Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfry-zacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój
1.1.4 Budowa infrastruktury turystycznej,modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna-Zdrój
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Cześć 1.
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Modernizacja 10,300 km infrastruktury drogowej i 1 parkingu
3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 1- Modernizacja 10,300 km infrastruktury drogowej i 1 parkingu
3.1.1..Zakres robót obejmuje:
Modernizacja 10,300 km infrastruktury drogowej i 1 parkingu- zgodnie z załącznikiem - p.n. - Zał.1 opis zam. Cz. 1 i dokumentacją projektowa pn. Remont dróg Łomnickie opracowaną przez Proj-Bud Biuro Projektowe
3.1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
3.1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komu-nikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu uży-teczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinfor-mowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
3.1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu
3.1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materia-łów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfika-ty bezpieczeństwa.
3.1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzy-skać akceptację od Zamawiającego .
3.1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warun-ków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te ma-teriały lub urządzenia są równoważne.
3.1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
3.1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w spo-sób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośred-nie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumenta-cji projektowej – pracownicy fizyczni wy-konujący roboty budowlane na budowie, za wyjąt-kiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią
c) roboty związane montażem barier drogowych
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy RB Cześć. 1
3.1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umo-wy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządo-wego Fun-duszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawar-tymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmio-towym programie.
3.2 Rękojmia i gwarancja
3.2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
3.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3.2.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3.3. Wspólny Słownik Zamówień:
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 Roboty drogowe
45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000–9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71355000-1 Usługi pomiarowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71355000-1 - Usługi pomiarowe
Cześć 2 Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2 mostów Określenie przedmiotu zamówienia 3.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 2- Budowa 2 mostów 3.1 .Zakres robót obejmuje: Budowa 2 mostów- w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n.; - Załącznik nr 1 do Cz. 2PFU Zaczerczyk skład drewna Piwniczna-Zdrój, , - Załącznik nr 1 do Cz.2 PFU Rewałówka Piwniczna -Zdrój - Załącznik nr 1 do Cz. 2 lokalizacja 3.1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 3.1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem. 3.1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu 3.1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 3.1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego . 3.1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 3.1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warun-ków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te mate-riały lub urządzenia są równoważne. 3.1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 3.1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków. 3.1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w spo-sób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośred-nie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumenta-cji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących: a) roboty ziemne b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią c) roboty związane montażem barier drogowych d) roboty konstrukcyjne jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy PFU+RB Część 2 3.1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umo-wy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert. 3.1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę 3.1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządo-wego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawar-tymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmio-towym programie. 3.2 Rękojmia i gwarancja 3.2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ. 3.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy. 3.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty. 3.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy. 3.2.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ 3.3. Wspólny Słownik Zamówień: 45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000–9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71355000-1 Usługi pomiarowe 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej --
Określenie przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 3 - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej
3.1.1.Zakres robót obejmuje:
Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej - cześć 3
3.1.1.1 w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Zapotok_Piwniczna Zdrój v
- Załącznik nr 1 do Cz.3 rys.1-PFU-Piwniczna-Zdrój-Zapotok
- Załącznik nr 1 do Cz.3 PFU_ul.Sobieskiego_Piwniczna Zdrój v2
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 rys.1_PFU-Piwniczna-Zdrój-ul.Sobieskiego
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_ŁOMNICA-ZDRÓJ-KĄTY_Piwniczna Zdrój v2
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 RYS.1-PFU_Łomnica-Zdrój-Kąty
- Załącznik nr 1 do Cz. 3rys.1-Łomnica-Zdrój-PFU
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Łomnica-Zdrój
3.1.1.2 zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Głębokie oraz Osiedle Hanuszów opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz
-Załącznik nr 1 do Cz. 3 Operat wodnoprawny Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Mapa do celów projektowych (2) Głebokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Glebokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 zmian miejscowego planu Głębokie
-Załącznik nr do Cz.3 Mapa do celów projektowych (1) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.3
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do Uzgodnień (o) kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do uzgodnień
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.2
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt budowlany kanalizacja Głebokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt zagospodarowania terenu kanalizacja Glębokie
- Załącznik nr 1 do Cz.3 Opis techniczny Hanuszów
- Załącznik nr 1 do 3 Mapa do celów projektowych Hanuszów
- Załącznik nr 1 do Cz.3 Przedmiar Robót Hanuszów
- Załącznik nr 1 do Cz.3 Rysunek 2 Hanuszów
- Załącznik nr 1 do Cz.3 Rysunek 3 Hanuszów
- Załącznik nr 1 do Cz.3 Specyfikacja Techniczna Hanuszów
-
3.1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
3.1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
3.1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu
3.1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
3.1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonaw-cę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
3.1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
3.1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w spo-sób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośred-nie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumenta-cji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) Roboty demontażowe nawierzchni drogowej.
c) Roboty montażowe kanalizacji.
d) roboty związane z przewiertem pod drogami.
e) Odtworzenie nawierzchni drogowej.
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
3.1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umo-wy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządo-wego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawar-tymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmio-towym programie.
3.3.3 Rękojmia i gwarancja
3.3.3.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – Załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy PFU+RB Część 3
3.3.3.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.3.3.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.3.3.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3.3.3.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3.3.4. Wspólny Słownik Zamówień:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
Cześć 4
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Modernizacja 2 oczyszczalni ścieków
Określenie przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 4- Modernizacja 2 oczyszczalni ścieków
3.I.. Zakres robót obejmuje:
Modernizacja 2 oczyszczalni ścieków - przedmiotem zamówienia jest:
3.I.1.. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Piwnicznej- Zdroju o przepustowości 1288 m3 na dobę w następującym zakresie:
a)Dostawa, montaż i uruchomienie prasy talerzowo-śrubowej wraz z stacją polimerową do obróbki osadu z pełnym oprzyrządowaniem wraz z adaptacją pomieszczenia w którym usytuowana będzie prasa talerzowo-śrubowa.
c) )Dostawa, montaż i uruchomienie pomp zatapialnych w pompowni oczyszczalni ścieków.
7. Wspólny Słownik Zamówień:
42996200-6 - Prasy do odpadów
42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
51514100 -9 Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania cieczy
3. I. 2. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wierchomli-Wielkiej w następującym zakresie:
1. Dostawa, montaż i uruchomienie nowego systemu napowietrzania reaktora (Q śr.= 125 m3/d.),
5. Wspólny Słownik Zamówień:
42996600-0 - Urządzenia natleniające
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
51514100 -9 Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania cieczy
3.2.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca na podstawie własnych analiz stwierdzi, że do uruchomienia oferowanego przez niego systemu konieczne jest wykonanie prac innych niż wskazanych w specyfikacji, to prace te powinny być ujęte w ofercie i zawarte w cenie ryczałtowej.
3.3. Na planowaną dostawę ,należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości dostawy z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
3.6. Wszystkie oferowane dostawy muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.9. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
3.10 Rękojmia i gwarancja
3.10.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 5 i 9 projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ Część 4
3.10.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane dostawy stanowiące przedmiot umowy.
3.10.3 Termin rękojmi na wykonane dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.10.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3.10.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
42996200-6 - Prasy do odpadów
42996600-0 - Urządzenia natleniające
42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
51514100-9 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania cieczy
Cześć 5
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Modernizacja 2 ujęć wody
Określenie przedmiotu zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 5- Modernizacja 2 ujęć wody
Zakres robót obejmuje: Modernizacja 2 ujęć wody
3.I Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch ujęć wody:
- ujęcia wody w Piwnicznej-Zdroju (Łaski) w zakresie dostawy montażu i uruchomienia chloratora, oraz zamontowania na rurociągu odpływowym przepustnicy z napędem elektrycznym, oraz przepływomierza elektromagnetycznego.
- ujęcia wody w Łomnicy-Zdrój w zakresie dostawy montażu i uruchomienia chloratora.
3.2..Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca na podstawie własnych analiz stwierdzi, że do uruchomienia oferowanego przez niego systemu konieczne jest wykonanie prac innych niż wskazanych w specyfikacji, to prace te powinny być ujęte w ofercie i zawarte w cenie ryczałtowej.
3.3.. Na planowaną dostawę ,należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości dostawy z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
3.6. Wszystkie oferowane dostawy muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
3.10. Rękojmia i gwarancja
3.10.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 5 i 9 projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 5
3.10.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane dostawy stanowiące przedmiot umowy.
3.10.3 Termin rękojmi na wykonane dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.10.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3.10.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3.11. Wspólny Słownik Zamówień:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
Cześć 6
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej
Określenie przedmiotu zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój część 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej
1.1. .Zakres robót obejmuje:
Modernizacja 500 m sieci wodociągowej - zgodnie z dokumentacją projektowa pn. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Piwniczna - Zdrój ul. Krakowska wykonany przez KON-CEPT MARCIN KUŹMA UL. SYMPATYCZNA 15/21, 35-314 RZESZÓW – Załącznik nr 1 do Części 6
1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu
1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonaw-cę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realiza-cji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób okre-ślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty montażowe
c) roboty związane z naprawą dróg
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
3.3 Rękojmia i gwarancja
3.3.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 6
3.3.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.3.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.3.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3.3.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3.4. Wspólny Słownik Zamówień:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
Cześć 7
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.
3.1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 7 - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.
Zakres dostaw obejmuje:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt. ( wodomierzy/modułów radiowych)
1. Dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup licencji i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), rozumianego jako zintegrowany system informatyczny będący podstawą do stworzenia internetowej platformy e-usług, przeznaczonych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju dalej MZGKiM.
1.2. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK ma na celu podniesienie standardu obsługi, umożliwienie załatwiania spraw przez Klientów bez konieczności odwiedzania siedziby Zakładu. Założeniem eBOK jest również przekazanie informacji Klientowi poprzez elektroniczną platformę obsługi. Dzięki wdrożeniu eBOK, możliwe będzie wysyłanie materiałów zawierających informacje o ważnych wydarzeniach. Platforma umożliwi elektroniczną prezentację dokumentów Klientom, a także pozwoli na szybką wymianę informacji.
1.3. eBOK będzie funkcjonował jako strona www, poprzez którą będą świadczone następujące e-usługi:
2..Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca na podstawie własnych analiz stwierdzi, że do uruchomienia oferowanego przez niego systemu konieczne jest wykonanie prac innych niż wskazanych w specyfikacji, to prace te powinny być ujęte w ofercie i zawarte w cenie ryczałtowej.
3.3.. Na planowaną dostawę ,należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości dostawy z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
3.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
3.6. Wszystkie oferowane dostawy muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
3.10. Rękojmia i gwarancja
3.10.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 5 i 9 projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 7
3.10.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane dostawy stanowiące przedmiot umowy.
3.10.3 Termin rękojmi na wykonane dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.10.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
3.10.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3.11. Wspólny Słownik Zamówień:
32230000 - 8 Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38421100 - 3Wodomierze
72212514 - 5Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu
72212610 – 8 Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
72260000 -5 Usługi w zakresie oprogramowania
72000000 -5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
38421100-3 - Wodomierze
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72212514-5 - Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu
72212610-8 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
Cześć 8
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna - Zdrój Część 8 - Budowa infrastruktury turystycznej dla aktywnego wypoczynku
3.1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa infrastruktury turystycznej dla aktywnego wypoczynku
Zakres robót obejmuje:
Budowa infrastruktury turystycznej dla aktywnego wypoczynku- zgodnie z załącznikiem p.n. Załącznik nr 1 do Cz. 8 opis przedmiotu zamówienia nr 8
1.1. Wykonawca na 90 dni przed planowanym terminem montażu nawierzchni syntetycznej i urządzeń wielofunkcyjnych dostarcza do Zamawiającego katalog tych urządzeń celem opracowania przez Zamawiającego stosownego projektu zagospodarowania terenu i uzyskania wymaganych zezwoleń. Montaż urządzeń będzie możliwy po uzyskaniu zezwoleń.
1.2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji od Zamawiającego w zakresie planowanych urządzeń wielofunkcyjnych i bezpiecznej nawierzchni.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości dostawy z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warun-ków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te mate-riały lub urządzenia są równoważne.
4 Wszystkie oferowane dostawy muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
6 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końco-wego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
7 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
8. Rękojmia i gwarancja
8.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 5 i 9 projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 8
8.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane dostawy stanowiące przedmiot umowy.
8.3 Termin rękojmi na wykonane dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
8.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
8.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
11. Wspólny Słownik Zamówień:
37535200-9 -Wyposażenie placów zabaw
45112723-9- Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania na-wierzchni autostrad, dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
Cześć 9
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna - Zdrój - Montaż paneli fotowoltaicznych
1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna - Zdrój Część 9- Montaż paneli fotowoltaicznych
Zakres dostawy obejmuje:
Montaż paneli fotowoltaicznych - zgodnie z załącznikiem p.n
- Załącznik nr 1 do Cz. 9 Projekt instalacji fotowoltaicznej - do 47 kW_Wierchomla Wielka_v2_,
- Załącznik nr 1 do Cz. 9 Projekt instalacji fotowoltaicznej Oczyszczalnia Piwniczna rozbudowa_ 9,88 kWp, - Załącznik nr 1 do Cz. 9 Z1_Plan sytuacyjny - mikroinstalacji PV_ Oczyszczalnia Wierchomla Wielka do 47 kWp,
- Załącznik nr 1 do Cz. 9 Z1a_Plan sytuacyjny - mikroinstalacji PV_ Oczyszczalnia Wierchomla Wielka do 47 kWp_tylko grunt 30,4kWp
- Załącznik nr 1 do Cz.9 Z3_Schemat elektrycznyz podłaczeniem falownika 10 kW w pole REZERWY ul. Krakowska
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Z3_Schemat elektrycznyz podłaczeniem falownika 50 kW _ Wierchomla Wielka_RPVm
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Plan sytacyjny Oczyszczalnia ścieków Piwniczna-Zdrój ul .Krakowska
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Z1b Plan sytacyjny -mikroinstalacji PV Oczyszczalnia Wierchomla Wielka
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Z2_Schemat elektryczny istniejący z miejscem podłaczenia rozbudopwy (REZERWA RPV) ul. Krakowska do 50 kWp
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Z3_Schemat elektrycznyz podłaczeniem falownika 50 kW _ Wierchomla Wielka _bez nazw - szczegółowy_RPV max.p
-Załącznik nr 1 do Cz.9 Z3_Schemat elektrycznyz podłaczeniem falownika 50 kW _ Wierchomla Wielka_RPVm
-Załącznik nr 9 do Cz.9 Z3_Schemat elektrycznyz podłaczeniem falownika 50 kW _ Wierchomla Wielka _bez nazw - szczegółowy_RPV min.p
2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości dostawy z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.
3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warun-ków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te mate-riały lub urządzenia są równoważne.
4 Wszystkie oferowane dostawy muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
6 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końco-wego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
7 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
8. Rękojmia i gwarancja
8.1. Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 5 i 9 projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 9
8.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
8.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
8.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.
8.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
11. Wspólny Słownik Zamówień:
09332000-5 Instalacje słoneczne
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Prace dotyczące wykonania instalacji elektrycznej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne