„BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ W BABIMOŚCIE”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ W BABIMOŚCIE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBabimost
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-16
  • ZamawiającyGmina Babimost
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ W BABIMOŚCIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683513861

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ W BABIMOŚCIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59b15b9-7a91-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003211/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Centrum Aktywności Społecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w: a) Instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem:https://miniportal.uzp.gov. /InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf, b) RegulaminieePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Babimostu z siedzibą 66 – 110 Babimost, ul. Rynek 3. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w rozdziale II.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BUD.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Aktywności Społecznej w Babimoście. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym oraz STWIORB.Zamówienie obejmuje wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku Centrum Aktywności Społecznej, zlokalizowanego w Babimoście przy ulicy M. J. Piłsudskiego.W parterze budynku projektuje się dwa wejścia, główne do budynku od strony podcieni i drugie od strony części dojazdowej (podwórka). Komunikacja odbywa się schodami oraz podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych. Na parterze zlokalizowano pomieszczenie techniczne, schowek porządkowy, pomieszczenia biurowe szt. 3 wraz z zapleczem sanitarnym w postaci sanitariatu ogólnodostępnego oraz pokoju socjalnego dla pracowników. Na piętrze zlokalizowano salę obrad wraz z salą wielofunkcyjną małą (biurową) z możliwością połączenia obydwu sal. Salę obsługują dwa sanitariaty męski i damski w tym dla osób niepełnosprawnych. Sale posiadają szatnie wieszakową. Na poddaszu użytkowym znajduje się sala spotkań wraz z obsługującymi je sanitariatami damskim i męskim. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów zużycia mediów tj. wody, energii itd. w okresie realizacji robót, a także wykonania dokumentacji organizacji ruchu na czas trwania budowy oraz ponoszenia kosztów za zajęcie pasa drogowego dla każdego rodzaju dróg których będzie dotyczyć.Uwaga !!!Zakres robót do wykonania:- roboty przygotowawcze - obsługa geodezyjna- stan zerowy:- roboty ziemne- fundamenty- stan surowy:- roboty żelbetowe- roboty murowe- belki stalowe- więźba dachowa- pokrycie dachu z ociepleniem- stolarka okienna i drzwiowa zewnętrznaUwaga !!! Projekt budowlany i wykonawczy budowy budynku centrum aktywności społecznej w miejscowości Babimost swoim zakresem obejmuje wykonanie kompletnego budynku z wszystkimi branżami tj. architektoniczną, konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną.Niniejszym zapisem Zamawiający ustala, że postępowanie obejmuje wykonanie budowy ww. budynku jedynie w stanie surowym zamkniętym.Zakres robót objęty projektem budowlanym i wykonawczym tj. pozostały zakres poza stanem surowym zamkniętym budynku nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania.Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie stanu surowego zamkniętego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym w stanie surowym zamkniętym nie będą stanowiły robót dodatkowych.Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego i wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami Prawo budowlane, przepisami BHP, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego i normami obowiązującymi dla zadań typu co przedmiot zamówienia.2) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik Nr 9 do SWZ, projekt budowlany, przedmiar robót oraz STWIORB – stanowiące złącznik Nr 11 do SWZ.3) Zaleca się Wykonawcom, dokonanie przed złożeniem oferty, wizji lokalnej terenu budowy. Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 08:00 do 14:00. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest: Pan Aleksander Latyński (tel. 683513866, adres e-mail: babimost@babimost.pl). Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany powyżej numer telefonu lub adres e-mail.Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest również w Przedmiarze robót. Załączone przedmiary prac należy traktować jedynie pomocniczo. Podstawą wyceny jest projekt budowlany i wykonawczy.5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i organizacją placu budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena i gwarancja.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że:a) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie nowego budynku o funkcji mieszkalnej lub użyteczności publicznej, o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 242m2 i o liczbie kondygnacji budynku co najmniej 2, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg załącznika nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać:1) wypełniony formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu składa Wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/1100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę starej pompy- Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę starej pompy 20 lat sq GL zanurzenia 45. Zainteresowanych proszę o kontakt. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI