Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzchosławice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyGmina Wierzchosławice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146319030

1.5.8.) Numer faksu: 146319045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd44213-c82a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Oś priorytetowa 5 Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,217638,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html, https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zp@wierzchoslawice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferta oraz oświadczenia i dokumenty musi być sporządzona w postaci elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .odt, .pdf, lub inny ogólnodostępny i bezpłatny format danych. Pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów dopuszczalnych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice”. Przeznaczenie: unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenie Gminy Wierzchosławice. 2. ZAKRES: W ramach projektu zaplanowano, że wyroby zawierające azbest zostaną usunięte z ok. 200 obiektów, a masa wycofanych z użytkowania i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest będzie wynosić ok. 250 Mg. Zadanie będzie polegać na: 1) demontażu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest o kodach odpadów 17 06 01* i 17 06 05* (przyjęto ilość 125 Mg) lub jedynie 2) odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest o kodach odpadów 17 06 01* i 17 06 05*, w sytuacji gdy ich demontaż został już uprzednio dokonany (przyjęto ilość 125 Mg). 3. Charakterystyka gminy Wierzchosławice: Powierzchnia gminy Wierzchosławice wynosi 7484 ha i obejmuje 11 miejscowości - sołectw: Bobrowniki Małe, Bogumiłowice, Gosławice, Kępa Bogumiłowicka, Komorów, Łętowice, Mikołajowice, Ostrów, Rudka, Sieciechowice, Wierzchosławice. Gmina graniczy z miastem Tarnowem, charakteryzuje się płaskim ukształtowaniem terenu, o zwartej zabudowie wzdłuż ciągów komunikacyjnych. 40% Gminy Wierzchosławice stanowią użytki leśne wchodzące w Radłowsko Wierzchosławicki Obszar Chronionego Krajobrazu.Przez Gminę przebiega autostrada A4 z węzłem autostradowym w centralnym punkcie gminy, w miejscowości Wierzchosławice. 4. Zakres zadania obejmuje: 1) organizację i zabezpieczenie miejsc wykonywania usług, 2) zdemontowanie wyrobów azbestowych na wskazanych przez Zamawiającego nieruchomościach, 3) zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) potwierdzenie przyjęcia wyrobów zawierających azbest od właściciela nieruchomości poprzez protokół odbioru azbestu z każdego obiektu podpisany przez właściciela obiektu i Wykonawcę (protokół odbioru powinien zawierać oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), 5) uporządkowanie miejsca odbioru, 6) transport odebranych odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest, 7) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 5. Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest powinno odbywać się zgodnie z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.), c) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1680), d) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), f) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.), g) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31 z późn. zm.), h) przepisami o ruchu drogowym oraz o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych oraz wszelkich innych przepisach szczególnych dotyczących transportu odpadów danego rodzaju. i) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). 6. Zamawiający sukcesywnie przekazywał będzie Wykonawcy w formie pisemnej (pocztą elektroniczną oraz tradycyjną) wykazy nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest. Wykaz będzie zawierał adres posesji, na której znajduje się odpad azbestowy, imię i nazwisko właściciela, jego adres, nr telefonu kontaktowego (o ile posiada), rodzaj wyrobu, szacunkową ilość, informację o potrzebnym demontażu wyrobów lub sposób ich składowania na posesji. W dniu podpisania Umowy o świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych dotyczących danych osobowych przekazywanych przez Zamawiającego w wykazach nieruchomości. 7. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania właścicieli nieruchomości: 1) o terminie przystąpienia do demontażu wyrobów zawierających azbest z dachu budynku z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym, 2) o terminie odbioru wyrobów zawierających azbest z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym (wcześniej zdemontowanych) -za zgodą właściciela budynku terminy te mogą nie zostać zachowane i Wykonawca może przystąpić do realizacji usługi wcześniej. 8 Wykonawca dokona: 1) demontażu i odbioru zdemontowanych przez siebie wyrobów zawierających azbest w terminie zadeklarowanym w ofercie nie później niż 40 dni od przesłania na pocztę elektroniczną wykazu posesji do realizacji, 2) odbioru wyrobów zawierających azbest zgromadzonych na posesji (bez demontażu) w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie później niż 30 dni od przesłania na pocztę elektroniczną wykazu posesji do realizacji. 9 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do uzyskania potwierdzenia demontażu i odbioru lub odbioru wyrobów zawierających azbest przez właściciela posesji zgodnie z pkt 4 ppkt 4. 10 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej rejestracji przewożonych wyrobów zawierających azbest i potwierdzenia przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadów wygenerowanej w systemie BDO z wyszczególnieniem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ich ilości. 11. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. 12. Z uwagi na fakt, iż podane w pkt 5.2 ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy, Zamawiający zastrzega, że ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przez wnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 13,5 kg. Są to wielkości orientacyjne, oszacowane na podstawie dotychczasowej realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. 13. Ilość podanych lokalizacji może ulec zmniejszeniu i/lub zwiększeniu w zależności od ilości wniosków składanych przez mieszkańców Gminy. 14. W przypadku, gdy ilość odpadów azbestowych będzie inna (mniejsza bądź większa) niż określona w SWZ Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu, w tym także roszczeń odszkodowawczych. Rzeczywista wartość umowy zostanie ustalona na podstawie protokołów odbioru wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wierzchosławice i nie będzie mniejsza niż 30% wartości ustalonej pierwotnie
w umowie. 15. Zamawiający zastrzega, iż możliwa jest szybsza realizacja umowy - w przypadku gdy będzie wynikać to ze składanych przez mieszkańców Gminy wniosków o demontaż i odbiór lub odbiór wyrobów zawierających azbest.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262660-5 - Usuwanie azbestu

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty na zadania według następujących kryteriów: Waga kryterium: 1) cena oferty brutto - 60% 2) termin wykonania - 40%. 2. Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco: 1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt: Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert, Cof – cena podana w ofercie, waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%, 2) termin wykonania: a) demontażu i odbioru wyrobów zawierających azbest, liczony od dnia przekazania wykazu nieruchomości (od 20 do 40 dni) – 20% - max do uzyskania 20 pkt: Liczba punktów = (TDmin/TDof) * 20 * waga
gdzie: TDmin – najkrótszy termin wykonania demontażu i odbioru , TDof - termin wykonania demontażu i odbioru podany w ofercie, waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 20%. Nie będzie punktowany termin krótszy niż 20 dni. Wykonawca nie może przedstawić terminu dłuższego niż 40 dni. Terminy będą liczone zgodnie z Kodeksem cywilnym. b) odbioru wyrobów zawierających azbest (bez demontażu), liczony od dnia przekazania wykazu nieruchomości (od 14 do 30 dni) – 20% - max do uzyskania 20 pkt: Liczba punktów = (Tmin/Tof) * 20 * waga gdzie: Tmin – najkrótszy termin wykonania odbioru, Tof - termin wykonania odbioru podany w ofercie, waga – waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 20%. Nie będzie punktowany termin krótszy niż 14 dni. Wykonawca nie może przedstawić terminu dłuższego niż 30 dni. Terminy będą liczone zgodnie z Kodeksem cywilnym. 3. Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę wpisanego do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779, ze zm), w zakresie wytwarzania i transportu wyrobów zawierających azbest o kodach odpadów 17 06 01* i 17 06 05* w wyniku świadczenia usług (w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek powinni spełniać ci Wykonawcy bądź Wykonawca, którzy wykonają usługę do której realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Kierując się zapisami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) wydłużenie terminu trwania umowy nie więcej jednak niż o 6 miesięcy w przypadku nie zrealizowania całości umowy tj. w przypadku niewykorzystania całej kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonego w Umowie, pod warunkiem otrzymania zgody IZ na wydłużenie terminu realizacji projektu. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi mogą ulec wówczas zmianie na podstawie pkt 2, b) dopuszczalna jest możliwość wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w zakresie wykonywania usługi nie wykraczających poza zakres Przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia, c) zmiany Podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących Podwykonawców określonych w Umowie, d) w szczególnie uzasadnionym przypadku, kiedy wystąpi konieczność realizacji przez Podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących Podwykonawców określonych w Umowie. 2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy: 1) zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, każdorazowo w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), -jeżeli zmiany, o których mowa w pkt 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania usługi przez Wykonawcę, 2) zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących warunkach: a) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia to min. 4%, b) początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia będzie 1. dzień następnego miesiąca, w którym strona złożyła wniosek o zmianę wynagrodzenia, c) sposobem ustalania zmiany wynagrodzenia będzie wskaźnik zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności wskaźnik ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, d) strona wnosząca o zmianę umowy zobowiązana będzie do przedstawienia wraz z wnioskiem żądania zmiany dowodów potwierdzających zmianę cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Strona do której wniosek ten będzie wnoszony w terminie do 14 dni zobowiązana będzie do akceptacji wniosku, bądź przedstawienia dowodów świadczących o nieprawidłowościach w wyliczeniu zmian cen materiałów bądź kosztów. e) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić nie wcześniej niż po 12 miesiącach od dnia podpisania umowy, aż do końca jej trwania. f) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 10% maksymalnego wynagrodzenia określonego w Umowie. 3. W związku ze wskazanymi w ust. 1 pkt 1 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi. 4. Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia usługi w przypadku zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób świadczenia usługi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współprace z brygadami płytkarskimi - Krauszów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współprace z brygadami płytkarskimi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI