Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców – opracowanie dokumentacji projektowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35
1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413533135
1.5.8.) Numer faksu: 413533135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców – opracowanie dokumentacji projektowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3799ed4-d765-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców" - opracowanie dokumentacji projektowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach Działania 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich, Osi priorytetowej 6. Rozwój miast z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej, na której udostępniane jest SWZ z załącznikami oraz będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia;
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Na wskazanej stronie będą umieszczane także zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Informację będą również dostępne na Biuletynie Informacji Publicznej – BIP (zakładka: zamówienia publiczne/2022 rok): http://http://tuczepy.biuletyn.net
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Aneta Palmąka e-mail: inwestycje@tuczepy.pl
1.1. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
1.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
1.4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych przez mail wynosi 20 MB.
1.5 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub pocztę elektroniczną.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z
RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w
załączniku do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w formularzu ofertowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.I.271.4.PZP.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców”.
I. W skład kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” wchodzi następujący zakres prac:
1. Opracowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót do Starostwa powiatowego, projektu zagospodarowania terenu dla zadań określonych w projekcie rewitalizacyjnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2. Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
3. Pozyskanie do projektowania niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
4. Pełnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją,
5. Uzupełnieniem szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie pojawiające się w roku realizacji inwestycji,
6. Udzielenie odpowiedzi na pytania zadanie w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu
7. Opracowanie szczegółowych kosztorysów dla poszczególnych zadań wraz z przedmiarem robót;
8. Opracowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu dla terenu objętego rewitalizacją jeśli będzie taki wymagany,
9. Uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym, właściwymi organami oraz z dysponentami mediów,
10. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
11. Opracowanie informacji BIOZ;
II. Zadania przewidziane do realizacji w ramach projektu:
1. Przedmiotem projektowanej inwestycji jest adaptacja zabytkowego budynku dawnej „organistówki” / „wikarówki” oraz jego otoczenia na cele kulturalne, turystyczne i społeczne (muzeum regionalne, świetlica środowiskowa). W ramach zadania planowane są prace adaptacyjne, budowa instalacji teletechnicznej i panele PV oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku oświetlenie parkowe, dojazdy, alejki, chodniki, monitoring zewnętrzny.
Działka objęta zadaniem: Nr 100.
2. Estetyczne i funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni publicznych miejscowości Tuczępy w ramach zadania przewidziano:
1) Strefa wokół budynku Szkoły Podstawowej: w obszarze tym stworzony zostanie edukacyjny plac zabaw dla dzieci, wyposażony w nowoczesne urządzenia małej architektury, ścieżka edukacyjna, stacja pogodowa „mały meteorolog” oraz miejsce rekreacji (utwardzony plac z ławkami i oświetleniem). W ramach zadania zaprojektowano również modernizację zdegradowanego ogrodzenia, utworzenie wjazdu (drogi dojazdowej na teren szkoły od strony wschodniej, prowadzącej do projektowanego parkingu), stworzenie alejek o nawierzchni utwardzonej (na potrzeby ścieżki edukacyjnej), lokalizację tablic informacyjnych wzdłuż ścieżki, lokalizację elementów małej architektury parkowej (ławki, kosze na odpady, stojaki na rowery, energooszczędne latarnie wysokie i lampy niskie), a także cięcia pielęgnacyjne dojrzałych drzew i nasadzenie drzew i krzewów rodzimych liściastych. Budowa parkingu, utwardzony asfaltem, budowę wiaty zadaszonej na śmieci, budowa altany zadaszonej z ławkami i grilem, montaż trzech bram wjazdowych, przy modernizacji ogrodzenia, monitoring zewnętrzny
Działka objęta zadaniem: 280/15;
2) Strefa sportu – otoczenie boisk: teren zlokalizowany w zachodniej części obszaru objętego projektem, otaczający boisko sportowe „Orlik”, sąsiadujący ze Szkołą Podstawową oraz placem w otoczeniu Urzędu Gminy w Tuczępach. W ramach zadania umieszczenie altany z grillem (zadaszonej). Ponadto utworzony zostanie wjazd na plac targowy od strony południowej, zjazd do drogi gminnej oraz nasadzona zostanie zieleń, a także zmodernizowane będzie istniejące i utworzone nowe oświetlenie (energooszczędne), uzupełnienia ogrodzenia, założenie bramy wjazdowej, w związku z utworzeniem zjazdu na drogę, monitoring zewnętrzny.
Działka objęta zadaniem: 280/8; 289/2.
3) Strefa rekreacji – amfiteatr: teren zlokalizowany w południowo-zachodniej części obszaru objętego projektem, sąsiadujący z boiskiem „Orlik” oraz placem w otoczeniu Urzędu Gminy
w Tuczępach. W miejscu tym stworzona zostanie muszla koncertowa o wym. ok. 8 m x 12 m z zapleczem sanitarnym, szatnią wraz z infrastrukturą towarzyszącą (scena z przenośnym nagłośnieniem, oświetleniem latarnie z oświetleniem energooszczędnym i siedziska mobilne) oraz zagospodarowany teren wokół obiektu (nawierzchnie utwardzone i biologicznie czynne), modernizacja ogrodzenia, montaż bramy wjazdowej na działce nr 285, montaż bramy wjazdowej na działce nr 280/4, uzupełnienie nasadzeń, monitoring zewnętrzny.
Działki objęte zadaniem: 289/2 ; 285 ; 280/4.
4) Strefa centralna – otoczenie budynku Urzędu Gminy: w ramach zadania zagospodarowana zostanie przestrzeń publiczna wokół budynku użyteczności publicznej poprzez nasadzenia drzew i krzewów (zieleń urządzona), lokalizację tablicy ogłoszeniowej w formie gabloty, utworzenie ścieżek pieszych utwardzonych (ścieżki na terenie zieleni za budynkiem), lokalizację elementów małej architektury parkowej (ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe, latarnie, lampy niskie z energooszczędnym oświetleniem), budowa parkingu utwardzonego kruszywem kamiennym, demontaż zniszczonego ogrodzenia, dwa klomby prostokątne z nasadzeniem krzewów i lampami, monitoring zewnętrzny.
Wszystkie założenia z projektu, opisane powyżej, będą realizowane i ponadto:
Działki objęte zadaniem: 288/1; 289/2.
5). Strefa centralna – otoczenie Centrum Kultury: obszar wymaga uporządkowania i ujednolicenia tkanki architektonicznej, zwłaszcza w zakresie nawierzchni utwardzonych. Planuje się więc poprawę jakości nawierzchni utwardzonej drogi dojazdowej, prowadzącej do budynku ośrodka zdrowia oraz pielęgnację nasadzeń zieleni, wykonanie utwardzenie kostką brukową za budynkiem Centrum Kultury, ok. 50 m2, demontaż ogrodzenia, montaż altany zadaszonej, montaż wiaty zadaszonej na śmieci dz. nr 289/2, monitoring zewnętrzny.
Działki objęte zadaniem: 288/2; 289/1; 289/2.
6). Strefa centralna – zieleniec w pobliżu budynku usługowego (dz. ewid. 283/6, 86): w ramach zadania planuje się na działka nr 283/6 – montaż pojemnika na elektroodpady, na działce nr 86 – montaż lampy hybrydowej, montaż fontanny, monitoring zewnętrzny
Działki objęte zadaniem: 283/6, 86.
7) Teren rekreacyjny – otoczenie pomnika: jest to teren zlokalizowany w północnej części obszaru objętego projektem, który pełni funkcję zieleńca z umieszczonym w centralnym punkcie pomnikiem – głazem narzutowym. Wokół pomnika zlokalizowane są mniejsze kamienie z tablicami pamiątkowymi, dwie ławki i tablica informacyjna z mapą gminy. W ramach zadania planuje się poprawę jakości przestrzeni publicznej poprzez stworzenie nawierzchni utwardzonych, lokalizację dodatkowych ławek, umieszczenie stojaków rowerowych, koszy na śmieci, oświetlenia oraz nowych nasadzeń charakterystycznych dla nasadzeń miejskich, oświetlenie dodatkowe poprzez montaż lampy hybrydowej,
Działka objęta zadaniem: 80,
8). Montaż oświetlenia - latarnie wysokie działki nr 101, 284, 281/1, 282/6,
Szczegółowy zakres prac oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów zagospodarowania terenu do ustalenia z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi wagami przy ocenie poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium Cena (C) – 60 pkt
2) Kryterium Liczba wizyt na budowie (L) – 40 pkt
3) Ocena wg kryteriów wskazanych w pkt 1 i 2:
Łączna liczba punktów (P) = suma punktów (C) i (L), zostanie przeprowadzona w następujący sposób:
I Punkty przyznane za kryterium cena liczone będą następująco:
Kryterium cena C=(CN/CB)*60%,
gdzie:
C - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
CN – Najniższa cena oferty;
CB – Cena badanej oferty;
II Opis sposobu obliczania kryterium - Liczba wizyt na budowie podczas robót budowlanych w ramach nadzoru autorskiego.
Kryterium Liczba wizyt na budowie podczas robot budowlanych (L): L=(przyznana pkt wg Lw)
• (Lw) Wizyty na budowie podczas wykonywania robót budowalnych, w ramach nadzoru autorskiego – 1 wizyta co dwa tygodnie – 40 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie podczas wykonywania robót budowalnych, w ramach nadzoru autorskiego – 1 wizyta co cztery tygodnie – 20 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie podczas wykonywania robót budowalnych, w ramach nadzoru autorskiego – 1 wizyta co sześć tygodni – 0 pkt
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania 40.
Wizyty będą potwierdzane wpisem obecności w rejestrze znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.
Łączna liczba punktów (P): P=C+L.
Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę z największą liczbą punktów. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania 100.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wizyt na budowie podczas robót budowlanych w ramach nadzoru autorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania , oświadczenie o grupie kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowo opisane w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
c) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli
Dotyczy);
l Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określa przepis ustawy pzp. Szczegółowy zakres zmian umowy określa projekt wzór umowy do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 150
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (art. 275 pkt.2) ustawy Pzp):
a) Zamawiający zgodnie z art. 275 pkt.2) ustawy Pzp przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty, która podlegać będzie ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
b) Negocjacje, o których mowa powyżej nie będą mogły prowadzić do zmiany treści SWZ oraz będą dotyczyły wyłącznie tych elementów oferty, które podlegać będą w ramach kryteriów oceny ofert.
c) Kryteria oceny ofert, które Zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert:
Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Dopuszczeni będą wszyscy, spełniający warunki udziału w postępowaniu.
d) Ofertę Wykonawcy nie zaproszonego do negocjacji uznaje się za odrzuconą.
e) Jeżeli w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, liczba złożonych przez Wykonawców ofert niepodlegających odrzuceniu będzie mniejsza niż trzy Zamawiający będzie kontynuował postępowanie.
f) Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wybory najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w ramach kryteriów oceny ofert.
g) Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą oferty o wykonawcach:
- których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
- których oferty zostały odrzucone;
- którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji w przypadku o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
h) Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce i termin negocjacji oraz sposób prowadzenia negocjacji wraz z kryteriami oceny ofert w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia ofert.
i) Prowadzone negocjacje będą miały charakter poufny.
j) Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostaną odrzucone, o zakończeniu negocjacji, oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
k) Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, ze termin nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
l) Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę, dodatkową która zawierać będzie nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie będzie mogła być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, któ®a jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlegać będzie odrzuceniu. Szczegóły w SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
a) Zamawiający obliguje wykonawców do odbycia wizji lokalnej. Z uwagi na szeroki i różnorodny zakres prac projektowych Zamawiający obliguje Wykonawców do odbycia wizji lokalnej na terenie objętym pracami w ramach projektu rewitalizacyjnego.
b) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej przez wykonawcę:
- przed planowanym przyjazdem Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się w drodze środków komunikacji elektronicznej w celu umówienia dogodnego terminu wizyty,
– w dni robocze, w godzinach od 8 do 14.00,
– termin takiej wizji zostanie wcześniej ustalony i zatwierdzony,
c) Złożenie oferty bez obowiązkowej wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a w szczególności winna posiadać niezbędne uzgodnienia.
2. Opracowanie projektowe powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii z dnia 23 listopada 2021 roku, zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. (Dz. U. 2021 rok poz.2280.),
2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 463)
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno– użytkowego (Dz. U. z 2021 roku poz. 2454)
4) Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno– użytkowego.
5) Kosztorys inwestorski z podziałem na branże, należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. 2021 poz.2458).
6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone na podstawie aktualnie obowiązujących norm. W każdej specyfikacji należy dokładnie określić roboty objęte daną specyfikacją. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Projektant opracuje na podstawie dokumentacji projektowej. Specyfikacja winna zawierać w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zakres i sposób jej opracowania określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego(t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129).
7) Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Pzp oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
8) W przypadku zmiany w/w obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zastosuje aktualne przepisy prawa.
3. Wykonawca ma posiadać osoby do realizacji zamówienia (wymagania minimalne): szczegółowo opisane w SWZ.