Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzewóz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-19
  • ZamawiającyGmina Przewóz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00394353
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09ed30a-3920-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b09ed30a-3920-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@przewoz.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8/2023/1645/PolskiLad

Na zadanie składa się poniższe zestawienie prac od nr 1 do 9 tj:

1. Remont nawierzchni placu apelowego na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego Daniel Sznajder Projekt i Nadzór Budowlany.
W ramach zagospodarowania terenu projektuje się remont istniejącej nawierzchni utwardzonej placu apelowego oraz dojść i dojazdów przy szkole.
Powierzchnia terenu utwardzonego do remontu- 1292 m2
Zakres prac przygotowawczych obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni utwardzonej wykonanej z płyt betonowych chodnikowych oraz rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej.
Projektowane warstwy nawierzchni:
-warstwa odsączająca z piasku -gr. 10 cm
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm -gr. 15 cm
-warstwa podsypki cementowo-piaskowej lub bazaltu drobnego 0-2mm – gr.5 cm
-nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
Szczegółowy opis zawiera kosztorys ofertowy stanowiący instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.


2. Modernizacja instalacji sanitarnych -grzewczej i wodociągowej na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji
W ramach zadania należy wykonać:
a) Technologię źródła ciepła poprzez kaskadę kondensacyjnych kotłów na paliwo stałe o łącznej mocy do 256 kW (UWAGA zastosowanie modelu kotła wg. dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z uwzględnieniem konieczności osiągania przez oferenta przyjętych parametrów projektowych)
Ogrzewanie w budynku zostanie zapewnione poprzez instalację centralnego ogrzewania z grzejnikami płytowymi. Rurociągi instalacji centralnego ogrzewania wraz z izolacją cieplną -zgodnie z projektem technicznym.
b) Instalacja wodociągowa -należy wykonać w istniejących kanałach technicznych w posadzce lub pod stropem z rur stalowych ocynkowanych. Ciepła woda użytkowa przygotowana będzie poprzez podgrzewacze elektryczne pojemnościowe.
Szczegółowy opis zawiera zestawienie materiałów wraz z przedmiarem stanowiącym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.

UWAGA: Zamawiający w zakresie nieobjętym powyższą dokumentacją wskazuje do uwzględnienia w cenie ryczałtowej doprowadzenie instalacji wodociągowej do sali nr 20.



3. Modernizacja instalacji elektrycznych na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji poprzez: montaż instalacji wewnętrznej siły i oświetlenia oraz wykonanie pomiarów kontrolnych i załączenia napięcia w obiekcie. Zadanie obejmuje: demontaż istniejących instalacji, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalacji siłowej, zasilania urządzeń sanitarnych, instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, ochronę przeciwpożarową, ochronę przepięciową i przeciwporażeniową
Szczegółowy opis zawiera przedmiar stanowiącym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.


4. Modernizacja instalacji elektrycznej oraz grzewczej w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Przewozie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego ELNOW Krzysztof Nowecki

Przedmiot zadania obejmuje:
-opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji elektrycznej gniazdowej w budynku szkoły
-opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej oraz modernizacji ogrzewania w sali gimnastycznej
-opracowanie dokumentacji projektowej i montaż paneli fotowoltaicznych, w tym ekspertyzy nośności dachu
-uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z przepisów prawa
-demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania
-wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych
-wykonanie czynności odbiorowych
-wykonanie dokumentacji powykonawczej
-uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji



5. Roboty malarskie poprzez:

a) malowanie ścian
-przygotowanie powierzchni pod malowanie ścian wraz z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie ścian farbą ceramiczną o klasie 1 odporności na szorowanie o wykończeniu matowym:
klasa nr 3 – 154 m2
klasa nr 4 – 154 m2
klasa nr 5 – 154 m2
klasa nr 6 – 154 m2
klasa nr 13 – 154 m2
klasa nr 14 – 154 m2
klasa nr 15 – 154 m2
klasa nr 16 – 154 m2
klasa nr 1 – 182 m2
klasa nr 20 – 182 m2
klasa nr 19 -187 m2
klasa nr 2 -217 m2
klasa nr 17 -217 m2
aula nr 9 -241 m2
RAZEM: 2458 m2

b) malowanie sufitów
- przygotowanie powierzchni pod malowanie sufitów wraz z poszpachlowaniem
nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -barwa biała

klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
RAZEM: 702,19 m2



6. Dostawa i montaż garażu blaszanego ( uwaga dopuszczalna tolerancja w zakresie wymiarów do + 1m, nie dotyczy parametrów wysokości całkowitej)
garaż blaszany o szerokości min. 5,00 m i długości min. 5,00 m. Brama uchylna podnoszona
do góry z przetłoczeniami blachy POZIOMO (przetłoczenia szerokości około 20 cm).
Wysokość wjazdu 1,95 m. Dach dwuspadowy, wysokość całkowita w szczycie 2,65 m,
wysokość ścian bocznych 2,13 m. Ściany i dach z blachy na rąbek stojący, kolor ciemny
do akceptacji. Konstrukcja ścian wzmocniona profilami zamkniętymi 30x30
ocynkowanymi.




7. Wykonanie posadzek poprzez:
-rozebranie istniejących posadzek, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, zasypanie kanałów istniejących i zagęszczenie podłoża (dotyczy korytarzy), zalanie warstwy wyrównującej do wysokości chudziaka miejsc po kanałach, położenie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,3 cm na chudziaka, zalanie posadzki jastrychowej o grubości od 5 do 7 cm


Wymiary:
a) korytarze łącznie 282,50 m2 ( piętro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)

b) sale lekcyjne/inne
klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
gabinet logopedy (nr 7) – 22,80
gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80
RAZEM: 747,79 m2


8. Dostawa i montaż homogenicznych wykładzin winylowych Norma Primo Plus (lub równoważne) o grubości całkowitej 2,00 mm na powierzchni:

a) korytarze łącznie 282,50 m2 ( piętro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)

b) sale lekcyjne/inne
klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
gabinet logopedy (nr 7) – 22,80
gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80
RAZEM: 747,79 m2


9. Wymiana drzwi na nowe wg. zestawienia fotograficznego – szt. 6
Preferowane odtworzenie dotychczasowego stosunku powierzchni szklanych do zabudowanych oraz zastosowanego materiału – do weryfikacji podczas obligatoryjnej wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryteriami

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Obligatoryjnie : oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał :

co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości co najmniej 2 000 000 zł netto, obejmującą budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej
3. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.

 kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży sanitarnej
 kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży budowlanej bez ograniczeń
 kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży elektrycznej bez ograniczeń

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie ze SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedłoży Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) wypełniony przedmiar, sporządzony wg zestawienia rzeczowego (dotyczy pozycji wyspecyfikowanych w przedmiarach)
2) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie ze SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Słubice
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje ekipy, pracowników do wykonania gładzi, prac wykończeniowych. Prace na terenie m. Słubice, budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI