Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obręb 0002 Krosin oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody obręb 0004 Młynkowo, gm. Połajewo
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPołajewo
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-26
ZamawiającyGMINA POŁAJEWO
Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
Numer ogłoszenia2021/BZP 00030348
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030348 z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obręb 0002 Krosin oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody obręb 0004 Młynkowo, gm. Połajewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁAJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791112
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001162/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości obręb Krosin oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody na działce o numerze ewidencyjnym obręb Młynkowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polajewo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polajewo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf; dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 : Rozbudowa stacji uzdatniania wody na działce o numerze ewidencyjnym 627/7 obręb 0004 Młynkowo, gm. Połajewo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę stacji uzdatniania wody na działce o numerze ewidencyjnym 627/7 obręb 0004 Młynkowo, Gmina Połajewo – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności opracować dokumentacje projektowe, uzyskać wymagane warunki, opinie i uzgodnienia, decyzje administracyjne, uzyskać prawomocne pozwolenie na budowę a następnie wykonać zaprojektowane roboty budowlane. Przedmiot zamówienia został opisany na każdą z części w odrębnym Programie Funkcjonalno – Użytkowym ( dalej PF-U ) opracowanym przez p. mgr inż. Justynę Markowicz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 78
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic nieruchomości na działkach o numerze ewidencyjnym 135, 490, 77, 455/1 obręb 0002 Krosin, gm. Połajewo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości na działkach o numerze ewidencyjnym 135, 490, 77, 455/1 obręb 0002 Krosin, Gmina Połajewo – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności opracować dokumentacje projektowe, uzyskać wymagane warunki, opinie i uzgodnienia, decyzje administracyjne, uzyskać prawomocne pozwolenie na budowę, a następnie wykonać zaprojektowane roboty budowlane.Przedmiot zamówienia został opisany w odrębnym Programie Funkcjonalno – Użytkowym ( dalej PF-U ) opracowanym przez p. mgr inż. Justynę Markowicz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej dla Części Nr 1 -360.000 zł, dla Części Nr 2 - 260.000 zł, 2) zdolności technicznej i zawodowej : Dotyczy Części Nr 1 : w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej : co najmniej 2 dokumentacje projektowe obejmujące swym zakresem prace związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją stacji uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 30 m3/h oraz przebudowę ujęć głębinowych wody. Co najmniej jeden z powyższych projektów powinien obejmować projekt robót geologicznych odwiertu nowej studni głębinowej oraz likwidację studni głębinowej istniejącej lub regenerację istniejącej studni, co najmniej 1 robotę budowlaną budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności nominalnej nie mniejszej niż 30 m3/h wraz z przebudową ujęć głębinowych o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł brutto ( zadanie powinnoobejmować wykonanie odwiertu nowej studni głębinowej oraz likwidacje studni głębinowej istniejącej lub regenerację istniejącej studni ),3) Dysponują Zespołem projektowym w składzie : projektant w specjalności sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjno – budowlanej,4) Dysponują Zespołem wykonawczym w składzie : kierownik budowy uprawnienia w specjalności sanitarnej, kierownicy robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, technolog. Dotyczy części Nr 2 :. W okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej : co najmniej 2 dokumentacje projektowe obejmujące swym zakresem prace związane z budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej D=150 – 300 mm o długości min. 1000 m i tłocznej o D=110 mm wraz z przepompownią ścieków – w jednym lub kilku zadaniach, co najmniej 1 robotę budowlaną budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o długości co najmniej 1000 m wraz z przepompownią lub tłocznią ścieków sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł brutto,3) Dysponują Zespołem projektowym w składzie : projektant w specjalności sanitarnej, elektrycznej, 4) Dysponują Zespołem wykonawczym w składzie : kierownik budowy uprawnienia w specjalności sanitarnej, kierownik robót z uprawnieniami w specjalności drogowej. Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu ich spełniania zawarto w rozdziale VI SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych ( dla Części Nr 1 i Nr 2 ) :a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub Ewidencji, b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych ( dla Części Nr 1 i Nr 2 ) :a) wykazu usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ( wg załącznika Nr 4 ),b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: Na część Nr 1 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). Na część Nr 2 – 10 000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy zł )Wykonawca składający ofertę na część Nr 1 i Nr 2 musi wnieść wadium w kwocie 20.000 zł i 10.000 zł, razem 30.000 zł.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25.05.2021 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :Bank: BS Czarnków oddział Połajewo Nr 79 8951 0009 0019 5025 2000 0050z dopiskiem :Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obręb 0002 Krosin oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody obręb 0004 Młynkowo, gm. Połajewo – Część Nr …..
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmian w treści zawartej umowy. Rodzaj i zakres zmiany oraz okoliczności ich wprowadzania zawarto w rozdziale XVII SWZ oraz w § 19 i w § 20 załącznika nr 6 do SWZ Wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej https://polajewo.ezamawiajacy.pl wg zasad określonych w rozdziale II SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.1.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a), lub gdy dokumenty te nieodnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy, zbrojarzy, betoniarzy na inwestycję - Poznań
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania04-07-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Firma poszukuje brygady murarzy, zbrojarzy, betoniarzy. Szczegóły do ustalenia po kontakcie (jeśli nie odbieram proszę wysłać sms).
Inwestycja na terenie Poznania - szkoła. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.