Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552433-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552433-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 27601500000000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia  20 , 32-603  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (URL): www.auschwitz.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach szczegółowo opisanych w treści SIWZ. W przypadku ofert w formie pisemnej ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, Budynek Administracyjny, Dziennik podawczy, pokój 1.8,. W przypadku ofert w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu oraz ePUAPu .
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 Oświęcim, budynek administracyjny, dziennik podawczy (pokój nr 1.8).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotowa inwestycja obejmuje wykonanie fragmentu kanalizacji deszczowej od istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do rowu R.6.1- usytuowana jest na działce nr ewid. 2053/16, należącej do Skarbu Państwa, będącej w użytkowaniu wieczystym Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau. Jednostka ewidencyjna 121306_2 Oświęcim – obszar wiejski, obręb ewidencyjny Nr 0003 Brzezinka. Dokumentacja Projektowa stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 1.1 Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przelewu kanalizacji deszczowej z istniejącej studni o numerze S-19 do znajdującego się w pobliżu rowu o numerze R.6.1. W tym celu zostanie wykonany fragment kanalizacji deszczowej z przewodu PE 100 SDR 17 PN10 o średnicy 90x5,4 o łącznej długości ok. 7,3 m. Przewód PE zostanie włączony do studni w ścianie ceglanej poprzez zamontowanie stalowej rury ochronnej. Przed przystąpieniem do montażu rury ochronnej zaleca się wykonać bruzdę w spoinie ponad planowanym przebiciem o długości 30cm i głębokości 5cmi założenie w niej płaskownika stalowego 40x5; płaskownik przed montażem należy pokryć powłokami lakierniczymi odpornymi na korozję, osadzić go w zaprawie cementowej; alternatywą może być płaskownik z włókna węglowego. Za włączeniem w ścianę studni przewiduje się montaż zasuwy nożowej DN 100 (wraz z przejściami na PE90x5,4), przystosowanej do montażu w gruncie, która pozwoli na całkowite odcięcie dopływu wód opadowych do istniejącego rowu. Wrzeciono zasuwy będzie zakończone kostką pod klucz wodociągowy i zabudowane zostanie w skrzynce ulicznej.. Zasuwa ma zdolność samooczyszczenia, ponieważ posiada „kieszeń samoczyszczącą” dzięki której wszelkie zanieczyszczenia (piasek, kamienie itp.) mogące blokować zamykanie noża są przesuwane do tej kieszeni, a stamtąd wypłukiwane. Przewód PE zostanie wprowadzony do rowu R.6.1 i ścięty pod skosem zgodnie ze spadkiem skarp rowu. Przewód zostanie wprowadzony powyżej projektowanego dna rowu. Przestrzeń pomiędzy rurą ochronną stalową a rura przewodową uszczelnić materiałem elastycznym. Przestrzeń pomiędzy rurą ochronną a ścianką studni uszczelnić zaprawą szybkowiążącą wodoodporną. Roboty mają przywrócić tym obiektom właściwe parametry techniczne i hydrauliczne, umożliwiając dalsze ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. 1.2 Prace konserwatorskie w powyższym zadaniu towarzyszące robotom budowlanym, będącym przedmiotem zamówienia, prowadzone i nadzorowane będą przez pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau. Do obowiązków Wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych należy przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy dla konserwatorów. Wykonawca robót winien koordynować prace z konserwatorami zabytków.1.3 Badania archeologiczne oraz konserwacja odkrytych w ich trakcie zabytków ruchomych będzie realizowana przez Muzeum.1.4 Przeprowadzenie badań archeologicznych realizowane będzie przez pracowników Muzeum2. Plan zagospodarowania terenu. Obszar na którym realizowane będzie przedmiotowe zadanie przedstawiono na planie. Plan zagospodarowania terenu odcinka BI stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45212314-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45200000-9
45223200-8
45231300-8
45112710-5
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy prawo zamówień publicznych (uzupełniających) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie:a) wykonania robót budowlanych podobnych, , polegających na montażu przewodu kanalizacyjnego, rury przepustowej, naprawę kręgów i ścianek ceglanych oraz pozostałych elementów studni, montaż armatury nie ujętych w zamówieniu podstawowym, zlokalizowanych na terenie Auschwitz II-Birkenau,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zakończenie realizacji zadania: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.Dokumentację techniczną w wersji elektronicznej należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego. Pobranie jest możliwe wyłącznie za pomocą przekazanego przez Zamawiającego hasła. W celu uzyskania od Zamawiającego hasła Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczenia o zachowaniu poufności, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Podpisane oświadczenie należy przesłać w formie elektronicznej (skan) na adres przetargi@auschwitz.org. Hasło zostanie udostępnione wyłącznie Wykonawcom, którzy prześlą podpisane oświadczenie o poufności zgodnie z reprezentacją lub przez osobę upoważnioną. Wobec powyższego, wraz z oświadczeniem należy przesłać kopię właściwego rejestru lub innego dokumentu z którego wynika umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.3 Udokumentowanie posiadania zdolności technicznych i zawodowych poprzez wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum 2 robót budowlanych łącznie, zawierających w swoim zakresie wykonanie następujących rodzajów robót budowlanych: a) co najmniej jedna polegająca na wykonaniu budowy sieci lub przyłącza kanalizacyjnego o wartości min. 18 000zł bruttob) co najmniej jedna polegająca na remoncie elementów konstrukcyjnych budynku lub remontu obiektu ceglanego lub kamiennego lub betonowego albo budowli typu: most, przepust; fortyfikacja, wpisanych do rejestru zabytków lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach; Wartości robót budowlanych określone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych według kursu średniego NBP (Tabela A) na dzień zakończenia robót budowlanych.1.4 Udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1.4.1 Kierownikiem budowy posiadającym:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, b) kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;c) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym obiekcie wpisanych do rejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 3 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);d) co najmniej 3 letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);e) aktualny wpis odpowiedniej terenowo Izby Inżynierów Budownictwa,Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.1.4.2 Zespołem realizującym roboty budowlane i instalacyjne składającym się z min. 2 osób, z których:a) 1 osoba posiada co najmniej 1 roczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenia przy wykonywaniu robót budowlanych i konstrukcyjnych,b) 1 osoba posiada co najmniej 1 roczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie przy budowie sieci lub przyłączy kanalizacyjnych albo montażu przewodów kanalizacyjnych lub wodociągowych PE100 w średnicach powyżej Ø63.1.4.3 Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób o których mowa w punkcie 1.4., w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.),1.4.4 Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w punkcie 1.4. jeżeli uzasadni, że nie wykonują bądź nienależycie wykonują one swoje obowiązki wynikające z Umowy.1.5 Na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu:1.5.1 Przez roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane w rozumieniu przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych, podejmowane przy zabytku lub w otoczeniu zabytku, zgodnie z Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.1.5.2 Przez obiekt wpisany do rejestru zabytków Zamawiający rozumie obiekt budowlany wpisany do rejestru zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogicznego do rejestru zabytków sposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach.1.5.3 Na potrzeby oceny ofert jeden miesiąc kalendarzowy to 30 dni. 1.5.4 Wykonawca w trakcie realizacji umowy, w zespole realizującym prace instalacyjne i roboty budowlane może zatrudniać więcej osób niż wskazano w VII/1.4.2 .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.2 Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,1.3 Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.1 Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:2.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.2.1.2 Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zobowiązanie należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci,2.1.3 Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,2.1.4 Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej, czyli na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w następujących okolicznościach: 1.1 w przypadku konieczności przedłużenia terminu umownego z powodu:a) podpisania aneksu do umowy na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 punkt 2 Prawa zamówień publicznych lub udzielenia zamówień na podstawie artykułu 67 ust. 1 punkt 6 Prawa zamówień publicznych , jeżeli ich wykonywanie będzie miało wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego;b) W przypadku zaistnienia okoliczności czasowo utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie umowy na warunkach i w terminach w niej określonych, a wynikających z zaistnienia siły wyższejna zasadach określonych w § 19 umowy,c) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia,d) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieznanych wcześniej przeszkód wstrzymujących dalszą realizację przedmiotu umowy,e) konieczności wykonania przez Wykonawcę dokumentacji zamiennej, uzyskania decyzji administracyjnych,f) konieczności wykonania prac i robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, związanych z potrzebą usunięcia skutków błędów projektowych - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres niezbędny na usunięcie błędu w projekcie przez projektanta,g) konieczność przerw w wyniku wizyt i uroczystości na terenie Muzeum,h) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy; fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz niezwłocznie zgłoszony Zamawiającemu i potwierdzony przez Inspektora nadzoru - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres w jakim realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie była możliwa do którego należy dodać okres 2 dni na usunięcie skutków niekorzystnych warunków atmosferycznych. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się wystąpienie średniej dziennej temperatury poniżej -5 o C przez okres minimum 5 dni , opadów ciągłych o szczególnie dużej intensywności , które uniemożliwiają prowadzenie robót, przez okres minimum 3 dni. Średnią temperaturę Wykonawca ustala w ten sposób, że kierownik budowy dokonuje pomiaru o godz. 7.00 i 15.00 dokonując odpowiednich wpisów do dziennika budowy. Średnia z tych pomiarów będzie średnią dziennej temperatury. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu opadów atmosferycznych (śnieg, deszcz) lub zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy,i) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,j) gdy po intensywnych opadach deszczu lub śniegu poziom wody w rowach, w zbiorniku przepomowni studniach kanalizacyjnych jest na tyle wysoki, że brak jest możliwości prowadzenia bezpiecznej pracy w rowach, lub gdy wypompowanie wody nie przynosi oczekiwanego rezultatu, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umownego. Zapisy dotyczące intensywnych opadów oraz wysokiego poziomu wody w rowach winny być odnotowane przez kierownika budowy i zatwierdzone przez Inspektora nadzoru w dzienniku budowy,1.2 W przypadku, gdy zaistnieją okoliczności, które pozwolą skrócić okres realizacji umowy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów realizacji lub obniżą koszty realizacji umowy, a zmiany polegać będą na zastąpieniu sposobu wykonania danego zakresu planowanych do wykonania prac innym sposobem wykonania, przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy.1.2.1 Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 2 ust.1 zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi, w oparciu o § 17 ust 1.2 zmianami w następujący sposób:a) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej umowy polegać będą na zastąpieniu sposobu wykonania danego zakresu planowanych do wykonania prac innym sposobem wykonania, kwota, o której mowa w § 2 ust.1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych prac, a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych prac przy zastosowaniu postanowień pkt b) lub c), b) jeżeli prace wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, cena jednostkowa określona w kosztorysie, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. c) jeżeli prace wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych prac z uwzględnieniem cen nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud" w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku prac, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego.2. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego przez Wykonawcę zostanie przeprowadzona następująca procedura:a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks). W przypadku żądania przedłużenia terminu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć projekt aneksu w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem.3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:a) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;b) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;c) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.4. Przewiduje się możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, gdy Zamawiający uzna, że ich wykonanie nie leży w interesie Zamawiającego, w szczególności ze względów na ochronę zabytków lub wykonanie tych części nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od stron umowy. Rezygnację z wykonywania tych części należy rozumieć jako odstąpienie przez Zamawiającego od części przedmiotu umowy. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na odstąpienie od części umowy w takiej sytuacji. Roboty lub prace niewykonane w wyniku odstąpienia od części przedmiotu zamówienia będą rozliczane zgodnie z zasadami określonymi w § 2 ust. 13. Odstąpienie, o którym mowa będzie dokonane w formie pisemnego oświadczenia pod rygorem nieważności, ze wskazaniem podstaw odstąpienia, złożonego w terminie 1 tygodnia od momentu powzięcia wiadomości o okolicznościach wskazanych powyżej.5. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:a) pojawiły się na rynku materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;b) stały się konieczne na skutek wad dokumentacji projektowej, czyli jej niezgodności z zasadami wiedzy lub stanem placu budowy spowodowanym przede wszystkim odmiennymi warunkami gruntowymi.6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany produktów podanych w ofercie Wykonawcy lub podanych jako przykładowe w Dokumentacji Projektowej po uzgodnieniu i spełnieniu wymagań Zamawiającego.7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych,d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI