Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Paw

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPawłów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyGmina Pawłów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038580
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c9cc00-a35c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003634/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: inwestycje@gmina-pawlow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przyich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań wminiPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy w Pawłowie (platformaePUAP): /4217ghhqcw/skrytka. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w podrozdziale 7.2 SIWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnegona ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email inwestycje@gmina-pawlow.pl . Dokumenty elektroniczne, składane są przezWykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany powyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.z 2020 poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Wójt Gminy Pawłów, Pawłów 56, 27-225 Pawłów, tel. 41 272-16-14, email: urzad@pawlow.pl; 2) wsprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z InspektoremOchrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@pawlow.pl; 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej mniejszej niż próg unijny dla robótbudowlanych pod nazwą: Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana reprezentujących orazwskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio,będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych zrozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń wokresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązkównałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży iudostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa,nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14ust. 5 RODO. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 71ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.poz. 2019 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawaPzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych Osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana Danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. W przypadku dojściado zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących orazwskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio,będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych zrozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń wokresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązkównałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży iudostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa,nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGKiP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu trybuny sportowej przy pełnowymiarowym boisku piłkarskim oraz dojścia do trybun z parkingu. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr 588/2, 307/2, 308/2, 309/4, 310/3, 310,5, 312/2, 313/2, 314/1, 315, 316/2, 317/2, 317/4 położonych w miejscowości Pawłów (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie).Projektuje się trybunę 4-rzędową, zadaszoną, na 600 miejsc siedzących składającą się z 4-ech sekcji zgodnie z projektem budowlanym. Konstrukcja trybuny stalowa, ocynkowana ogniowo - wymaga się potwierdzenia cynkowania wg normy PN EN ISO 1461, podesty wykonane z krat pomostowych wykonanych z płaskowników o oku nie większym niż 45x45 mm i wysokości min. 30 [mm]. Uszczegóławia się zadaszenie w formie łuku o promieniu gięcia 1650 [mm] i 1400 [mm] +-100 mm jest mocowane do konstrukcji trybuny – nie dopuszcza się zadaszenia wolnostojącego z płaskim lub skośnym dachem. Dla konstrukcji trybuny i zadaszenia wymaga się jak zwykle obliczeń statycznych i wytrzymałościowych w oparciu o normy budowlane z uwzględnieniem obciążeń stałych, obciążeń zmiennych technologicznych, a także czynniki atmosferyczne takie jak wiatr i śnieg - spełnienie założeń dla III strefy obciążenia śniegiem oraz I-strefy obciążenia wiatrem – strefy adekwatne dla lokalizacji trybuny. Ponadto wymaga się spełnienia wymagań aktualnie obowiązujących norm m. in. EN 13200-6:2020; EN 13200-1:2019. Przed pierwszym rzędem siedzisk projektuje się podest o wysokości 200 [mm] od poziomu terenu, a różnica w poziomach rzędów równa 400 [mm]. Szerokość podestów w miejscach gdzie zakłada się ciąg komunikacyjny nie mniejsza niż 890 [mm] w tym min. 500 [mm] szerokości światła dla ciągu komunikacyjnego. Wymagana szerokość dla wejść/wyjść to 2000 [mm] +/- 100 [mm]. Boki trybun zabezpieczają barierki zgodne z obowiązującymi normami. Zabezpieczeniem - barierką za ostatnim rzędem siedzisk będzie konstrukcja zadaszenia. Zadaszenie w formie łuku po montażu w najwyższym punkcie osiąga 4400 mm +/- 200 mm i wypuszcza się przed pierwszy rząd siedzisk minimum 800 mm, co znacznie zabezpiecza widzów przed opadami atmosferycznymi. Nachylenie zadaszenia pod kątem 8-12 stopni spełnia wymogi strefy obciążenia śniegiem i sprawnie odprowadza wodę. Pokrycie dachu wykonane z płyt poliwęglanu komorowego /PW/ gr. 10 [mm] odpornego na promieniowanie UV mocowane jest do konstrukcji stalowej specjalnymi profilami aluminiowymi z uszczelnieniem. Wszystkie łączenia PW zabezpieczone przed przeciekaniem wody.Na zadaszeniu w sekcjach środkowych trybun przewiduje się zamocowanie na stałe napisu wykonanego na pasie z blach aluminiowych składający się z 28 szt liter wysokość liter 50 cm o brzmieniu GMINNY KLUB SPORTOWY ARKA PAWŁÓW.Przewiduje się siedziska wandaloodporne do stosowania na zewnątrz z podwójną ścianką oparcia w kolorach żółtym i niebieskim w proporcjach uszczegółowionych na etapie realizacji.Fundament pod trybuną wykonać zgodnie z wytycznymi producenta przy spełnieniu wymagań lokalizacyjnych.Przewiduje się utwardzony plac o wymiarach 9 x 100 m z kostki betonowej typ Behaton grubości 6 cm w kolorze czerwonym pod trybunami i ciągiem pieszym.Chodnik dojście do parkingu o szerokości 2 m i długości 100 m wykonać z kostki betonowej typ Holland w kolorze czerwonym.W kolejnych etapach planowane jest wykonanie oświetlenia i na tym etapie przewiduje się ułożenie kabla zasilającego typ YAKXS 4 x 50mm2 o Idd= 157A + taśma stalowa FeZn 25x4 stanowiąca żyłę ochronną PE usytuowanego między trybunami a płytą trawiastą boiska – wykonać zapasy kabla do wprowadzenia do masztów oświetleniowych i zawinąć poniżej poziomu kostki /takie parametry kabla należy zastosować do sporządzenia oferty/.Istniejące ogrodzenie boiska od strony zachodniej należy obniżyć do wysokości 1 m i zakończyć poręczą na wysokości 1,1, m zaś od strony zachodniej trybun wykonać ogrodzenie o wysokości max 2,2 m z siatki jak istniejące ogrodzenie boiska.Przy opracowaniu oferty należy kierować się wytycznymi j/w, uszczegółowionym przekrojem przez trybunę jak w załączeniu i elementem przedmiaru.Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz wytyczne Zamawiającego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.Przy sporządzeniu oferty należy kierować się wytycznymi zawartymi w uszczegółowieniu w opisie jak wyżej jak również parametrami określonymi w załączonych szkicach do SIWZ.Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów.Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie trybuny sportowej przy boisku piłkarskim.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierowałprzy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi (przedłużenie)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300 000,00 zł. (słownie złotych: trzysta tysięcy). * W przypadku podania wartości sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:A) doświadczenie:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 600 000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćset tysięcy), związaną z budową lub przebudową lub rozbudową trybuny sportowej lub boiska lub obiektu sportowego.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.B) kwalifikacje zawodowe:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że dysponuje:a) 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym (pełnienie obowiązków kierownika budowy) b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.** Kierownik budowy oraz kierownik robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2272).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: 1) dokumentówpotwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnejtego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowegośrodka dowodowego, o którym powyżej, Wykonawca może złożyć inny podmiotowy środek dowodowy,który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziałuw postępowaniu.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) Wykazu robótbudowlanych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym dowykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robotyzostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), określających czy te roboty budowlanezostały wykonane należycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliWykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robótbudowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, wktórych wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. W przypadku przedstawienia przezWykonawcę robót budowlanych obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolnościtechnicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość robótbudowlanych oraz podać wartość robót budowlanych w zakresie wymaganym warunkiem. 2) Wykazuosób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,Zamawiający żąda: 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonałpłatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);2) Zaświadczenia albo innego dokumentuwłaściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwegooddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne izdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedjego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonałpłatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lubgrzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznejlub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). U w a g a: Wprzypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego, Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym). 4) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 5) i 6) ustawy oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1)ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym). Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej określa pkt 6.4. SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z punktem 10.1 SIWZ na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz oferty (w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SWZ. W przypadkuzłożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawieraćwszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza oferty.Ponadto zgodnie z punktem 10.2 SIWZ do oferty winny być dołączone:1) Wadium w formie innejniż pieniądz - oryginał dokumentu gwarancji / poręczenia w postaci elektronicznej. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynnościnie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektronicznakopia notarialnie potwierdzona przez notariusza. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dodyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środekdowodowy – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów (w formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 5)Wypełnione oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzoremoświadczeń, według wzoru stanowiących załączniki do SWZ. 6) Oświadczenie o którym mowa wpkt 6.5 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia polegają na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcawnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.: a) pieniądzu; b)gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003 z dopiskiem:„Wadium na zadanie pn. Budowa trybuny sportowej przy boisku piłkarskim wraz z dojściem z parkingu w Pawłowie”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadiumznajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadkuwniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnegodokumentu gwarancji / poręczenia w postaci elektronicznej. tj. opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia (gwaranta/poręczyciela). Ztreści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwszeżądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od datyskładania ofert. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców(konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, żeWykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) –4) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału wpostępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie oddzielnie.2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2lit. B. SWZ, oświadczenie o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 3) SWZ oraz formularz oferty, sąskładane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegaćna zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (art.117 ust. 4 ustawy). 4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1), 2) i 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do ofertypełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym).5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnieokreślać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przezwszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tymWykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składaniaoświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie zpełnomocnikiem.Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywaławszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy (załącznik Nr 10 do SIWZ). Zamawiającyprzewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zakres możliwych zmian określonow §16 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Pawłów) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Za termin wykonania zamówienia rozumie się wykonanie przedmiotu umowy bez wad potwierdzone protokołem odbioru oraz uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie trybuny sportowej przy boisku piłkarskim.
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Zawady
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa pasa drogowego ul. Orzechowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pawłów: Modernizacja dróg dojazdowych w miejscowościach Warszówek i Radkowice Kolonia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pawłów: Zakup ciągnika z wyposażeniem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Zawady
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa pasa drogowego ul. Orzechowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI