Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-10-11
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00365126
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@straz.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65888276-3e34-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053723/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach (część zadania pn. Budowa poligonu Ośrodka Szkolenia KW PSP w Kielcach)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce
„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.
3. Zamawiający informuje, że wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały szczegółowo opisane w regulaminie internetowej
platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy
oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji:
wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania
przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
(zakładka „Instrukcje dla Wykonawców”).
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 500 MB.
5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich
informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych.
W przypadku wystąpienia awarii Platformy zakupowej dopuszczalna jest komunikacja za
pośrednictwem poczty e-mail, przy czym korespondencję do KW PSP w Kielcach należy kierować na
adres zamowienia@straz.kielce.pl.
Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu komunikacji elektronicznej Komunikacja ustna w postępowaniu o udzielenie zamówienia
dopuszczalna jest wyłącznie w
odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu
ub dokumentów zamówienia oraz ofert.
W pozostałych przypadkach przepisy PZP dotyczące zasady równego traktowania Wykonawców nie
pozwalają na inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do kontaktu z
Wykonawcami – niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej,
a w przypadku awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna – RODO
1.1 Informacja o przetwarzaniu danych osoby, które Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach pozyskuje
bezpośrednio od niej (osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą).
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego
dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży
Pożarnej (25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81, tel./fax 41 365 32 05, e-mail: sekretariat@straz.kielce.pl)
2) W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, (25-324
Kielce, ul. Sandomierska 81, tel./fax 41 365 32 05, e-mail: iod@straz.kielce.pl)
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z przepisami ustawy PZP, w celu
przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz
dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii, na rzecz Administratora danych;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana -
przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą
przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów
wewnętrznych Administratora Danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Osobom, których dane zostaną przekazane KW PSP Kielce nie przysługuje, prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WL.2370.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1219512,20 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ogrodzenia działki 60/107 obręb 0022 przy ul. Kusocińskiego w Kielcach”.
Długość ogrodzenia – 453 mb.
Ogrodzenie betonowe pełne, z elementów prefabrykowanych. Słupki betonowe, przęsła betonowe gładkie. Maksymalna wysokość ogrodzenia do 210 cm. (wygląd wg Rys. nr 1)
Szerokość bramy wjazdowej – 8 mb
Brama wjazdowa przesuwna o wymiarach 800 x 200 cm wypełnienie – pełna. Konstrukcja stalowa. Do bramy zamontowany i dopasowany mechanizm umożliwiający przesuwanie. Mechanizm przesuwania bramy z możliwością montażu napędu elektrycznego.
Utwardzenie powierzchni gruntu przy wjeździe na działkę – 100 m2 (grunt utwardzony tłuczniem drogowym, utwardzenie umożliwiające wjazd samochodu ciężarowego o nacisku na oś 15 ton).
Teren działki 60/107 jest zalesiony, z lekkim pofałdowaniem. Wykonawca w kalkulacji cenowej uwzględni wykonanie ogrodzenia w utrudnionych warunkach terenowych oraz weźmie pod uwagę różnicę w poziomach/ukształtowaniu terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium w kwocie 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp tych dokumentów w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych nie jest obowiązkowe załączenie dokumentu do oferty. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polski zamawiający zażąda tłumaczenia dokumentu na język polski.
2. Oświadczenia o: niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu na formularzu Załącznika nr 4 do SWZ oraz o przynależności do grupy kapitałowej. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa się na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o: niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu na formularzu Załącznika nr 4 do SWZ oraz o przynależności do grupy kapitałowej. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa się na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium w kwocie 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie oraz podmioty udostępniające swoje zasoby również zobowiązani są złożyć w/w dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zobowiązani są udokumentować spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jeden z podmiotów spośród swojego grona.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz W celu złożenia oferty należy w zarejestrować się na Platformie zakupowej jako wykonawca, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które będą zamieszczone na w/w stronie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania dachu na budynku przychodni - Połaniec
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją na budowę budynku przychodni zdrowia poszukuję brygady do wykonania dachu. Inwestycja na terenie m. Połaniec - budowa przychodni zdrowia. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI