Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Makowice
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPłoty
WojewództwoZachodniopomorskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-16
ZamawiającyGMINA PŁOTY
Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
Numer ogłoszenia2021/BZP 00011917
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011917 z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Makowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Płoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913851415
1.5.8.) Numer faksu: 913851866
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Makowice
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003463/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Makowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa o dofinansowanie Projektu Nr RPZP.09.03.00-32-0063/19-00 z dnia 02.04.2020r. w Ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.ploty.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalESP: URZĄD MIEJSKI W PŁOTACH, 72-310 Płoty, Plac Konstytucji 3Maja 1, /c9bp2l57es/skrytka oraz poczty elektronicznej inwestycje2@ploty.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Natomiastzłożenie oferty jest możliwe wyłącznie poprzez ePUAP przy użyciu systemu miniPortal. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Instrukcje dotyczące korzystania zsystemu miniPortal – ePUAP, dostępna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje,natomiast Regulamin korzystania z systemu miniPortal dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast, maksymalny rozmiar wiadomościwysyłanych / odbieranych przez zamawiającego poprzez e-mail wynosi: 50 MB. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania wszczętego na platformie miniPortal oraz IDpostępowania jako załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać równieżna Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub zestrony głównej z zakładki Postępowania.Wymagania techniczne: W celu korzystania z systemuminiPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym zdostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacjapołączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbiorudanych:specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, formatdanych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i danezapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja z systemem ePUAP jestwykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcywysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje RodzajUrzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jestpowiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacjao dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarekinternetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome odwersji 20 Microsoft EdgeDodatkowe wymagania dotyczące korespondencji: Przy przekazywaniukorespondencji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowośćodbioru i odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf. W przypadku kompresji plików, zamawiającywskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub .7Z, które widnieją w załączniku nr 2 do Rozporządzenia KRI[5]. Zamawiający dopuszcza również format .rar3. Zamawiający wskazuje formaty danych, wszczególności wśród wskazanych w Rozporządzeniu KRI [5], w jakich wykonawca powinien złożyćofertę oraz pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt,*.ods, *.txt, lub *.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021.IM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Makowice”, które realizowane będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zadania współfinansowana jest w Ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu Nr RPZP.09.03.00-32-0063/19-00 z dnia 02.04.2020r.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAWARTY JEST W PROGRAMIE FUNKCJINALNO-UŻYTKOWYM stanowiącym załącznik nr 11 do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejscpo przecinku. Jeżeli Wykonawca zaoferuje terminy krótsze niż minimalne wymagane przezzamawiającego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli wykonawca zaoferuje terminy dłuższe niżmaksymalne, do oceny oferty przyjęty zostanie maksymalny termin wskazany przezzamawiającego.Jeżeli zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwielub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiającyspośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem . Wykonawcy, składającoferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach, a jeżelizostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofertdodatkowych.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztówwyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:• Kierownikiem budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. • kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych, wydanymi na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa;• kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych, wydanymi na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawaPrzez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. b) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia tj. polegającą na wybudowaniu lub przebudowaniu lub rozbudowaniu budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto oraz budowę infrastruktury sportowo rekreacyjnej np. placu zabaw lub/i siłowni plenerowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł bruttoOcena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumentyUwaga: W przypadku, gdy wartość zamówień wykazanych przez wykonawcę celem potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale XIV i XV SWZ;a) Oświadczenie o aktualnościinformacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art. 108ust. 1 ustawy Pzp, – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że Wykonawca w Formularzu Oferty (zał. Nr1) wskażę dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego.c)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 6 doSWZ.Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy, zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środkówdowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 3. Ponadto, na podstawieart. 127 ust. 2 ustawy, wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środkówdowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ichprawidłowość i aktualność. 4. Zgodnie z § 12 ust. 1 -3 Rozporządzenia ws.podmiotowych środkówdowodowych, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lubwykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich normcertyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wustawie i rozporządzeniu, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przezwłaściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowestanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnionepodstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu.Powyższyprzepis stosuje się odpowiednio do podmiotowych środków dowodowych dotyczących podmiotuudostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. 5. Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,zamawiający wymaga,aby zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w punkcie 1 lit. b) -złożył dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywa minie zarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszonaani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej,powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011879/01 z dnia 2021-03-012021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanewykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszymniż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia podmiotowychśrodków dowodowych, na potwierdzenie wykazania:1) spełniania warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale XVI SWZ:a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZb) wykazu robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZUWAGA: Na podstawie § 9 ust. 3 pkt 1)Rozporządzenia [2], jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b) dotyczyrobót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;Ponadto, jeżelizałączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wysokość tych usług w walucieinnej niż PLN, wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, wktórym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wprzypadku, gdy w przedstawionym wykazie zostaną przez wykonawcę wskazane wartości w walucieinnej niż PLN, zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień w którymogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:1) formularz ofertowy – zgodnieze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;2) oświadczenie wykonawcy wskazujące częścizamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazwewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniknr 1 do SWZ;3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – zgodnie zewzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;4) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr2 do SWZ, w następującym zakresie:• spełniania warunków udziału w postępowaniu określonychprzez zamawiającego w rozdziale XVI ust. 2 pkt 1) SWZ,• wstępnego potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) i 5)ustawy Pzp;5) Odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowaniedo reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie niewynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego właściwegorejestru, z zastrzeżeniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o rodzajach dokumentów [2]. Powyższema zastosowanie również do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia.6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddaniawykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli wykonawca w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościachinnych podmiotów. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcaprzedkłada wraz z ofertą: 1. Oświadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z któregowynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy; 2. Oświadczenie wstępne, o którymmowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu; 3. Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowaniawykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu podpisaniaumowy,wykonawca przedkłada zamawiającemu również kopię umowy regulującej współpracęwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności wymienionych w § 14 (Zmiana Umowy) załącznika nr 8 do SWZ - WZÓR UMOWY
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku" dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza), udostępnionego również naminiPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej - Świnoujście
Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.