Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - III”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrusy
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyGmina Kondratowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kondratowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowice, Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713927681

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kondratowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad04f21-9d1a-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007384/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja przepompowni tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

1) https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2) www.kondratowice.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowejzamawiającego: www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: ogłoszenia - zamówienia publiczne -ogłoszenia przetargów 2021). 2. Adres strony internetowej miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej, przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencjaelektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszy postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr referencyjnym nadanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: inwestycje@kondratowice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy;b) Kontakt z administratoremOchrony Danych w Urzędzie Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, e-mail:sekretariat@kondratowice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawaPzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przezokres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne -zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okresprzechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówieńpublicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);f) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej wmiejscowości Prusy w obrębie działki nr 126/5. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie wykopupod przepompownięb) posadowienie zbiornika przepompowni w wykopie zgodnie z projektemc)wykonanie wykopu pod nowy rurociąg grawitacyjny i tłoczny do miejsca połączenia ich zrurociągami ze starej przepompowni i położenie rur.d) przełożenie kabla zasilającego nowąprzepompowniee) zasypanie wykopów z utwardzeniem i odtworzeniem nawierzchnif) wykonaniewpinki nowego rurociągu do rurociągu tłocznego i grawitacyjnegog) wykonaniezagospodarowania terenu przepompowni tz ogródka o wym. Ok 5mx5m wyłożonego kostkąbrukową, ogrodzonego z furtką.h) wykonanie dokumentacji powykonawczej (geodezja)i)utrzymanie ciągłości odprowadzania ścieków podczas prowadzenia pracbudowlanych/montażowych. j) demontaż istniejącej pompowni (zbiornika, armatury, przewodów,rurociągów, szaf sterowniczych) wraz z utylizacją odpadów (po dokładnej konsultacji zZamawiającym i Użytkownikiem elementów które będą przeznaczone do utylizacji)k) poniesieniewszelkich kosztów związanych z realizacją inwestycjiModernizacja będzie polegała na montażunowych przepompowni wraz z pompami i armaturą w miejscu istniejących. Konieczny jestdemontaż istniejących skorodowanych zbiorników betonowych wraz z całą skorodowanąarmaturą i rurociągami, pompami i szafami sterowniczymi. W przepompowni koniecznośćmontażu pomostu technologicznego. Pomost obsługowy z kratą przeciwpoślizgową, drabina dozejścia na pomost i dno ze stali nierdzewnej zabezpieczona antypoślizgowo. Pomost wykonanyze stali kwasoodpornej 1.4401. Wszystkie elementy złączne, śruby, kołnierze, nakrętki,podkładki , kotwy i łańcuchy również ze stali kwasoodpornej. Drabinka umożliwia zejście na dnozbiornika i posiada szerokość zgodną z normą PN-80 M- 49060 (co najmniej 30 cm), wykonanaze stali kwasoodpornej 1.4401 wg PN-EN 10088-1. Rurociągi tłoczne wewnątrz pompownidn100 ze stali nierdzewnej zaopatrzone w zawory zwrotne i zasuwy żeliwne klinowekołnierzowe, miękkouszczelnioną z klinem gumowanym NBR dn100 pokryte trwałą farbąepoksydową odporną na działanie ścieków. Armatura przystosowana na ciśnienie min.10bar. Zuwagi na zmianę pomp w pompowniach należy dokonać sprawdzenia istniejących przewodówwlz zasilających od szafy sterowniczej w kierunku złącza kablowego energetyki. Wymaganeprzewody wlz - nie niższe niż: PG03 Prusy: YKY 5x16 żo 0,6/1kV, . W przypadku natrafienia naprzewód niższy niż w/w dokonać wymiany na przewody nie niższe niż podane powyżej. Wprzypadku braku zapewnienia wymaganej dla danej pompowni mocy przyłączeniowej dokonaćzmiany warunków. Zamawiający nie dysponuje mapką z ułożeniem kabla.Szczegółowy zakresprzedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 – przedmiar robót oraz zał. nr 6 – Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia. UWAGA! Nazwy własne produktów i materiałów przywołane wszczegółowym opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonaniai określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dlaprojektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty(wyroby) innych producentów pod warunkiem:– spełniania tych samych właściwościtechnicznych,– przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty,dopuszczenia do stosowania, uzyskanie akceptacji Zamawiającego)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymikryteriami:a) cena - 60 % Oferta z najniższą cena otrzyma maksymalna ilość punktów. W kryterium„cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt.b) okres gwarancji - 40%Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisaniaprotokołu odbioru końcowego. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji niż 72 miesięcy liczonebędzie, jak dla 72 miesięcy. W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okresgwarancji na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertęWykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, którauzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.Maksymalna ilość punktów –100.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta spełniwszystkie warunki określone ustawowo oraz wymagania zawarte w niniejszej SWZ i w oparciu opodane powyżej kryteria oceny ofert zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, tzn. zdobędzienajwiększą ilość punktów. Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względuna to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale XV i XX SWZ, oraz spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lubzawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę w zakresie modernizacji/remontu/przebudowy przepompowni sieciowej o wartości min. 100.000,00 zł brutto – zgodnie zzał. nr 43. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wyko-nawców.4. Zamawiający może na każdymetapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobówtechnicz-nych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających namodernizacji/remoncie/przebudowie przepompowni sieciowej o wartości min. 100.000,00 zł brutto,wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz którychroboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlanezostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty. Wymagane jest, aby Wykonawca w wykazie robót przedstawił co najmniejjedną robotę budowlaną w powyższym zakresie – zgodnie z zał. nr 32. oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie zzał. nr 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty - zał. nr 1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium wwysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).2. Forma wadium. Wadiummusi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach:a) pieniądzub) poręczeniach bankowych c) gwarancjachubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzuwpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 10 9588 0004 00001111 2000 0030 z dopiskiem: wadium znak sprawy WI.271.2.20214. Wadium wniesione wpieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest wformie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie późniejjednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminuzwiązania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięteodwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wnioskuzwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2)którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiemwykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniupostępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynnośćunieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, októrym mowa w pkt 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratąprzez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.9.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowyrachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzeniarachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowywskazany przez wykonawcę.10.Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż wpieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniuwadium11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadiumwniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust.7 pkt 2–4,występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1, zprzyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lubprzedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57lub art.106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, innych dokumentów luboświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.223 ust. 2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowyw sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostanąwprowadzone do treści tej umowy, określa załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI