Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu do obowiązujących przepisów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-25
  • ZamawiającyBeskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00246282
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu do obowiązujących przepisów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 83

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/8172166

1.5.8.) Numer faksu: 33/8173463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rehabilitacja-jaworze.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu do obowiązujących przepisów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59deed9e-feaa-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019078/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału Leczniczo Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży do obowiązujących przepisów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bzlr.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bzlr.bip.gov.pl/;https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w treści SWZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
3. Zaszyfrowaną ofertę, przedmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i 2, podmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia, o których mowa w art. 117 ust. 4, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format .pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego, opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
4. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ oraz pełnomocnictwa do ofert składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy poprzez ogólnopolską platformę zakupową, pod rygorem odrzucenia (https://miniportal.uzp.gov.pl). Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę z wymaganymi dokumentami nie przekraczał pojemności 100 MB.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE;
c) poprzez ogólnopolską platformę zakupową, dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl;
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej Mini-portal, znajdują się w zakładce „Instrukcje” na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 13 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostosowanie drogi pożarowej na terenie Oddziału dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu do obowiązujących przepisów

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

34928300-1 - Bariery ochronne

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45442100-8 - Roboty malarskie

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie
przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią
załącznika nr 4 do SWZ
3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie
z treścią załącznika nr 4 do SWZ
4.Zdolnościami technicznymi lub zawodowymi niezbędnymi do wykonania
zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania
ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem VIII
ust. 3,8,9,10 treści SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności dowystępowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środkówdowodowych:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienianasumęgwarancyjnąokreśloną przez Zamawiającego, w wysokości 1 000 000,00 zł brutto (słownie: milion złotych 00/100 zł).b)informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż: 1 000 000,00 zł brutto (słownie: milion złotych 00/100 zł)..4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje zdolnościamitechnicznymi lub zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia następującychpodmiotowych środków dowodowych:a) wykaz minimum dwóch robót w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy dróg o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł (załącznik nr 5 do SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy wraz z określeniem powierzchni tych robót,b)wykaz osób (załącznik nr 6 do SWZ) przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. 1)Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowalne (Dz. U. 2019 r., poz. 1186), z doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w realizacji minimum 1 zadania dotyczącego budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum 1 000.000,00 zł brutto dla tego zadania;2) Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy Prawo budowlane lub uprawnienia im odpowiadające;za minimalny poziom zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający uznaje wskazanie osób posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenie RP w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia im odpowiadające, a dla Kierownika Budowy - dodatkowo wykazanie doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w realizacji minimum 1 zadania, zrealizowanego w okresie ostatnich 5 lat, dotyczącego budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o wartości minimum 1 000.000,00 zł brutto dla tego zadania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium w wysokości 48 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100 PLN).
2. Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:


Bank Gospodarstwa Krajowego
Nr konta: 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002
Tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/6/2022”

4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 15.06.2022 r. o godz. 900.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt b – d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, zostanie odrzucona.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnieniu postepowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie wpłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postepowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XVIII.
11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt. b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 273
ust.1 PZP, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oferta wspólna musi zostać przygotowana i
złożona w następujący sposób:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek
załączenia pełnomocnictwa;
b) oferta musi być podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie;
c) do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy;
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka
winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z
nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego czas
realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez
któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:a)
wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą
przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie
obowiązków Stron,b) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych
w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania
Zamawiającego określone w SWZ lub
wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie;
w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia
albo terminu wykonania umowy (o
czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie,c) wystąpi
konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony
Zamawiającego),d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których
nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,e) przejścia na
następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego
wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku
dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,f) zmiany w oznaczeniu
firmy
(nazwy) Wykonawcy oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z tym
zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy z
zachowaniem pozostałych postanowień
Umowy,g) nastąpi zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy,h)
nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w załączniku nr…. do wzoru umowy – zmiana cen jednostkowych
brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto
pozostaną bez zmian,i) nastąpi zmiana stawki podatku akcyzowego dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr … do
Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, w którym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu
zmiany wskazanej regulacji na ceny jednostkowe towarów wyszczególnionych w załączniku nr … do wzoru umowy; zmiana
cen jednostkowych netto o wielkość zmiany podatku akcyzowego nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego
zmieniającego stawkę,j) wystąpią inne, niż przewidziane powyżej okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, a
zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie naruszają przepisów ustawy PZP,k) gdy nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w okresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy.2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści, oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z okoliczności
przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) i ust. 2 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez formularze dostępne po zalogowaniu się na ePUAP https://epuap.gov.pl lub na miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy stolarzy - Skoczów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Wraz z rozwojem firmy - poszukujemy osoby na stanowisko STOLARZ. Oferujemy: - miejsce pracy: Skoczów - umowa o pracę, pełen etat - praca stacjonarna - praca jednozmianowa (8h) - możliwość rozwoju zawodowego - atrakcyjne warunki finansowe (znacznie powyżej minimalnej krajowej) - możliwość ubezpieczenia grupowego Wymagania mile widziane: - doświadczenie w pracy z drewnem i materiałami drewnopochodnymi - umiejętność obsługi maszyn stolarskich - umiejętności organizacji pracy - motywacja do pracy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI