Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mirzec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mirzec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2020-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wododciągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549610-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549610-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Przedsiębiorstwo Wododciągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mirzec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Modernizacja części osadowo-biogazowej oczyszczalni ścieków w Starachowicach” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wododciągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 290941746, ul. Iglasta   5 , 27-200  Starachowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412750335, e-mail mmr@pwik.starachowice.pl, faks 412750336.
Adres strony internetowej (URL): https://pwik.starachowice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://pwik.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.pwik.starachowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.pwik.starachowice.pl/informacje/400-przetarg-nieograniczony-pn.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego
Adres:
27-200 Starachowice ul. Iglasta 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mirzec
Numer referencyjny: ZP/POIS/4/06/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Mirzec. Zamówienie jest podzielone na dwa zadania tj.:• Zadanie 11, Kontrakt 3, część A – „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Ostrożanka”• Zadanie 11, Kontrakt 3, część B - „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Osiny – Etap II” oraz przejścia kanalizacji sanitarnej pod drogami „Budowa sięgaczy kanalizacji sanitarnej pod drogami powiatowymi i gminnymi na terenie gminy Mirzec”

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231000-5
45231300-8
45112100-6
45100000-8
45232000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót, nieobjętych zamówieniem podstawowym, do wartości 30% zamówienia podstawowego, t.j. wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności robót wynikających z konieczności uzupełnienia, zwiększenia zakresu robót podstawowych po zweryfikowaniu rzeczywistego zakresu robót koniecznych do prawidłowego wykonania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy) przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres związania z ofertą określony w SIWZ.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli przedłoży kserokopię opłaconej polisy (wraz z dowodem opłacenia składki), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres związania z ofertą określony w SIWZ. (oryginał bądź kopia ostemplowana za zgodność z oryginałem).W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, lub Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ci warunki mogą spełniać łącznie bądź każdy z osobna.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał z należytą starannością minimum 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji tłocznej o długości min. 500m każda. Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:a) Kierownik Budowy – min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne oraz:• co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót budowlanych; • doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami związanymi z budową, przebudową, rozbudową kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości min. 500m każda;• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych, kanalizacyjnych;b) Kierownik robót elektrycznych – min. 1 osoba posiadająca:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych;• 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych; c) Kierownik robót drogowych – min. 1 osoba posiadająca:• uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej zakresie niezbędnym do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: droga klasy: wojewódzka, powiatowa, gminna, w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, • co najmniej 3 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót drogowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania 1) warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedłoży wykaz wymienionych wyżej robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dowodami, że roboty te zostały wykonane należycie.Ocena spełniania 2) warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedłoży wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, lub Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, warunki o których mowa w pkt 2) Wykonawcy mogą spełniać łącznie bądź każdy z osobna, natomiast warunki określone w pkt 1) musi spełniać:a) samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną b) samodzielnie Wykonawca lub inny podmiot na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 29 ust. 1 pkt 2 Regulaminu udzielania zamówień, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Samodzielnie pobrane przez Wykonawcę wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP (CEIDG), posiadają status dokumentu oryginalnegoAktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 29 ust. 1 pkt 4 -9 Regulaminu udzielania zamówień, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (podpisuje pełnomocnik w imieniu Wykonawców startujących wspólnie bądź każdy z Wykonawców składa osobno).Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (oryginał).Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami, że roboty te zostały wykonane należycie.Wykaz osób wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami Kserokopię opłaconej polisy (wraz z dowodem opłacenia składki), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej okres związania z ofertą określony w SIWZ. (oryginał bądź kopia ostemplowana za zgodność z oryginałem).W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał oświadczenia podpisany przez osobę reprezentującą podmiot trzeci).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana: jest korzystna dla Zamawiającego1) Zmiana przedmiotu umowy;2) Zmiana terminu wykonania umowy;3) Zmiana zasad płatności4) Zmiana warunków płatności5) Zmiana wynagrodzenia WykonawcyW przypadku braku uzasadnienia dla wykonania robót objętych SIWZ, która to okoliczności ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego1) Zmiana przedmiotu umowy;2) Zmiana terminy wykonania umowy;3) Zmiana zasad płatności;4) Zmiana warunków płatności;6) Zmiana osób realizujących zamówienie7) Zmiana warunków odbioru robót.W przypadku modyfikacji Dokumentacji projektowej, która konieczność modyfikacji ujawniła w trakcie realizacji robót i została przewidziana w SIWZ lub w Dokumentacji projektowej poprzez wskazanie, iż dany projekt lub dany rodzaj robót zostanie uszczegółowiony w ramach nadzoru autorskiego, lub nie była zawiniona przez Zamawiającego, lub wymagają tego względy techniczne stwierdzone w czasie realizacji umowy.1) Zmiana przedmiotu umowy;2) Zmiana terminu wykonania umowy;3) Zmiana Harmonogramu rzeczowego realizacji zadań;4) Zmiana zasad płatności;5) Zmiana warunków płatności;6) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, 7) Zmiana osób, 8) Zmiana warunków odbioru robót.W przypadku procedur organów administracji wpływających na możliwość realizacji przedmiotu umowy w terminie1) Zmiana terminu wykonania umowy;2) Zmiana Harmonogramu rzeczowego realizacji zadań poprzez jego aktualizację;4) Zmiana osób, 5) Zmiana warunków odbioru robót.W przypadku konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego1) Zmiana terminu wykonania umowy;2) Zmiana Harmonogramu rzeczowego realizacji zadań poprzez jego aktualizację;3) Zmiana zasad płatności;4) Zmiana warunków płatności;W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych1) Zmiana terminu wykonania umowy;2) Zmiana Harmonogramu rzeczowego realizacji zadań poprzez jego aktualizację;3) Zmiana zasad płatności;4) Zmiana warunków płatności;W przypadku możliwości odbioru robót stanowiących przedmiot umowy w inny sposób niż przewidziano w umowie1) Zmiana terminu wykonania umowy;2) Zmiana Harmonogramu rzeczowego realizacji zadań poprzez jego aktualizację;3) Zmiana zasad płatności;4) Zmiana warunków płatności;5) Zmiana warunków gwarancji.W przypadku konieczności zmiany osób realizujących zamówienie, a nie przewidzianych przez Wykonawcę (np. śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku prawnego z winy ww. osoby lub przez ww. osobę)Zmiana osób, tych osób, z zastrzeżeniem konieczności spełnienia przez ww. osobę warunków określonych w SIWZ.W przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotneZmiana wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiany tych przepisów będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 11, Kontrakt 3, część A – „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Ostrożanka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łączna długość zaplanowanej do wybudowania sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami wynosi w przybliżeniu L= 2064,80 mKanał grawitacyjny zaprojektowany został z rur PVC-S Ø200 SN8.Przyłącza kanalizacji sanitarnej zaprojektowane zostały z rur PVC-S Ø160 SN8.Studzienki kanalizacyjne zostały zaprojektowane jako betonowe Ø1200 i tworzywowe Ø425.Kanał tłoczny zaprojektowany jest z rur PE 100 Ø 90 SDR 17.Przepompownie ścieków w ilości 2 szt. zostały zaprojektowane z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej Ø1500mm. Łączna długość zaprojektowanej tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej zaplanowanej do realizacji wynosi L = 801 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231000-5, 45231300-8, 45112100-6, 45100000-8, 45232000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 11, Kontrakt 3, część B - „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Osiny – Etap II” oraz przejścia kanalizacji sanitarnej pod drogami „Budowa sięgaczy kanalizacji sanitarnej pod drogami powiatowymi i gminnymi na terenie gminy Mirzec”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w zakresie przeznaczonym do realizacji wynosi w przybliżeniu L= 2112,5 m z czego: • L= 1781,5 m w aglomeracji Starachowice • L= 331 m poza aglomeracją Starachowice Kanał grawitacyjny zaprojektowany został z rur PVC-U Ø 200 SN8Przyłącza kanalizacji sanitarnej zaprojektowane zostały z rur PVC-U Ø 160 SN8Studzienki kanalizacyjne zostały zaprojektowane jako żelbetowe Ø1200 i tworzywowe Ø400Kanalizacja tłoczna obejmuje odcinek od przepompowni ścieków P2 zlokalizowanej na zachodnim krańcu inwestycji do studzienki rozprężnej oznaczonej na mapie jako S150 położonej na wschodnim krańcu obrębu planowanej inwestycji.Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w zakresie przeznaczonym do realizacji wynosi w przybliżeniu L= 1148,5 m z czego:• 838,5 m w aglomeracji Starachowice • 310 m poza aglomeracją StarachowiceKanał tłoczny zaprojektowany jest z rur PE Ø 90 SDR 17.Przepompownia ścieków została zaprojektowana z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej Ø1500mm.Budowa sięgaczy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowościach Mirzec Majorat, Mirzec Poduchowne, Mirzec Stary i Trębowiec Mały. Do realizacji zakwalifikowano 6 sztuk przejść kanalizacji sanitarnej pod drogami wykonane metodą przewiertu o łącznej długości wynoszącej w przybliżeniu 94,7 m.Sięgacze zaprojektowano z rur z PVC-U o średnicy Ø200x5,9 mm i sztywności obwodowej SN8. Na zakończeniach sięgaczy zaprojektowano studzienki kanalizacyjne betonowe o średnicy DN 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231000-5, 45231300-8, 45211200-1, 45100000-8, 45232000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI