Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Przewóz
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683623279
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Przewóz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie i przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych:
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dąbrowa Łużycka
a) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działki: 203/1) Odcinek o długości 409,3 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2048,50 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 3
b) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działek: 199/1, 207/1, 15/4) Odcinek o długości 511,7 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2079,92 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 2
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Piotrów
c) Piotrów (nr ewidencyjny działki: 115/27) Odcinek o długości 129,80 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 649 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 6
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Włochów
d) Włochów (nr ewidencyjny działki: 173) Odcinek o długości 213,6 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 640,80 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 7
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Mielno
e) Mielno (nr ewidencyjny działki: 146/11) Odcinek o długości 365,70 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1099,10 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 1
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dobrochów
f) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 146,177) Odcinek o długości 786 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2365,01 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 5
g) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 87) Odcinek o długości 269 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1347 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 4
UWAGA : Zamawiający wskazuje, iż celem realizacji zadania inwestycyjnego będzie podpisanie jednej umowy z jednym Wykonawcą na realizację wszystkich odcinków budowy/przebudowy dróg za cenę ryczałtową .
Z uwagi na konieczność uwzględnienia w cenie oferty wyodrębnionych odcinków dróg formularz ofertowy zawiera ilość pozycji odpowiadającej opracowaniom projektowym, których suma stanowi cenę oferty.
W przypadku uzyskania ofert przekraczających budżet, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z maksymalnie 2 odcinków, co oznacza, że umowa zostanie podpisana za cenę ryczałtową stanowiącą sumę odcinków ostatecznie przyjętych do realizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie ze pkt IX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Obligatoryjnie : oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał :
co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości co najmniej 150 000 zł netto, obejmującą co najmniej budowę lub przebudowę drogi
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży drogowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z X SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z X SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie ze SWZ -XII
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z modelem rozliczenia inwestycji z terminem realizacji do 12 miesięcy -regulamin Polski Ład
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni