Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy Publicznym Żłobku w Bogumiłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146319030
1.5.8.) Numer faksu: 146319045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw przy Publicznym Żłobku w Bogumiłowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00bd8f38-bed0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa placu zabaw przy Publicznym Żłobku w Bogumiłowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,217638,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zp@wierzchoslawice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w tym przypadku Zamawiający zaleca stosować następujące formaty przesłanych danych: .doc, .docx, .pdf. Więcej informacji znajduje się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie będzie realizowane na fragmentach działek 482/1 oraz 482/2 w miejscowości Bogumiłowice, Gmina Wierzchosławice. Budowany plac zabaw zostanie wyposażony w urządzenia zabawowe, które zostaną rozmieszczone z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa, będą posiadać odpowiednie atesty oraz instrukcje użytkowania. Na części placu zabaw przewiduje się nawierzchnię amortyzującą EPDM (z namalowanymi wzorami) na podbudowie z kruszywa, pozostały teren będzie wyrównany z nawierzchnią trawiastą. Dla rozwiązania optymalnego, łączącego w sobie estetykę, harmonię i funkcjonalność należy zakupić i zamontować następujące urządzenia na placu zabaw, wkomponowujące się w istniejące otoczenie: zestaw tablic, cymbałki, trap z siatką, zestaw zabawkowy Miasteczko, piaskownica betonowa 3x3m z piaskiem. Wykonawca może zastosować inne niż sugerowane urządzenia równoważne, o ile zachowa sugerowane przez producenta strefy bezpieczeństwa. Ponadto w zakres zadania wchodzi wykonanie ogrodzenia ze stali ocynkowanej i przedłużenie istniejącego ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej (zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu rys. 2), zakup i montaż czterech ławek bez oparcia i regulaminu placu zabaw oraz roboty wykończeniowe. Uwaga ważne! We wszystkich miejscach dokumentacji projektowej oraz w szczególności w załączonych do Projektu zagospodarowania terenu kartach technicznych, w którym wskazano konkretny numer katalogowy, producenta, nazwę własną materiałów, znaki towarowe bądź urządzenia i sprzęty, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania ww. określeń jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować inne, równoważne urządzenia, sprzęty mając na uwadze jakość wykonania, zachowanie stref bezpieczeństwa, wymiary terenu pod inwestycję oraz przeznaczenie zadania. Pozostałe informacje zawarte są w Projekcie zagospodarowania terenu, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco: 1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt, Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert, - Cof – cena podana w ofercie - waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) okres gwarancji - za każdy kwartał ponad 36 miesięcy 1 punkt (max 8 kwartałów) – 40% - max do uzyskania 40 pkt, Liczba punktów = (OGof/8) * 100 * waga gdzie: - OGof – dodatkowy okres gwarancji podany w ofercie, jednakże nie więcej niż 8 kwartałów - waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40%. Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415), w celu wykazania braku podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, Oświadczenia o którym mowa w zdaniu pierwszym, aktualnego na dzień jego złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcja) podpisują wszyscy wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie: 1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, które może ulec zmianie: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową z powodu konieczności wykonania prac zamiennych i dodatkowych; 2) Zmiany terminu – maksymalnie o liczbę dni odpowiadającą wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonywaniu robót, jedynie w następstwie: a) wystąpienia klęski żywiołowej na terenie prowadzonych robót lub pandemii mających bezpośredni wpływ na dochowanie umownego terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy, b) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, wykraczających poza zakres przedmiotu niniejszej umowy, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, które mają wpływ na dochowanie umownego terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy, c) niemożliwości realizacji Przedmiotu Umowy z powodu niedopuszczenia do wykonywania robót lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) działań organów administracji lub gestorów sieci skutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmowa wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. e) wystąpienia wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania w niej zmian, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje wykonywanie robót, f) uzgodnień między Stronami dotyczącymi skrócenia terminu, g) zmiany przepisów prawa, h) konieczność skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, jeżeli mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, i) zmianą Umowy, na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp; 3) Sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, jedynie w następstwie: a) konieczności wykonania jakiejkolwiek części robót objętych Przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy. b) stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności wystąpienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych urządzeń i obiektów budowlanych, c) zmian technologicznych – o ile są one korzystne dla Zamawiającego oraz pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: - zastosowaniem innej technologii wykonania robót w związku z m.in. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, - pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów.Pozostałe informacje dostępne są w Projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.