Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA. Część 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA. Część 3: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA. Część 4: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, SZEROKOŚCI 1,5 MB STR. PRAWA CZĘŚĆ 5: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M. Część 6: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJędrzejów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-19
  • Numer ogłoszenia576143-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576143-N-2019 z dnia 2019-07-19 r.

Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych: Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA. Część 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA. Część 3: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA. Część 4: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, SZEROKOŚCI 1,5 MB STR. PRAWA CZĘŚĆ 5: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M. Część 6: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 29994337900000, ul. Stefana Okrzei  83 , 28-300  Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 861 426, e-mail zdpjedrzejow@wp.pl, faks 413 861 171.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.powiatjedrzejow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1481 oraz z 2018r. poz. 106,138,650,1118i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów - Dział Zamówień publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA. Część 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA. Część 3: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA. Część 4: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, SZEROKOŚCI 1,5 MB STR. PRAWA CZĘŚĆ 5: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M. Część 6: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M.
Numer referencyjny: ZP.451.Rb.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA. 1. Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa 2. Wykonanie rowu krytego 3. Chodniki z kostki brukowej 4. Wjazdy z kostki brukowej 5. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Część 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA. 1. Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa 2. Wykonanie rowu krytego 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Część 3: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA. 1. Roboty ziemne i rozbiórkowe 2. Podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Część 4: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, szerokości 1,5 mb, str. prawa 1. Roboty ziemne i rozbiórkowe 2. Podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. CZĘŚĆ 5: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M. 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Roboty ziemne i podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Część 6: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M. 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne i podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233260-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000, 00 zł. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż „złoty”/PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a) Wykonanie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu chodnika o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż „złoty”/PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie. b) Wykonawca będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie. c)osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownik Budowy - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje i wymagania: Kierownik budowy – posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , które są wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz.290 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 ze zm.). Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wskazanie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu rtych osób- dotyczy osoby wskazanej przez wykonawcę jako kierownika budowy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.6.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 9.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.6.2. siwz: 1) pkt 1 - 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9.7.1) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9.7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 9.7.1. stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 złotych 2) wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu chodnika o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane - Formularz 3.1. Zdolności zawodowe. 3) dowody określające czy roboty budowlane wykonane przez wykonawcę i wymienione w Formularz 3.1. Zdolności zawodowe zostały wykonane należycie; 4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. – Formularz nr 3.2. Zdolności techniczne; 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – Formularz 3.3 Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia; 6) w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie w formie Formularz 3.4. zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla każdego zadania oddzielnie w wysokości: Część 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA. 5 500,00 zł, słownie: pięć tysięcy pięćset i 00/100 złotych Część 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA. 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące i 00/100 złotych Część 3: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA. 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc i 00/100 złotych Część 4: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, szerokości 1,5 mb, str. prawa 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset i 00/100 złotych CZĘŚĆ 5: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M. 1 200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście i 00/100 złotych Część 6: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M. 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 złotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: b) jeśli w toku wykonywania dzieła zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego zamawiający może dokonać podwyższenia umownego wynagrodzenia. Zwiększenie wynagrodzenia umownego będzie odbywać się poprzez dodanie do kosztorysu ofertowego prac, które są niezbędne do wykonania zamówienia oraz dodanie ich wartości do wartości umownej. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania zgody zamawiającego. c) jeżeli w toku wykonywania dzieła zajdzie konieczność odstąpienia od wykonywania prac, które były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego zamawiający może dokonać zmniejszenia umownego wynagrodzenia. Zmniejszenie wynagrodzenia umownego będzie odbywać się poprzez wykreślenie z kosztorysu ofertowego prac, które nie będą wykonywane i odjęcie ich wartości od wartości umownej. d) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. e) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. f) zmiana inspektora nadzoru, bądź kierownika robót 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Za silę wyższą warunkująca zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia h) przedłużająca się procedura przetargowa 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w kosztorysie, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w kosztorysie oraz w STWiORB, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 3. 5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 6. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie pkt 2 umowy, zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie pkt 3 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 5 lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 7. Wniosek, o którym mowa w pkt 6 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie do 20 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 6 wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w § 3 wynagrodzenie Wykonawcy, i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 6 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 8. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 11. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 9 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 12. W terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 6 wraz z propozycją wyceny robót i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 13. W terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 14. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. § 11 Odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego 1. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia uzyskania przez niego wiedzy o okoliczności uzasadniającej odstąpienie, jeżeli Wykonawca: a) z przyczyn zawinionych nie wykonuje umowy lub wykonuje ją nienależycie i pomimo pisemnego wezwania Wykonawcy do podjęcia wykonywania lub należytego wykonywania umowy w wyznaczonym, uzasadnionym technicznie terminie, nie zadośćuczyni żądaniu Zamawiającego, b) bez uzasadnionej przyczyny przerwał wykonywanie robót na okres dłuższy niż 20 dni robocze i pomimo dodatkowego pisemnego wezwania Zamawiającego nie podjął ich w okresie 5 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy dodatkowego wezwania, c) z przyczyn zawinionych nie przystąpił do odbioru terenu budowy albo nie rozpoczął robót albo pozostaje w zwłoce z realizacją robót tak dalece, że wątpliwe jest dochowanie terminu zakończenia robót, d) podzleca całość robót lub dokonuje cesji umowy, jej części bez zgody Zamawiającego, e) podzleca jakąkolwiek część przedmiotu umowy, co do której Zamawiający nałożył obowiązek wykonania przez Wykonawcę własnymi siłami, 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach; w tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji jakości w zakresie określonym w umowie na część zobowiązania wykonaną przed odstąpieniem od Umowy. 4. Odstąpienie od umowy następuje za pośrednictwem listu poleconego za potwierdzeniem odbioru lub w formie pisma złożonego w siedzibie Wykonawcy za pokwitowaniem, z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-05, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: : PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ZŁOTNIKI OD KM 4+950 DO KM 5+470 DŁUGOŚCI 520 MB, SZER. 1,5 M, STR PRAWA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa 2. Wykonanie rowu krytego 3. Chodniki z kostki brukowej 4. Wjazdy z kostki brukowej 5. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji40 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0216T ŻARCZYCE DUŻE - WYGNANÓW - ZŁOTNIKI - LIPNICA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI WYGNANÓW OD KM 2+270 DO KM 2+555 DŁUGOŚCI 285 MB, SZER. 1,5 M, STR LEWA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa 2. Wykonanie rowu krytego 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0185T BOLEŚCICE - PIOŁUNKA - JEZIORKI - KLEMENCICE - LASKOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KLEMENCICE OD KM 8+640 DO KM 8+750 DŁUGOŚCI 110 MB, SZEROKOŚCI 1,3 M STR LEWA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty ziemne i rozbiórkowe 2. Podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
okres gwarancji 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ - KLIMONTÓW - WODZISŁAW - PIOTRKOWICE - NAWARZYCE - WOLA LUBECKA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIOTRKOWICE OD KM 25+554 DO KM 25+754 DŁUGOŚCI 200, szerokości 1,5 mb, str. prawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty ziemne i rozbiórkowe 2. Podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0152T TYNIEC - OKSA - MIERONICE - MIĄSOWA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIĄSOWA OD KM 34+235 DO KM 34+340, DŁUGOŚCI 105 MB, SZER. 1,5 M.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Roboty ziemne i podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancj 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0155T BRZEGI - SOBKÓW - CHOMENTÓW - LIPA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHOMENTÓW OD KM 11+565 DO KM 11+675 DŁUGOŚCI 110 MB, SZER. 1,2 M.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne i podbudowa 3. Elementy chodnika 4. Roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa załączony kosztorys ofertowy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha - Holendry
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie zbiornika rekreacyjnego o powierzchni ok. 1 ha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI