Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieliny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17
1.5.2.) Miejscowość: Bieliny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@bieliny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieliny”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d206eee0-b0ed-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012326/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieliny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub elektronicznie na adres e-mail: drogi@bieliny.pl
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Bieliny, 26-004 Bieliny,
ul. Partyzantów 17, e-mail: bieliny@bieliny.pl
dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny (Zamawiający: Gmina Bieliny): Robert Pytlik, tel: +48 795626770, e-mail: iod@abi-net.pl
odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Bieliny prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Budowa oświetlenia drogowego w msc. Huta Nowa.
Zad.1. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Huta Nowa - wzdłuż DP nr 0324T Czaplów-Huta Nowa-Święty Krzyż (odcinek od strony Czaplowa: od działki nr ewid. 375/5 do działki nr ewid. 426/1).
• budowę odcinka linii napowietrznej o dł. trasy Lt=64m przewodem AsXSn 2x25mm2 między istniejącymi słupami jako przedłużenie obwodu oświetlenia ulicznego ze stacji trafo Czaplów 424,
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy Lt=326m (L=47 m oraz L=279 m) przewodem AsXSn 2x25mm2 od istn. słupa nr 6 (RPK-10/ŻN) do proj. słupa nr 15/1 (K-10,5/4,3) – zasilanie ze stacji 1357 Huta Nowa,
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy Lt=378m przewodem AsXSn 2x25mm2 od istn. słupa nr 6 (RPK-10/ŻN) do proj. słupa nr 10/10 (K-10,5/4,3) – zasilanie ze stacji 1357 Huta Nowa.
• budowa 11 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 18 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na istniejących i projektowanych słupach oświetleniowych,
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD.
Zgodnie z projektem: „Budowa linii NN 0,4 kV oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Bieliny.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 1_zad.1.
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
Zad.2. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Huta Nowa - wzdłuż DP nr 0324T Czaplów-Huta Nowa-Święty Krzyż (odcinek ”Na Skałe”: od działki nr ewid. 425/1 do działki nr ewid. 623).
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=365m przewodem AsXSn 2x25mm2 od
istn. słupa nr 7 (RPK-10,5/10) do istn. słupa nr 6/7 (K-10,5/10) – zasilanie ze stacji 1428
Huta Nowa,
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=611m przewodem AsXSn 2x25mm2 od
istn. słupa nr 7 (RPK-10,5/10) do proj. słupa nr 10/14 (K-10,5/4,3) – zasilanie ze stacji 1428
Huta Nowa,
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=37m przewodem AsXSn 2x25mm2 od
istn. słupa nr 6 (RPK-10,5/10) do istn. słupa nr 5 (O-10,5/10) – zasilanie ze stacji 1428 Huta
Nowa,
• budowa 14 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 26 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na istniejących i projektowanych słupach oświetleniowych,
• budowa skrzynki oświetlenia ROU-1 wolnostojącej wraz z osprzętem na fundamencie obok istn. słupa nr 7 (RPK 10,5/10) w pasie drogi gminnej dz. nr 428 ) i montażem kabla zasilającego ze złącza
do projektowanej szafki oświetleniowej,
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD.
Zgodnie z projektem: „Budowa linii NN 0,4 kV oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Bieliny.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 1_zad.2
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
Zad.3. Budowa oświetlenia drogowego w msc. Huta Nowa - wzdłuż DP 0324T (od nr domu 56b do nr domu 62).
• budowę odcinka linii napowietrznej oświetlenia drogowego przewodem ASXSn 2x25mm2 na słupach nr 8 i 9 linii nN zasilanej ze stacji transformatorowej „ Huta Nowa Szkoła 1121”o łącznej długości trasy Lt=38 m.
• budowę odcinka linii napowietrznej oświetlenia drogowego przewodem ASXSn 2x25mm2 od słupa nr ze stacji transformatorowej „ Huta Nowa 1428”o łącznej długości trasy Lt=36 m.
• budowa 1 słupa energetycznego oświetlenia drogowego nr 2/1 na dz.nr ewid. 610/1,
• montaż i podłączenie łącznie 3 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na istniejących i projektowanym słupie oświetlenia drogowego.
Zgodnie z projektem: „Budowa napowietrznego oświetlenia drogowego w miejscowości Huta Nowa przy drodze powiatowej nr 0324T dz. nr ewid. 605”
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 1_zad.3
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia w obu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 : Budowa oświetlenia drogowego w msc. Lechów.
Zad. 1. Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 308026T Lechów Węgliska oraz przy drodze wewnętrznej Lechów dz. ewid.419 w ramach zadania z funduszu sołeckiego „Budowa oświetlenia drogowego przy drogach gminnych.”
• budowa odcinka linii napowietrznej o łącznej dł. trasy L=1,378 km przewodem AsXSn 4x35mm2
• budowa 24 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 24 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych.
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej
Zgodnie z projektem: „Projekt zagospodarowania terenu dla sieci oświetlenia drogowego w gminie Bieliny Część 1. Lechów Zad 1.1. Lechów Węgliska, przy drodze gminnej nr 308026T oraz przy drodze wewnętrznej Lechów, dz. nr ewid 418/1,419,420,421,428,429,527/7,423/2, 424,422/10 obręb 0007 Lechów. Zad 1.2. Lechów Poddębina na odcinku drogi powiatowej 0641T, działka nr 74 obręb 0007 Lechów ”
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 2_zad.1
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
Zad.2. Budowa oświetlenia drogowego na odcinku od drogi krajowej 74 do drogi gminnej Lechów Poddębina (wzdłuż DP nr 0641T)
• budowa odcinka linii napowietrznej o łącznej dł. trasy L=509 m przewodem AsXSn 4x35mm2
• budowa 10 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 10 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych.
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD.
Zgodnie z projektem: „Projekt zagospodarowania terenu dla sieci oświetlenia drogowego w gminie Bieliny Cześć 1. Lechów Zad 1.1. Lechów Węgliska, przy drodze gminnej nr 308026T.oraz przy drodze wewnętrznej Lechów, dz. nr ewid 418/1,419,420,421,428,429,527/7,423/2, 424,422/10 obręb 0007 Lechów. Zad 1.2. Lechów Poddębina na odcinku drogi powiatowej 0641T, działka nr 74 obręb 0007 Lechów. ”
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 2_zad.2
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia w obu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 : Budowa oświetlenia drogowego w msc. Makoszyn.
Zad.1. Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej 308011T Makoszyn - Boskowiny.
• budowa odcinka linii napowietrznej o łącznej dł. trasy L=592 m przewodem AsXSn 4x35mm2,
• układanie kabla w ziemi miedzy złączem a słupem,
• budowa 9 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 9 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych,
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej.
Zgodnie z projektem: „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Bieliny”. Zad.3.1.wzdłuż drogi gminnej 308011T Makoszyn-Boskowiny, działki 451/1, 432/2, 432/3, 431/11, 450 obręb 0008 Makoszyn. Zad.3.2. wzdłuż drogi gminnej 308027T Makoszyn -Podlesie i 308042T Makoszyn - Podlesie - Wyprawy oraz 308035T Makoszyn - Wyprawy na projektowanych słupach działki nr 101, 104//2, 104/3, 106/1, 157, 156,43/1 oraz na istniejących słupach sieci energetycznej, działki nr 176/3, 176/1, 177/1 obręb 0008 Makoszyn. Zad. 3.3 koło posesji 1A dla lamp na istniejącym słupie, oraz proj., działki 243/1,243/2, 243/3, 259 obręb 0008 Makoszyn.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 3_zad.1
b) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
Zad.2. Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej 308027T Makoszyn – Podlesie i 308042T Makoszyn - Podlesie – Wyprawy oraz 308035T Makoszyn – Wyprawy.
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=2,056 km przewodem AsXSn 4x35mm2,
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=0,184 km przewodem AsXSn 2x35mm2,
• budowa 37 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 41 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych,
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej – obwód 3.2.A i obwód 3.2.B - łącznie 2 sztuki.
Zgodnie z projektem: „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Bieliny”. Zad.3.1.wzdłuż drogi gminnej 308011T Makoszyn-Boskowiny, działki 451/1, 432/2, 432/3, 431/11, 450 obręb 0008 Makoszyn. Zad.3.2. wzdłuż drogi gminnej 308027T Makoszyn -Podlesie i 308042T Makoszyn - Podlesie - Wyprawy oraz 308035T Makoszyn - Wyprawy na projektowanych słupach działki nr 101, 104//2, 104/3, 106/1, 157, 156,43/1 oraz na istniejących słupach sieci energetycznej, działki nr 176/3, 176/1, 177/1 obręb 0008 Makoszyn. Zad. 3.3 koło posesji 1A dla lamp na istniejącym słupie, oraz proj., działki 243/1,243/2, 243/3, 259 obręb 0008 Makoszyn.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
d) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 3_zad.2.
e) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
f) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
Zad.3. Budowa oświetlenia drogowego ż koło posesji nr 1A wzdłuż drogi gminnej Makoszyn pod Skały.
• Układanie kabla ziemnego o dł. trasy L=75 m przewodem YKY 2x2,5mm2 w rurze osłonowej HDPE,
• budowa 1 nowego słupa energetycznego oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 2 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych,
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej.
Zgodnie z projektem: „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Bieliny”. Zad.3.1.wzdłuż drogi gminnej 308011T Makoszyn-Boskowiny, działki 451/1, 432/2, 432/3, 431/11, 450 obręb 0008 Makoszyn. Zad.3.2. wzdłuż drogi gminnej 308027T Makoszyn -Podlesie i 308042T Makoszyn - Podlesie - Wyprawy oraz 308035T Makoszyn - Wyprawy na projektowanych słupach działki nr 101, 104//2, 104/3, 106/1, 157, 156,43/1 oraz na istniejących słupach sieci energetycznej, działki nr 176/3, 176/1, 177/1 obręb 0008 Makoszyn. Zad. 3.3 koło posesji 1A dla lamp na istniejącym słupie, oraz proj., działki 243/1,243/2, 243/3, 259 obręb 0008 Makoszyn.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
g) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 3_zad.3.
h) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
i) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia w obu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 : Budowa oświetlenia drogowego na ul. Cichej w msc. Bieliny w ramach zadania z funduszu sołeckiego „Budowa oświetlenia drogowego na ul. Cichej i ul. Staszica.”
• budowa odcinka linii napowietrznej o dł. trasy L=0,999 km przewodem AsXSn 4x35mm2,
• budowa 18 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego,
• montaż i podłączenie łącznie 18 opraw oświetlenia drogowego typu LED z gniazdami NEMA i sterownikami (współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania) na projektowanych słupach oświetleniowych,
• budowa skrzynki oświetlenia S1 z wyposażeniem i montaż kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej.
Zgodnie z projektem: „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Bieliny”. Projekt zagospodarowania terenu dla sieci oświetlenia. Część 5. Bieliny Poduchowne, ul. Cicha, działki nr ewid Część 5. Bieliny Poduchowne, ul. Cicha, działki nr ew. 243, 371, 19/4,58, 57, 56/1, 55, 54, 53,52, 51, 50/1,49,48,47/2,46, 45,44,43,42,41,40,39,38,37,36,35,34,33,31,30,29,28,27,367/2 obręb 0003 Bieliny Poduchowne;
156/2 ,157/2, 158/2, 159/4,159/2,160/5,161/2, 284/2 162/3 obręb 0011 Huta Podłysica,
1, 2/4, 2/1 obręb 0010 Huta Nowa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
j) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 6_część 3_zad.2.
k) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 10.
l) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych
w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia w obu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy
- dla części 1:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał terminu do składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego.
- dla części 2:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał terminu do składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego.
- dla części 3:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał terminu do składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego.
- dla części 4:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał terminu do składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego.
4.2) warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
- dla części 1, części 2, części 3, części 4:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy.
- Tymi samymi osobami można wykazać się do wszystkich części.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają
wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg
na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Uwaga: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie
jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do
posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana
przynależność do izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2. potwierdzających brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego w rozdziale
IX ust. 5 SWZ:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, aby wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 i 3 do SWZ (oraz załącznik nr 2a i 3a - jeżeli dotyczy) - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
- Jeżeli dotyczy – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika – sporządzony według wzoru - Załącznik Nr 8 do SWZ;
- Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby – sporządzony według wzoru – Załącznik Nr 7 do SWZ
- Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
- dla części 1 - 2 000,00 zł
- dla części 2 - 2 500,00 zł
- dla części 3 - 3 000,00 zł
- dla części 4 - 1 500,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
Bank Spółdzielczy Daleszyce - Górno O/Bieliny Nr 96 84850009 3005 2692 2000 0006
z dopiskiem: „Wadium" i znak sprawy: ZP 271.5.2022……CZĘŚĆ…………..
Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcę.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej).
2. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
- W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale IX wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
3. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający
wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale IX ust. 3 pkt 4) ppkt 4.1) SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia kopii umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-18