Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzewóz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-12
  • ZamawiającyGmina Przewóz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00341379
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Przewóz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie i przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych:
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dąbrowa Łużycka
a) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działki: 203/1) Odcinek o długości 409,3 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2048,50 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 3
b) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działek: 199/1, 207/1, 15/4) Odcinek o długości 511,7 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2079,92 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 2
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Piotrów
c) Piotrów (nr ewidencyjny działki: 115/27) Odcinek o długości 129,80 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 649 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 6
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Włochów
d) Włochów (nr ewidencyjny działki: 173) Odcinek o długości 213,6 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 640,80 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 7
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Mielno
e) Mielno (nr ewidencyjny działki: 146/11) Odcinek o długości 365,70 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1099,10 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 1
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dobrochów
f) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 146,177) Odcinek o długości 786 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2365,01 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 5
g) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 87) Odcinek o długości 269 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1347 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 4

UWAGA : Zamawiający wskazuje, iż celem realizacji zadania inwestycyjnego będzie podpisanie jednej umowy z jednym Wykonawcą na realizację wszystkich odcinków budowy/przebudowy dróg za cenę ryczałtową .
Z uwagi na konieczność uwzględnienia w cenie oferty wyodrębnionych odcinków dróg formularz ofertowy zawiera ilość pozycji odpowiadającej opracowaniom projektowym, których suma stanowi cenę oferty.
W przypadku uzyskania ofert przekraczających budżet, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z maksymalnie 2 odcinków, co oznacza, że umowa zostanie podpisana za cenę ryczałtową stanowiącą sumę odcinków ostatecznie przyjętych do realizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie ze pkt IX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Obligatoryjnie : oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał :

co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości co najmniej 150 000 zł netto, obejmującą co najmniej budowę lub przebudowę drogi
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
 kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży drogowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z X SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie ze SWZ -XII

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z modelem rozliczenia inwestycji z terminem realizacji do 12 miesięcy -regulamin Polski Ład

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Słubice
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje ekipy, pracowników do wykonania gładzi, prac wykończeniowych. Prace na terenie m. Słubice, budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa skateparku przy ul. Wiśniowej w Barwicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Przebudowa budynku remizy OSP w Młynisku”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przewóz: Dostawa oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Urzędu gminy w Przewozie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przewóz: Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa skateparku przy ul. Wiśniowej w Barwicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa budynku remizy OSP w Młynisku”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI