Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044df041-fb98-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018509/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.sypniewo.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.sypniewo.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SIEĆ WODOCIĄGOWA Z PRZYŁĄCZAMI w msc. Stare Glinki, Glącka
Odc. HP 23 do HP 33
Odc. W 41 do HP 30
SIEĆ WODOCIĄGOWA Z PRZYŁĄCZAMI w msc. Stare Glinki, Ziemaki
Odc. od istniejącego hydrantu zlokalizowanego na działce nr 75 w msc. Stare Glinki do HP 45
Sieć wodociągowa w msc. Sypniewo ul. Dzieci Polskich
Szczegółowy zakres zadania obejmuje dokumentacja techniczna – sieć wodociągowa – załącznik nr 8 do SWZ
Montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego w SUW Sypniewo
Minimalne dane techniczne agregatu prądotwórczego:
Moc maksymalna ESP [kVA] / [kW] min. 66,0 / 53,0
Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW] min. 60,0 / 48,0
Szczegółowy zakres zadania obejmuje OPZ Agregat prądotwórczy – załącznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryteria kształtują się następująco:
Lp. KRYTERIUM ZNACZENIE KRYTERIUM
1. Cena 60%
2. okres gwarancji i rękojmi za wady 40%
2) Przyjęta metoda przyznawania punktów polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym:
3) Punkty w kryterium CENA będą wyliczone w sposób następujący:
Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert
W1= ---------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty
4) Punkty w kryterium „okres gwarancji i rękojmi za wady”, tj. W2 na cały przedmiot zamówienia będą wyliczone w sposób następujący:
a) Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady (Okres Zgłaszania Wad) na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady mniejszej niż 60 miesięcy - Zamawiający wówczas przyzna: 0 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 60 miesięcy - Zamawiający wówczas przyzna: 10 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 72 miesiące - Zamawiający wówczas przyzna: 20 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 80 miesiące i więcej - Zamawiający wówczas przyzna: 40 punktów
• w przypadku jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej okresu gwarancji i rękojmi za wady, wówczas w celu przyznania punktacji okresu gwarancji i rękojmi za wady zostanie zaokrąglony w dół do wskazanego okresu, natomiast zadeklarowany okresu gwarancji i rękojmi za wady zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący,
• w przypadku jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady 60 miesięcy, licząc od daty wydania Świadectwa Przejęcia, zgodnie z postanowieniami zawartymi w SWZ,
• wymagane jest podanie w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji i rękojmi za wady w miesiącach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Sypniewie i Rzechowo Gać
SUW Rzechowo Gać:
Projektowana instalacja fotowoltaiczna będzie przeznaczona do zasilania stacji uzdatniania wody w miejscowości Rzechowo Gać. Zaprojektowano instalację o mocy 27kW. Panele fotowoltaiczne będą zainstalowane na gruncie obok budynku.
SUW Sypniewo:
Projektowana instalacja fotowoltaiczna będzie przeznaczona do zasilania stacji uzdatniania wody w miejscowości Sypniewo. Zaprojektowano instalację o mocy 50kW. Panele fotowoltaiczne będą zainstalowane na gruncie obok budynku.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje dokumentacja techniczna – instalacje fotowoltaiczne – załącznik nr 13 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
31155000-7 - Falowniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryteria kształtują się następująco:
Lp. KRYTERIUM ZNACZENIE KRYTERIUM
1. Cena 60%
2. okres gwarancji i rękojmi za wady 40%
2) Przyjęta metoda przyznawania punktów polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym:
3) Punkty w kryterium CENA będą wyliczone w sposób następujący:
Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert
W1= ---------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty
4) Punkty w kryterium „okres gwarancji i rękojmi za wady”, tj. W2 na cały przedmiot zamówienia będą wyliczone w sposób następujący:
a) Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady (Okres Zgłaszania Wad) na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady mniejszej niż 60 miesięcy - Zamawiający wówczas przyzna: 0 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 60 miesięcy - Zamawiający wówczas przyzna: 10 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 72 miesiące - Zamawiający wówczas przyzna: 20 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady 80 miesiące i więcej - Zamawiający wówczas przyzna: 40 punktów
• w przypadku jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej okresu gwarancji i rękojmi za wady, wówczas w celu przyznania punktacji okresu gwarancji i rękojmi za wady zostanie zaokrąglony w dół do wskazanego okresu, natomiast zadeklarowany okresu gwarancji i rękojmi za wady zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący,
• w przypadku jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady 60 miesięcy, licząc od daty wydania Świadectwa Przejęcia, zgodnie z postanowieniami zawartymi w SWZ,
• wymagane jest podanie w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji i rękojmi za wady w miesiącach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy zadaniu pn. „Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo”
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora zawiera Umowa – załącznik nr 7c do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 9) Kryteria kształtują się następująco:
Lp. KRYTERIUM ZNACZENIE KRYTERIUM
1. Cena 60%
2. Termin płatności faktury 40%
10) Przyjęta metoda przyznawania punktów polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym:
11) Punkty w kryterium CENA będą wyliczone w sposób następujący:
Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert
W1= ---------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty
12) Punkty w kryterium „Termin płatności”, tj. W2 na cały przedmiot zamówienia będą wyliczone w sposób następujący:
• Zamawiający wyznacza najkrótszy termin płatności na 14 dni od dnia dostarczenia faktury, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 14 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 0 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 21 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 20 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 30 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 40 punktów
• w przypadku jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej termin płatności, wówczas w celu przyznania punktacji termin płatności zostanie zaokrąglony w dół do wskazanego okresu,
• wymagane jest podanie w Formularzu Ofertowym terminu płatności w dniach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
Część I
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze w zakresie proporcjonalnym do przedmiotu zamówienia, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o całkowitej wartości robót minimum 800 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ).
• dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz osób (załącznik nr 6 do SWZ).
Część II
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze w zakresie proporcjonalnym do przedmiotu zamówienia, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o całkowitej wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ).
Część III
• dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Minimalne wymagane uprawnienia w zakresie sanitarnym.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz osób (załącznik nr 6 do SWZ).
2) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I – 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł, 00/100)
Część II – 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł, 00/100)
Część III – nie wymagane
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 67 8917 0001 0020 0051 2000 0240 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Sypniewie z dopiskiem przetarg na: „Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo – część ………”
6) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Modernizacja infrastruktury wodociągowej w Gminie Sypniewo – część …….”.
9) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,
10) Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.
11) Na podstawie art. 450 ust. 4 Pzp w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
12) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
13) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Strony uzgadniają jednorazową zaliczkę w kwocie 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonane i odebrane roboty budowlane po zakończeniu realizacji inwestycji.
2. Zaliczka zostanie wypłacona po wykonaniu 50% wartości zamówienia. Co zostanie poświadczone protokołem odbioru (częściowym).
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie zakupowej w miejscu publikacji postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni