Modernizacja ul. Zdziebły

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja ul. Zdziebły
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębie-Zdrój
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyMiasto Jastrzębie-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081668
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Modernizacja ul. Zdziebły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Jastrzębie-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276255358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Józefa Piłsudskiego 60

1.5.2.) Miejscowość: ˜Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜324785133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜bzp@um.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Modernizacja ul. Zdziebły

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-bb018b5d-c83e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001068/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Modernizacja ul. Zdziebły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W przedmiotowym postępowaniukomunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, oświadczeń,wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń i odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) za pośrednictwem stronyhttps://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe.Sposób założeniakontaopisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy znajdującej się pod linkiemhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2rozdziału13 specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przezPrezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds.Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Modernizacja ul. Zdziebły”,prowadzonym w trybie podstawowym;4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancjiprzekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancjiudzielonej przez Wykonawcę;6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BZP.271.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Zakres robót obejmuje: wykonanie przebudowy ul. Zdziebły dł. 130,0 mb i szerokości 3,0 mb.Wymiana konstrukcji podbudowy: z kruszywa łamanego, ułożenie w-wy wiążącej z AC16W 5cmoraz w-wy ścieralnej AC11S 4cm. Wykonanie poboczy.Szczegółowy zakres prac został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 doSWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜1. Zamawiający przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia polegającego napowtórzeniu robót budowlanych, tj.: wykonanie przebudowy ul. Zdziebły. Wymiana konstrukcjipodbudowy: z kruszywa łamanego, ułożenie w-wy wiążącej z AC16W 5cm oraz w-wy ścieralnej AC11S4cm. Wykonanie poboczy.Szczegółowy zakres robót określono w załączniku nr 6 do SWZ.Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nieprzekroczy 50% wartości zamówienia podstawowegoZamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki:a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracachosobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonychw dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadające imważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów.Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytoriumRzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunkiopisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333z późn. zm.).Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robótbudowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówieniapodstawowego.Termin realizacji zostanie uzgodniony na etapie zawarcia umowy na roboty powtórzeniowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaćbędzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jakonajkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 zadaniapolegające na wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej wartości min. 80 000,00 złbrutto. Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu robót w ramach jednej umowy,zlecenia na rzecz danego Zamawiającego.UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robótbudowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłączniezadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanychpracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych wdokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane pozaterytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniałyodpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Okres ostatnich 5 lat liczony jest wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.Wykaz robót budowlanych winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za […] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościachpodmiotu trzeciego,3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wedługzałącznika nr 5a,4) Pełnomocnictwo,5) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych(przedmiarach robót) wg załącznika nr 6 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna byćopracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opisrobót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2miejsc po przecinku.W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci plikuExcel.Wersję szczegółową kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemuprzed podpisaniem umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzórpełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnieubiegających się zamówienie.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnieodpowiedzialność za realizację zamówienia.2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 20 oraz Rozdziale 21 pkt 1przez każdego z wykonawców.3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr 5a do SWZ).4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunkówudziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): spełnianiewarunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przezZamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z członków konsorcjum:- spełni samodzielnie warunek dotyczący doświadczenia określonego w Rozdziale 21 pkt 1 ppkt1.Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogąspełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 18 ust. 2 –8 projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 9 do specyfikacjiwarunkówzamówienia. 2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iżrodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w§18 i 19 Projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy- strona: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI