Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Sienkiewiczawe Włoszczowie, dz. nr ewid. 3253/1, 3253/3, 3253/4, 3253/6 ob. 05 Włoszczowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 55
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413943680
1.5.8.) Numer faksu: 413943680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik-wloszczowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Sienkiewiczawe Włoszczowie, dz. nr ewid. 3253/1, 3253/3, 3253/4, 3253/6 ob. 05 Włoszczowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16acd440-a658-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa ( dalej Platforma).Korzystanie z platformy jest bezpłatne.2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania , zmiany specyfikacji SWZ , zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert ( np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.. 221 ustawy Pzp.6) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ,7) Instrukcje korzystania z Platformy „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem : https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie o ochronie danych), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o, ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, tel.4139 43680, e-mail: biuro@wzwik-wloszczowa.pl.2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postęp. o udzielenie zam. publicz. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu ; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, ograniczenia, przetwarzania,- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. pub. lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14. Od dnia zakończenia postępowania, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp., spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozp.15. Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.17. W związku z przetwarzaniem danych os. nie podlega Pan decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 22 Rozp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TE.341.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Sienkiewicza we Włoszczowie, dz. nr ewid. 3253/1, 3253/3, 3253/4, 3253/6 ob. 05 Włoszczowa:- sieć wodociągowa PE RC SDR 11 PN 16 Ø 125 mm o długości L= 298,00 m,- sieć wodociągowa PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 125 mm o długości L=28,50 m,- sieć wodociągowa PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 110 mm o długości L=10,50 m,- sieć wodociągowa PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 90 mm o długości L=72,40 m,- przyłącza wodociągowe z rur PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 63 mm – 10,20 m,- przyłącza wodociągowe z rur PE HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 40 mm – 20,10 m,- zasuwa odcinająca DN 110 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną - 8 kpl, - zasuwa odcinająca DN 80 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną - 7 kpl, - zasuwa odcinająca DN 65 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną - 2 kpl, - zasuwa odcinająca DN 50 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną - 8 kpl, - nawiertki NWZ 125/40 PE (z przepięciem do istniejących przyłączy) – 13 kpl., - hydrant nadziemny ppoż. DN 80 mm z zasuwą odcinającą kołnierzową DN 80 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną – 1 kpl.- hydrant podziemny ppoż. DN 80 mm z zasuwą odcinającą kołnierzową DN 80 mm PN 16 z żeliwa sferoidalnego z obudową i skrzynką żeliwną – 1 kpl.- rury osłonowe PE RC HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 160 – L= 53,0 m ( montowane przewiertem sterowanym),- rury osłonowe PE RC HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 200 – L= 10,0 m ( montowane przewiertem sterowanym),- rury osłonowe PE RC HD 100 SDR 11 PN 16 Ø 225 – L= 21,0 m ( montowane przewiertem sterowanym).Szczegółowy zakres rzeczowy planowanej inwestycji (ilość armatury, kształtek wodociągowych itp. określa również dokumentacja projektowa).Wykonanie robót budowlanych obejmuje:− tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,− przed przystąpieniem do wykonawstwa robót w pasie drogowym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Zarządcy drogi w celu prowadzenia robót – w trakcie robót przestrzegać warunków uzgodnień, − roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),− przewierty sterowane - wg. zagospodarowania terenu, − rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,− umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego, − ewentualne odwodnienia wykopów,− bieżącego wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,− dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilościowo-długościowym) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę – Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,− zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem,− próby szczelności, płukania i dezynfekcje sieci wodociągowej, − badania wody o przydatności do spożycia przez ludzi,− dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),- kamerowanie kanałów kanalizacji san.,− koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.Zakres zamówienia na podobne usługi : w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: cena (koszt) 60%, Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40%, Razem 100%. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA - 60% Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Liczba punktów = Cn/Cb x 60 Gdzie:- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych- Cb – cena oferty badanej- 60 wskaźnik stały Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: oferta oceniana w tym kryterium może uzyskać od 0 do 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1. Poniżej 48 miesięcy – oferta zostanie odrzucona 2. 48 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt. 3. 60 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt. 4. 72 miesięcy - wykonawca otrzyma 40 pkt. 4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg wzoru: Sp = C + G, gdzie Sp –Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty i okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla zamówienia, C - ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty, G - ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w dwóch kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 8 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:a) oczywiste omyłki pisarskie;b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w rozdziale III pkt 3 SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4