Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Końskich
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-11
  • Numer ogłoszenia512557-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512557-N-2019 z dnia 2019-02-11 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich: Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, krajowy numer identyfikacyjny 29102012600000, ul. ul. Staszica  2 , 26-200  Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 375 08 30, e-mail zdp.konskie@op.pl, faks 41 37227 29.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie , zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich (pokój nr 328) ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie . Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego
Numer referencyjny: NZ.3431.1.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest : Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . Zamówienie obejmuje : Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2019 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 1. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 6350 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 4820 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 3470 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 141,2 km). CZĘŚĆ 2. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 400 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 5800 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 5000 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2930 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 142,2 km). CZĘŚĆ 3. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 7335 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 7455 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2960 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 170,4 km). Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 – 3. CZĘŚĆ 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni lub wykuciu do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno – bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) oraz uszczelnienie połączeń technologicznych. Lokalizacja robót – miejsca wbudowania masy ustalona zostanie przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego. Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca. Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi: - otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy (na małe powierzchnie dopuszczamy zagęszczarkę płytową), - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót. Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami: - wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, - protokołu odbioru wykonanych remontów , Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-07-17

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: w przypadku składania oferty na Część 1: co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 zł brutto. w przypadku składania oferty na Część 2: co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia o wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł brutto. w przypadku składania oferty na Część 3: co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia o wartości nie mniejszej niż 310 000,00 zł brutto. w przypadku składania oferty na Część 4: co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w technologii masą na gorąco o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca dane dotyczące wartości wykonywanych robót wykaże w innej walucie niż PLN, Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. w dniu 11.02.2019r 4.2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował . W przypadku składania oferty na Część 1: specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem W przypadku składania oferty na Część 2: specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem W przypadku składania oferty na Część 3: specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 5.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.1.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa pkt. 4.5 i 4.10- jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 powyżej stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, tj.: 5.3.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.3.2 wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Jeżeli wykonawca składa inne dokumenty, zobowiązany jest przedstawić uzasadnione przyczyny o obiektywnym charakterze, z powodu których nie jest w stanie przedstawić dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy łącznie z wezwaniem do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 5.3. W razie konieczności, w szczególności gdy wykaz robót budowlanych lub dowody potwierdzające ich należyte wykonanie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 5.3.3 wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy łącznie z wezwaniem do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 5.3. 5.3.4 dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, wymienionych w pkt 5.3.1 – 5.3.3 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy , jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert 7.17 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 i 5a do SIWZ. W pkt. 4 formularza należy podać zaoferowany Termin gwarancji, rękojmi który nie może być krótszy niż 8 miesięcy i dłuższy niż 12 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wpisze terminu udzielonej gwarancji, rękojmi zamawiający uzna, że wykonawca udzielił 8 miesięcy gwarancji, rękojmi. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres (termin) gwarancji, rękojmi krótszy niż 8 miesięcy albo dłuższy niż 12 miesięcy albo inny niż przedstawiony w tabeli w pkt. 12.4 SIWZ, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji , rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Numeracja zastosowana w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej przez Zamawiającego w SIWZ . Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór klauzul informacyjnych w zakresie zawierania, wykonywania i rozliczania umów procedowanych w ramach ustawy - Prawo zamówień publicznych Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Konecki reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatu w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, zwany dalej „Administratorem danych”; Może się Pan/Pani z nami kontaktować poprzez numer telefonu 41 375 08 30 lub adres email: zdp.konskie@op.pl. 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia, a także rozliczenia dofinansowania UE uzyskanego przez Powiat Konecki na realizacje umowy. 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 6) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania**, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. W tym profilowaniu; 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od daty zakończenia realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn.zm.). W przypadku postępowania współfinasowanego ze środków UE – okres przechowywania może być dłuższy, określony zgodnie z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006; 9) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych – adres e-mail: biuro@inbase.pl. Z Inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez Administratora danych Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem danych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . Zamówienie obejmuje : Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2019 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 1. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 6350 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 4820 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 3470 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 141,2 km). Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 – 3. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji, rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest :Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, SmykówOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. 2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . 3. Zamówienie obejmuje : Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2019 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 2. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 400 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 5800 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 5000 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2930 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 142,2 km). Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 – 3. 4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót. Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami: - wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, - protokołu odbioru wykonanych remontów , 5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji, rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. 2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . 3. Zamówienie obejmuje : Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2019 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 3. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 7335 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 7455 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 2960 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej – 170,4 km). Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 – 3. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót. Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami: - wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, - protokołu odbioru wykonanych remontów , 5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji, rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: t cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach – remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych – teren Powiatu Koneckiego 2.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) – remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. 2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . 3. Zamówienie obejmuje : Części 1 – 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni – remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni – w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ – warunki prowadzenia robót oraz załączniku nr 1a do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi – na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni – 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości – 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości – 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości – 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2019 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni lub wykuciu do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno – bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) oraz uszczelnienie połączeń technologicznych. Lokalizacja robót – miejsca wbudowania masy ustalona zostanie przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego. Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca. Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi: - otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy (na małe powierzchnie dopuszczamy zagęszczarkę płytową), - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności – 300 Mg 4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego – za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót. Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami: - wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, - protokołu odbioru wykonanych remontów , 5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego – przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji, rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI