Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kondratowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowice, Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713927681
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kondratowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad04f21-9d1a-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007384/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja przepompowni tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
1) https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2) www.kondratowice.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowejzamawiającego: www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: ogłoszenia - zamówienia publiczne -ogłoszenia przetargów 2021). 2. Adres strony internetowej miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej, przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencjaelektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszy postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr referencyjnym nadanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: inwestycje@kondratowice.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy;b) Kontakt z administratoremOchrony Danych w Urzędzie Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, e-mail:sekretariat@kondratowice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawaPzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przezokres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne -zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okresprzechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówieńpublicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);f) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej wmiejscowości Prusy w obrębie działki nr 126/5. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie wykopupod przepompownięb) posadowienie zbiornika przepompowni w wykopie zgodnie z projektemc)wykonanie wykopu pod nowy rurociąg grawitacyjny i tłoczny do miejsca połączenia ich zrurociągami ze starej przepompowni i położenie rur.d) przełożenie kabla zasilającego nowąprzepompowniee) zasypanie wykopów z utwardzeniem i odtworzeniem nawierzchnif) wykonaniewpinki nowego rurociągu do rurociągu tłocznego i grawitacyjnegog) wykonaniezagospodarowania terenu przepompowni tz ogródka o wym. Ok 5mx5m wyłożonego kostkąbrukową, ogrodzonego z furtką.h) wykonanie dokumentacji powykonawczej (geodezja)i)utrzymanie ciągłości odprowadzania ścieków podczas prowadzenia pracbudowlanych/montażowych. j) demontaż istniejącej pompowni (zbiornika, armatury, przewodów,rurociągów, szaf sterowniczych) wraz z utylizacją odpadów (po dokładnej konsultacji zZamawiającym i Użytkownikiem elementów które będą przeznaczone do utylizacji)k) poniesieniewszelkich kosztów związanych z realizacją inwestycjiModernizacja będzie polegała na montażunowych przepompowni wraz z pompami i armaturą w miejscu istniejących. Konieczny jestdemontaż istniejących skorodowanych zbiorników betonowych wraz z całą skorodowanąarmaturą i rurociągami, pompami i szafami sterowniczymi. W przepompowni koniecznośćmontażu pomostu technologicznego. Pomost obsługowy z kratą przeciwpoślizgową, drabina dozejścia na pomost i dno ze stali nierdzewnej zabezpieczona antypoślizgowo. Pomost wykonanyze stali kwasoodpornej 1.4401. Wszystkie elementy złączne, śruby, kołnierze, nakrętki,podkładki , kotwy i łańcuchy również ze stali kwasoodpornej. Drabinka umożliwia zejście na dnozbiornika i posiada szerokość zgodną z normą PN-80 M- 49060 (co najmniej 30 cm), wykonanaze stali kwasoodpornej 1.4401 wg PN-EN 10088-1. Rurociągi tłoczne wewnątrz pompownidn100 ze stali nierdzewnej zaopatrzone w zawory zwrotne i zasuwy żeliwne klinowekołnierzowe, miękkouszczelnioną z klinem gumowanym NBR dn100 pokryte trwałą farbąepoksydową odporną na działanie ścieków. Armatura przystosowana na ciśnienie min.10bar. Zuwagi na zmianę pomp w pompowniach należy dokonać sprawdzenia istniejących przewodówwlz zasilających od szafy sterowniczej w kierunku złącza kablowego energetyki. Wymaganeprzewody wlz - nie niższe niż: PG03 Prusy: YKY 5x16 żo 0,6/1kV, . W przypadku natrafienia naprzewód niższy niż w/w dokonać wymiany na przewody nie niższe niż podane powyżej. Wprzypadku braku zapewnienia wymaganej dla danej pompowni mocy przyłączeniowej dokonaćzmiany warunków. Zamawiający nie dysponuje mapką z ułożeniem kabla.Szczegółowy zakresprzedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 – przedmiar robót oraz zał. nr 6 – Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia. UWAGA! Nazwy własne produktów i materiałów przywołane wszczegółowym opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonaniai określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dlaprojektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty(wyroby) innych producentów pod warunkiem:– spełniania tych samych właściwościtechnicznych,– przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty,dopuszczenia do stosowania, uzyskanie akceptacji Zamawiającego)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne