zarządzenie Nr 1/2021 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z dnia 5 stycznia 2021 r.).
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 10 i 11 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1330 ze zm.)
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, a następnie przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów
(ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.
164) zgodnie z terminami określonymi w Zarządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego
2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej,
urzędach skarbowych i urzędach celno-skarbowych dostępnego w Dzienniku urzędowym (Dz. Urz.
MRiF z 2017 r., nr 44).
6) W związku z przetwarzaniem przez IAS Olsztyn Pani/Pana danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii z zastrzeżeniem, że przekazywane dane
osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych;
- sprostowania (poprawienia) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich
usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z umową oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy
odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa (prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a
konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp.
8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany i nie będzie
wiązało się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.
2. Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w
postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim
osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
4. W celu zapewnienia, że wypełnili Państwo ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Państwa firmy w niniejszym postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie, którego treść została
zamieszczona w ust. 3 pkt 8 Formularza ofertowo-cenowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Obowiązek informacyjny wykonawcy względem osób fizycznych, których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał dotyczy w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, prowadzącego jednoosobową
działalność gospodarczą,
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (art. dane osobowe
zamieszczone w pełnomocnictwie),
e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (art.
dane osobowe zamieszczone w KRK).
6. W przypadku korzystania przez wykonawcę z potencjału z podwykonawcy/podmiotu trzeciego, tenże
podwykonawca/podmiot trzeci ma również obowiązek spełnić obowiązek informacyjny z art. 13 RODO
wobec osób fizycznych skierowanych przez siebie do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Celno – Skarbowego” zlokalizowanego przy Pl. Jagiellończyka 5 w Elblągu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 100 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 15 dni – 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni – 40 pkt,
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanym przy ul. Krzemowej 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 100 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 15 dni – 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni – 40 pkt,
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie, zlokalizowanym przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 100 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 15 dni – 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni – 40 pkt,
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Kętrzynie zlokalizowanym przy ul. Powstańców Warszawy 13.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1D do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 100 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 15 dni – 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni – 40 pkt,
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Oddziału Celnego w Iławie zlokalizowanym przy ul. Lubawskiej 12.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1E do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Kryterium „Cena” (C) - 60% (maksymalnie 60 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cbad) x 60
C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”
Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
Cbad- cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” (T) – 40% (maksymalnie 40 pkt). Maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 100 dni od dnia jej zawarcia. Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” wynosi 40, czyli tyle ile waga tego kryterium.
Oferta Wykonawcy w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni – 10 pkt,
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni – 20 pkt,
c) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 15 dni – 30 pkt,
d) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 21 dni – 40 pkt,
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie „skrócenia terminu realizacji zamówienia” zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ostateczna ilość punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:

P = C (cena) + T (skrócenie terminu realizacji zamówienia)

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert: „cena” i „skrócenie terminu realizacji zamówienia” – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według poniższego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
T– oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż:
- 116 000,00 PLN (słownie: sto szesnaście tysięcy złotych, 00/100) OC do Części I zamówienia,
- 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) OC do Części II zamówienia,
- 315 000,00 PLN (słownie: trzysta piętnaście tysięcy złotych, 00/100) OC do Części III zamówienia,
- 95 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych, 00/100) OC do Części IV zamówienia,
- 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100) OC do Części V zamówienia,
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części zamówienia, spełnienie powyższego warunku należy rozumieć w następujący sposób, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości równej sumie kwot wymaganych dla tych części, na które zostanie złożona oferta.
Z uwagi na fakt, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedłożonego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać,
że Wykonawca objęty jest na dzień złożenia dokumentu ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli
z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć dowód opłacenia składki.
W przypadku, gdy suma ubezpieczenia albo wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości na PLN nastąpi według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieni w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie budowy lub rozbudowy lokalnej sieci LAN określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej jedną (1) robotę w zakresie budowy lub rozbudowy lokalnej sieci komputerowej LAN o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto, odrębnie dla każdej roboty budowalnej.
b) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadającymi odpowiednie wykształcenie i uprawnienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
- osobą posiadającą odpowiedni certyfikat uprawniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego;
- osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „D” uprawniające do pracy na stanowisku dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem;
- osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „E” uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem.
Zamawiający, dopuszcza łączenie posiadanych kwalifikacji i funkcji.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 1333.) – zwane dalej „Prawo budowlane” oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 poz. 2275).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) aktualny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, spełniający minimalne wymagania określone w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 3 SWZ;
2) wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniający minimalne wymagania określone w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt b) SWZ. Wzór wykazu osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
3) Wykaz wykonanych lub również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt a) SWZ.
Wzór wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę wraz z załącznikami stanowią:
1) formularz ofertowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3 do
SWZ;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólne
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) przedmiotowe środki dowodowe – o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
2) Wykonawcy polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby wykonawcy muszą dołączyć do oferty:
a. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
b. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów przy czym zobowiązanie, o którym mowa potwierdza, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do
tych zasobów oraz określa w szczególności:
b.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
b.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego
dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo
do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
2. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 8 niniejszej
SWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postępowania;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców;
3. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)
przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość
dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy
nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych
przepisów;
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji umowy, w przypadku:
a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urządzeń skutkujących niemożliwością
zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub
materiałowych;
b) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;
3) zmiany terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku działania organów
administracji lub z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych
w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i pkt 3, będzie potwierdzenie w
dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego, wystąpienia opisanych
okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót
wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez
Zamawiającego.
3. W przypadku konieczności dokonania zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych robót
budowlanych od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne,
strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia przesłanek opisanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp lub
odpowiednio w ust. 2,
4. Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 455
ustawy Pzp, art. 15r. oraz art.15r¹ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.).
5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią
uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron oraz formy pisemnej w postaci aneksu
pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian nieistotnych, dla których Strony zastrzegają
tylko pismo informujące, tj.:
1) zmiana nazw, siedzib określonych Stron,
2) zmiana danych osób (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), o których mowa w § 6
ust. 1 i 2 umowy,
3) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy,
4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i
mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy
Pzp.
8. Zmiana umowy podlega unieważnieniu jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art.
455. W takim przypadku stosuje się postanowienia umowne w brzmieniu obowiązującym przed
tą zmianą.
9. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu terminowego
do zaktualizowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego, o
którym mowa w § 5 umowy, z zastrzeżeniem że w przypadku zawarcia aneksu terminowego, z
uwagi na konieczność wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowofinansowego
nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego
wprowadzenia Wykonawcy na teren robót.
10. Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności z zgodą obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://iasolsztyn. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi
konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub
nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
zamawiającego przepisów ustawy Pzp .
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również
organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi
Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania
zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on
zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie
internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia,
w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy
Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych,
zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp,
przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej
operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu
zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprawdzenie komina - Iława
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę ogólne sprawdzenie komina na terenie Iławy (ewentualna naprawa komina). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI