Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Trutnowy w Gminie Cedry Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Cedry Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 191674954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜M. Płażyńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: ˜Cedry Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜83-020
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜pawel.faczynski@cedry-wielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.cedry-wielkie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Trutnowy w Gminie Cedry Wielkie
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e0945637-c3a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00005216/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Trutnowy - aktywacjalokalnej społeczności i umożliwienie im organizacji inicjatyw społecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1)Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.3)System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie4)Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.5)Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.6)Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.7)Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.8)Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.9)Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:1. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarekc)system operacyjny Windows 7 i późniejsze2.Oprogramowanie wbudowane w SmartPZPa)zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)b)w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Webc)oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.10)Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 11)Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. 12)Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług SystemuPozostałe informacje zawarte w ust. VIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ˜https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, iż: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, ze: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie; • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Cedry Wielkie jest Pan Tomasz Henzler, kontakt: email: tomasz.henzler@cbi24.pl, nr telefonu: 533 667 100; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 ustawy Pzp. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ,,ustawa Pzp"; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z warstwą elastyczną typu ET, wraz z oświetleniem i wyposażeniem. Boisko zlokalizowane na działce numer 137 w miejscowości Trutnowy. Projektowane, w dokumentacji prorjektowej, plac zabaw i siłownia będzie realizowany w osobnym postępowaniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boisk do dyscyplin sportowych wraz z wyposażeniem i malowaniem linii w następującym zakresie: a) boisko uniwersalne do piłki ręcznej 20,00 m x 40,00 m -1 szt. b) boisko do siatkówki i tenisa 9,00 m x 20,00 m - 1 szt. c) boisko treningowe do koszykówki wym. 10,71 m x 20,00 m - 2 szt.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik 6 do SWZ a w szczególności:1) budowę boiska o powierzchni 968 m2, o wymiarach 22 m x m., z nawierzchnią poliuretanową o gr. min. 14 mm, warstwą elastyczną typu ET o gr. min. 35 mm;a. budowę ogrodzenia panelowego o długości 136m, wysokości 4 m. W ogrodzeniu należy zamontować bramę techniczną, wjazdową o wymiarach w świetle 250 cm i furtkę wejściową o wymiarach 150 cm; b. ustawienie przy boisku ławek z siedziskami plastikowymi z oparciem o wys. 25cm na konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo – 2 szt. po 20 miejsc, oraz kosz na śmieci poj. 60 l – szt.1;c. wykonanie ciągu pieszego z kostki gr. 6 cm nawiązując do stanu istniejącego przy budynku przedszkola; 2) wykonanie obrzeża nawierzchni boiska i chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej;3) montaż przy wejściu na boisko, w kostce gumowej wycieraczki o wymiarach 1 m x 2 m;4) montaż wzdłuż ciągu pieszego, przed wejściem na boisko dwóch ławek szer. 200 cm. oraz kosza na śmieci poj. 60l – szt. 1 Ławki na konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem i oparciem należy zamontować przez zakotwienie nóg; 5) wykonanie odwodnienia boiska – powierzchniowo do gruntu, spadkami poprzecznymi i=0,5 % na teren przyległy do płyty boiska, 6) wyposażenie boiska sportowego w następujące elementy:a) montaż bramki do piłki ręcznej 300 x 200 cm wraz z wyposażeniem – 2 szt., b) montaż konstrukcji wsporczej koszy do koszykówki wraz z wyposażeniem – 4 kpl., c) montaż słupków z siatką do siatkówki oraz tenisa ziemnego wraz z wyposażeniem – 1 kpl, 7) wykonanie oświetlenie boiska obejmującego: słupy aluminiowe h-10m – 4szt., naświetlacze LED 200 W- 8 szt., szafę oświetleniową TO do sekcyjnego sterowania oświetleniem z licznikiem energii elektrycznej. Słupki, łącznie z oświetleniowym należy zabezpieczyć osłonami z pianki poliuretanowej.8) montaż piłkochwytów z siatki polipropylenowej (na wysięgniku ogrodzenia) o długości 22 m i wysokości 4 m, – 2 kpl4. Wszystkie słupki, łącznie z oświetleniowymi należy zabezpieczyć elastycznymi osłonami, demontowalnymi: - grubość osłon min. 5 cm, wysokość 200cm, szerokość 40 cm; - montaż za pomocą pasków z rzepami (min. 10 szt.)wokół słupka siatkówki lub stojaka do koszykówki.5. Na powyższe zadanie Zamawiający posiada Zgłoszenie Robót Budowlanych AB.6743.36.2018.WC.GC z dnia 10.01.2018r.- załącznik 8 do SWZ.6. Wykonawca winien zrealizować zadanie w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załączniki do SWZ, oraz zapisy SWZ, a także uwzględnić wszelkie koszty robót w celu uzyskania pełnej funkcjonalności przedmiotu zamówienia. Przedmiary stanowiące załącznik 9 do SWZ są pomocniczym elementem procesu budowlanego. 7. Pozostałe wymagania zawarte w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne