Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kan. sanitarnych na terenie gm Włoszczowa: Cz.1: Budowa sieci kan. sanit. z przepompownią ścieków P3 w m. Konieczno Cz.2: Budowa sieci kan. sanit. z przepompownią ścieków P3 w m. Kurzelów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włoszczowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 394 26 69
1.5.8.) Numer faksu: 41 394 23 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kan. sanitarnych na terenie gm Włoszczowa: Cz.1: Budowa sieci kan. sanit. z przepompownią ścieków P3 w m. Konieczno Cz.2: Budowa sieci kan. sanit. z przepompownią ścieków P3 w m. Kurzelów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c132951-c2e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004082/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Włoszczowa: Część 1 : W miejscowości Konieczno Część 2 : W miejscowości Kurzelów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344 z późn. zm.). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa (dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezpłatne.2)Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.3)Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4)Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.6)Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ,7)Instrukcje korzystania z Platformy „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2 rozp. PEiR(UE) 2016/679w sprawie ochrony osób fiz w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej dane os.) i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozp o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,str.1), dalej „Rozp.”,informuję, że:1)administratorem (dalej Adm.)P. danych os. jest Gmina Włoszczowa reprezentowana przez Burmistrza Włoszczowy ul.Partyzantów14,29-100 Włoszczowa;2)adm. wyznaczył Inspektora Danych Os. - Sylwester Cieśla,tel.:413005599,email:iod@czi24.pl;3)Dane os. będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4)Dane os. będą przetwarzane przez okres zgodnie z art.78ust.1i4 ust.PZP, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5)Podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6ust.1lit.c) ww.Rozp.w związku z przepisami Pzp.6)Odbiorcami P. danych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74ust.4Pzp.7)Obowiązek podania przez P danych osobowych bezpośrednio P dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.8)Osoba,której dane dotyczą ma prawo do:-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,sprostowania,ograniczenia przetwarzania,-w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozp.służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.Prezesa UODO, ul.Stawki2,00-193Warszawa,9)Osobie,której dane dotyczą nie przysługuje:-w związku z art.17ust.3lit.b,d lub e Rozp.prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych os.,o którym mowa w art.20 Rozp.;-na podstawie art. 21Rozp. prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych os.10)W przypadku gdy wykonanie obowiązków,o których mowa w art.15ust.1-3 Rozp.,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Adm. może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11)Skorzystanie przez osobę,której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych os.,o którym mowa w art.16 Rozp.,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.12)Wystąpienie z żądaniem,o którym mowa w art.18ust.1Rozp.,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego13)W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Adm. w BZP,prawa,o których mowa w art.15iart.16Rozp.,są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Adm.14)Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art.18ust.1Rozp.,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,Adm. nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2Rozp.15)W przypadku gdy wykonanie obowiązków,o których mowa w art.15ust.1-3Rozp.,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Adm. może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.16)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,o którym mowa w art.16Rozp.,nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.17)Ponadto inform.,iż w związku z przetwarzaniem P.danych osobowych nie podlega P. decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu,o czym stanowi art.22Rozp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIP.271.1.2.2021.AS7
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków P3 w miejscowości Konieczno. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych pełnych (litych) kielichowych PVC Ø 200/5,9 mm o długości łącznej L=1812,0 m, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1200 mm łączone na uszczelki gumowe, wyposażone w właz typu ciężkiego D-400 o nośności 40t - 38 kpl, Odcinki do realizacji:- Odcinek SK103- P3 = 1517,0 mb-Odcinek SK122- SK135 = 21,0 mb-Odcinek ist. SK136 - SK141 = 274,0 mb w tym:Przewierty (przeciski) - rury stalowe fi 323*7,1 mm:Odcinek SK134 - w kier.P3 = 6,0 mb - Kanał tłoczny z rur PE Ø 90/5,4 mm PN10 SDR 17 o długości L=1533,0 mb (odcinek P3 - ist. SR3) -połączenie z istniejącą studnią rozprężną SR3 *Studnie żelbetowe Ø 1200 mm z wyposażeniem na kanale tłocznym (ST 11, ST 12 ) - 2 kpl *Zawory odpowietrzające na kanale tłocznym Ø 90 mm do bezpośredniej zabudowy w ziemi: nr 1 - 1 kpl*Zasuwy kołnierzowe na kanale tłocznym Ø 90 mm : nr 1 (do zabudowy w ziemi), nr 2 (w studni ST 11), nr 3 (w studni ST 12),-Kanały boczne kanalizacji sanitarnej - z rur kanalizacyjnych pełnych (litych) kielichowych PVC Ø 160/4,7 mm o łącznej długości L=413,5 m, -Roboty ziemne i montażowe wraz z dostawą kompletnej przepompowni ścieków P3 z polimerobetonu z wyposażeniem wraz z rozruchem o wymiarach Ø 1500*3950 mm, 2 szt. pomp zatapialnych P=7,0 kW,-Ogrodzenie terenu pompowni ścieków P3: cokół betonowy, ogrodzenie terenu przepompowni ze słupkami, brama wjazdowa, kostka brukowa na terenie przepompowni ścieków, -zasilanie elektryczne do przepompowni P3,-rozbiórka i odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy itp. na trasie kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i przyłączy (odcinków bocznych) na odcinkach w pasie dróg gminnych i dróg powiatowych,-wymiana gruntu na trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni P3 i częściowo na przyłączach. Szczegółowy zakres rzeczowy planowanej inwestycji określa również dokumentacja projektowa. Wykonanie robót budowlanych obejmuje:- tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,-przed przystąpieniem do wykonawstwa robót w pasie drogowym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Zarządcy drogi w celu prowadzenia robót – w trakcie robót przestrzegać warunków uzgodnień, -roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),-przewierty - wg. zagospodarowania terenu, -rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,-umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego,-wymiana gruntu na trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni P3 w m. Konieczno oraz częściowo na przyłączach,-ewentualne odwodnienia wykopów,-bieżącego wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,-dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilościowo-długościowym) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę – Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,-zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, -zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem,-próby szczelności sieci kanalizacyjnej, -kamerowanie kanałów kanalizacji sanitarnej,-dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),-koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości). Uwaga:Teren ww. inwestycji (tj. dla części 1 i części 2) jest objęty koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę i na jego koszt nadzoru archeologicznego. W szczególnych przypadkach należy liczyć się z możliwością rozszerzenia nadzoru o dodatkowe, ratownicze badania wykopaliskowe. Nowo budowane sieciowe przepompownie ścieków opisane w SWZ i w projekcie budowlanym mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowana i kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowych przepompowni ścieków na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłych eksploatacji przepompowni ścieków. UWAGA: Projekty zasilania w energię el. przepompowni ścieków w msc. Konieczno i Kurzelów - prace elektryczne zasilania zostaną wykonane przez PGE do złącza, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zasilania od złącza PGE do przepompowni ścieków P3 w Kurzelowie i do przepompowni ścieków P3 w Koniecznie o długościach i przekrojach wg załączonych przedmiarów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane: w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: cena (koszt) 60%, Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40%, Razem 100%. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA - 60% Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Liczba punktów = Cn/Cb x 60Gdzie:- Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych- Cb - cena oferty badanej- 60 wskaźnik stały Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: oferta oceniana w tym kryterium może uzyskać od 0 do 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1. Poniżej 48 miesięcy - oferta zostanie odrzucona2. 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 0 pkt.3. 60 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt.4. 72 miesięcy - wykonawca otrzyma 40 pkt.4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg wzoru: Sp = C +
G , gdzie Sp -Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty i okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla zamówienia, C - ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty, G - ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w dwóch kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 8 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:a) oczywiste omyłki pisarskie;b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w rozdziale III pkt 3 SWZ oraz Sekcji 8.4) ogłoszenia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków P3 w miejscowości Kurzelów: - ul. Armii Krajowej – zakres: włączenie - S135 (istniejąca studzienka wraz z odejściem (6,2m) w kierunku ul. Armii Krajowej): S135-S152, S147-S156, - ul. Wojska Polskiego - włączenie do istniejącej studzienki S175: S175-S183-SR3, od SR3 do projektowanej zamiennej przepompowni ścieków P3, P3-S333, P3-S301-S317, S317 - S317.01+11,0 m (przyłącze kwalifikowane do granicy posesji), S221 - S240, S302 - S332, S312-S325. UWAGA: ZMIENIONO LOKALIZACJĘ I TECHNOLOGIĘ WYKONANIA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW P3: ZMIENIONO LOKALIZACJĘ z działki nr ewid. 930 na działkę nr ewid. 870 (droga gminna) – wykonanie PRZEPOMPOWNI P3 jako PRZEPOMPOWNI PRZEJAZDOWEJ.*kanał sanitarny PCV Ø200x5,9 mm SN 8 o długości L=1806,50 m*podłączenia posesji – PCV Ø160x4,7 mm SN 8 (odcinki od kanału grawitacyjnego do granicy nieruchomości) o łącznej długości L=258,50 m*studnie połączeniowo-rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm – 72 szt. *studnia rozprężna SR3 z kręgów betonowych Ø 1200 mm – 1 szt.*studnie połączeniowo-rewizyjne Ø 600 mm - 2 szt.*studnie połączeniowo-rewizyjne Ø 400 mm - 2 szt.-Kanał tłoczny z rur PEHD Ø 110 mm o długości 35,50 m z studzienki rozprężnej SR3 do pompowni ścieków P3,-Roboty ziemne i montażowe wraz z dostawą pompowni ścieków P3 przejazdowej – zbiornik z polimerobetonu Ø1500 mm, gł. 4,30 m, 2 szt. pomp P=1,7 kW i rozruchem przepompowni,-Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni dróg na trasie kanalizacji grawitacyjnej i przyłączy na odcinkach w pasie dróg gminnych i dróg powiatowych,-Wykonanie drogi utwardzonej przy pompowni P3 (korytowanie, podbudowa i nawierzchnia z asfaltu gr. 8 cm o pow. 16 m²).UWAGA: Projekty zasilania w energię el. przepompowni ścieków w msc. Konieczno i Kurzelów - prace elektryczne zasilania zostaną wykonane przez PGE do złącza, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zasilania od złącza PGE do przepompowni ścieków P3 w Kurzelowie i do przepompowni ścieków P3 w Koniecznie o długościach i przekrojach wg załączonych przedmiarów. Szczegółowy zakres rzeczowy planowanej inwestycji określa również dokumentacja projektowa. Wykonanie robót budowlanych obejmuje:- tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,-przed przystąpieniem do wykonawstwa robót w pasie drogowym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Zarządcy drogi w celu prowadzenia robót – w trakcie robót przestrzegać warunków uzgodnień, -roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),-przewierty - wg. zagospodarowania terenu, -rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,-umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego,-wymiana gruntu na trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni P3 w m. Konieczno oraz częściowo na przyłączach,-ewentualne odwodnienia wykopów,-bieżącego wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,-dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilościowo-długościowym) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę – Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,-zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, -zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem,-próby szczelności sieci kanalizacyjnej, -kamerowanie kanałów kanalizacji sanitarnej,-dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),-koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości). Uwaga:Teren ww. inwestycji (tj. dla części 1 i części 2) jest objęty koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę i na jego koszt nadzoru archeologicznego. W szczególnych przypadkach należy liczyć się z możliwością rozszerzenia nadzoru o dodatkowe, ratownicze badania wykopaliskowe. Nowo budowane sieciowe przepompownie ścieków opisane w SWZ i w projekcie budowlanym mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowana i kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowych przepompowni ścieków na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłych eksploatacji przepompowni ścieków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane: w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: cena (koszt) 60%, Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40%, Razem 100%. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA - 60% Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Liczba punktów = Cn/Cb x 60Gdzie:- Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych- Cb - cena oferty badanej- 60 wskaźnik stały Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: oferta oceniana w tym kryterium może uzyskać od 0 do 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1. Poniżej 48 miesięcy - oferta zostanie odrzucona2. 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 0 pkt.3. 60 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt.4. 72 miesięcy - wykonawca otrzyma 40 pkt.4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg wzoru: Sp = C +
G , gdzie Sp -Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty i okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla zamówienia, C - ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty, G - ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w dwóch kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 8 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:a) oczywiste omyłki pisarskie;b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.W przypadku, o którym mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w rozdziale III pkt 3 SWZ oraz Sekcji 8.4) ogłoszenia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. II pkt 4 SWZ oraz spełniają oraz spełniają na podstawie art. 112 ustawy Pzp określone przez zamawiającego warunek/warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. II pkt 3 SWZ, dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Dla Części 1: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.Dla Części 2: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 500 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował:- dla Części 1, Części 2:co najmniej jedno zamówienie (robotę) odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 1 robotę polegającą: na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej i/lub sieci kanalizacji sanitarnej/deszczowej o długości minimum 1000 m, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6.W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że będzie dysponował lub będzie dysponował osobą na czas wykonania zamówienia:- dla Części 1, Części 2: - min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym przy minimum jednej budowie/ rozbudowie/ przebudowie sieci wodociągowej i/lub sieci kanalizacji san./deszczowej o długości minimum 1000 m na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7).Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220 ze zm.).